دانلود تحقیق نقش خانواده در جامعه امروزی

جمعه 24 آذر 1396
3:23
جمشید راد
تحقیق-نقش-خانواده-در-جامعه-امروزی
تحقیق نقش خانواده در جامعه امروزی
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 30
حجم فایل: 202 کیلوبایت
قیمت: 11500 تومان

دانلود تحقیق در مورد نقش خانواده در جامعه امروزی،
در قالب word و در 30 صفحه، قابل ویرایش.




بخشی از متن تحقیق:
خانواده‌ اولين و مهم‌ترين نهاد درتاريخ فرهنگ و تمدن انساني است و اولين مدرسه اي است كه انسان درآن تعليم مي‌يابد و با اصول زندگي اجتماعي وروش تفاهيم باديگران آشنا مي‌شود. خانه، فضايي است كه درزير سقف آن ارزش‌هاي اخلاقي و اجتماعي ازنسلي به نسل ديگر منقل مي‌شود و اسباب رشد عاطفي، اخلاقي، اجتماعي افراد فراهم مي‌گردد. درجهان امروز متأسفانه به رغم تعاليم حيات‌بخش انبياء‌ بنيان خانواده دركشورهاي صنعتي درحال فرو ريختن است واگر خرمندان و متفكران براي جلوگيري از اين پيش‌آمد، تدابير لازم را اتخاذ نكند، بخش عظيمي از ارزش‌هاي والاي انساني دسخوش خطر خواهد شد و عالم بشري با بحران‌‌هاي مضاعفي روبرو خواهد گرديد. سست‌شدن اساس خانواده، افزايش خشونت، اضطراب، ناامني و بحران‌هاي اجتماعي به‌واقع ريشه درعدم توجه به اهميت و نقش خانواده‌ دارد. همان‌طور كه مي‌دانيم شخصيت هرفرد درخانواده شكل مي‌گيرد. روابط عاطفي پدران و مادران با فرزندان خود، اهميت وئ نقش خانواده دارد. همان‌طور كه مي‌دانيم شخصيت هرفرد درخانواده شكل مي‌گيرد. روابط عاطفي پدران و مادران با فرزندان خود، اهميت خانواده و نقش آن را روشن مي‌سازد. ادراك ارزش‌هاي معنوي واخلاقي، رشد اجتماعي، عاطفي، عقلاني و بدني، درحد وسيع درخانواده صورت مي‌گيرد. بنابراين خانواده را بايد نهادي مقدس يا باارزش تقلي كرد. ازسوي ديگر، خانواده نهادي است كه عواطف فرد در آن شكل مي‌گيرد فرد درخانواده نحو بروز عواطف را فرا مي‌گيرد. كنترل كردن عواطف را مي‌آموزد و نيازهاي عاطفي خود را تأمين مي‌كند. شايد هيچ نهاد اجتماعي ديگري به اندازه خانواده در تامين نيازهاي اساسي رواني به ويژه نيازهاي عاطفي، موثر نباشد. به زعم‌  اكثر قريب به اتفاق دانشمندان علوم انساني آنچه تحت عنوان نابسماني‌ هاغي رفتار بشري و به بيان صحيح تر اختلات رفتاري از قبيل بزهكاري، اعتياد به مواد مخدر، سرقت، سرگشتگي‌هاي جنسي، فرار از كانون خانواده و … در  جامعه  مشاهده  مي‌شود ، درحقيقت منشاء و مأوا در تربيت‌هاي غير اصولي و نابسامي‌هاي خانوادگي دارد. بنابراين از روزي كه توجه علماي انسان‌شناسي و به خصوص روان‌شناسان به منشأ علت عمده اختلالات رفتاري بشري جلب گرديد، دروان كودكي سال‌ها ي سرنوشت‌ساز براي پرورش شخصيت و به تبع آن محيط خانواده به عنوان اولين و مهم‌ترين پرورشگاه، مورد توجه و بررسي پژوهشگران قرار گرفت.
يكي از ويژگيهاي دنياي امروز انفجار علم ودانش درهمه حوزه‌هاي و تأثير ژرف آن در زندگي فردي و اجتماعي است. به تناسب گسترش علوم، حيات‌رواني انسان‌ها، پيچيده‌گي‌ مي‌يابد. و براي شناخت بهتر انسان‌ها نسبت به يكديگر در مناسبات اجتماعي كه خانواده بارزترين نمونه آن است، محتاج به علم و دانش بيش از مناسبات اجتماعي كه خانواده‌ بارزترين نمونه آن است، محتاج به علم و دانش بيش از گذشته هستيم و اين امر آموزش‌هاي خانواده را براي هرزن و هرمردي ضروري مي‌سازد. آموزش‌هايي كه ضمن ايجاد شناخت بيشتر اعضاي خانواده را قادر مي‌سازد نقش‌ها و وظايف خود را در رابر همسر و فرزندان به بهترين شكل انجام دهند.
رويكرد نظريه پردازان به مساله تاثير محيط و عوامل محيطي بر پرورش ورشد قوا و استعدادهاي انساني و اهميت اين عوامل دردوران كودكي مساله آموزش والدين را به عنوان يك راه روش كار مطرح ساخت. از طرف ديگر مي‌دانيم كه مدرسه دومين واحد متشكل و درحقيقت به عنوان پلي براي ورود كوكان از محيط محدود بسته و تحت كنترل خانواده به جامعه بزرگ و متنوع انساني است كه درمسير تلاش براي آموزش والدين مورد توجه مجريان برنامه‌هاي آموزش والدين قرار گرفت. مدارس از اين جهت كه خانه دوم فرزندان محسوب مي‌شوند، مكان مناسبي براي بررسي و تنظيم برنامه‌هاي متناسب براي‌ آموزشي والدين هستند. بنابراين نخستين كوشش‌ها درجهت آموزش والدين درهمين مكان‌ها و با كمك و مساعدت مربيان مدارس و استادان دنشگاهها صورت مي‌گيرد. انجمن اولياء و مربيان وزارت آموزش و پرورش متكفل برگزاري اين گونه كلاسهاي آموزش مسائل تربيتي براي والدين دانش‌آموزان در ايران است. اين كلاسها تحت عنوان كلاسهاي آموزش خانواده داير شده است كه در وهله اول گام مثبت و موثري درجهت شكوفايي استعدادهاي دانش‌آموزان اين آينده‌سازان جامعه است.

طرح مساله و انگيزه تحقيق:
پيش‌ از بيان موضوع و اهميت آن، گفتن اينت نكته لازم است كه آموزش و پرورش بايد پيشرفت و ترقي و تعالي هرجامعه و هرممكلت است، زيرا نوآوريهاي علمي، فني و مسائل مربوط به تكنولوژي و ديگر دانشهاي بشري وابستگي نام با مجموعه آموزش و پرورش دارد.
اصولا تحولات و دگرگونيهاي سريع اجتماعي در پرتو آموزش و پرورش برنامه‌ريزي شده منظم، انعطاف‌پذير و اساسي امكان‌پذير است.
ژان مونه متفكر فرانسوي عقيده دارد: در رقابت اقتصادي بين كشور مادر‌آينده برد از آن كشوري است كه بتواند مجموعه آموزش و پرورش منظم‌تر و مفيدتري را ارائه نمايد. اين سخن نبايد موجب اين تصور شود كه وظيفه آموزش و پرورش محدود به آموزش كودكان و نوجوانان از طريق اعمال شيوه‌هاي آموزشي توين درفراگيري علوم تجربي و طبيعي  و آ‌ماده‌كردن آنان براي مشاركت دريك مسابقه اقتصادي درزندگي اجتماعي آينده است. انسان از نظر فطرت داراي دوقعد مادي و معنوي است. چنانچه در تعليم و تربيت وي خصوصاً در دوره كودكي و نوجواني اين دوبعد درنظر گرفته نشود و در امر پرورش، قواي جسمسي و روحي او هماهنگي بوجود نيايد در پرورش يكي از اين ابعاد نسبت به ديگري غفلت شود، طبيعي است زمينه اختلال در شخصيت و عدم تعادل جسمي و روحي كودك و نوجوان فراهم شده و بايد در انظارزندگي ناخوشايند و نامطلوبي در آينده براي او بود. عليرغم نظر برخي از نظريه‌پردازان كه معتقدند تغيرات و تحولات سريع اجتماعي موجب ظهور و نفوذ موسسات آموزشي و تربيتي درجامعه شده و با جايگزيني و فعاليت‌ آنها كاركردهاي خانواده كاهش يافته و ميرود كه خانواده نقش تربيتي و آموزشي خود را دررابطه با فرزندان ازدست بدهد. بايد گفت كه اين نظريه‌پردازان تحت تأثير تحولات شگرف علمي، فني و مسائله9 مربوط به تكنولوژي دركشورهاي غربي و يا بهتر بگوئيم جوامع بك بعدي قرار گرفته و به اين چنين باورهاي بيهوده و اظهار نظرهاي بي‌پايه و بي‌اساس اعتقاد پيدا كرده و پرداخته‌اد. بحران نسل نوجوان وجوان، اضطرابات رواني، روحي و عاطفي، بزهكاريها، ناهنجاريهاي اجتماعي روزافزون درميان كودكان و نوجوانان دركشورهاي غربي زائيده تحولات و دگرگونيهاي سريع اجتماعي و كم‌رنگ بوده نقس خانواده در تربيت نونهالان دراين جوامع است و درك اين موضوع است كه متفكران غربي را به بازنگري به اهميت دادن به نقش و پايگاه اجتماعي خانواده دررابطه با تربيت فرزندان واداشته و موجب شده كه خانواده بعنوان محور اصلي پرورش كودكان و نوجوانان و تضمين‌كننده زندگي آنان از جهات اخلاقي، عاطفي، رواني، اجتماعي شناخته شود. توجه به نقش و وظيفه خانواده در تربيت و اجتماعي بارآوردن فرزندان موجب شده كه سازمان تربيتي و فرهنگي يونسكو را وادار به اعلام سال جهاني خانواده نموده و از طريق نظرمردم جهان و موسسات بين‌المللي را متوجه اهميت وظيفه و جايگاه اجتماعي خانواده دررابطه باتربيت فرزندان نمايد. بنابراين خانواده نقش اصلي و حياتي در تربيت و تكوين شخصيت كودك و نوجوان را دارد و ازنظر پرورش جنبه‌هاي عاطفي، رواني، و اخلاقي كودك، هيچ ‌نهادي نمي‌توند جايگزين آن گردد. مدرسه و آموزشگاه باوجود آموزش مهارتهاي علمي، فني و حرفه‌اي به كودكان و نوجوانان در حقيقت تكميل كننده نقش پرورشي و تربيتي خانواده دركودك هستند و ازاين لحاظ نقش و اهميت آنها بعد از خانواده قرار مي‌گيرد. اشتغالات والدين ازخانه، دشواريهاي روزمره زندگي و پيچيدگي شيوه‌هاي آموزشي و پرورشي كه حاصل تحولات سريع اجتماعي است كاركردهاي خانواده را محدود ساخته و موجب گرديده توانايي برنامه‌ريزي علمي و تربيتي در دنياي امروز ضرورت همكاري و هماهنگي مؤثر بآن بار با آموزشگاه ايجاب مي‌كند. مدسه ضمن نشان دادن علاقه به تربيت كودكان و نوجوانان ممكن است در محيط خود كمتر به شناخت نيازهاي عاطفي و رواني آنان فائق آيد. درحاليكه خانواده به‌علت تماس بيشتر و مستقيم‌تر با كودكان و نوجوانان ويژگيهاي اخلاقي و رواني آنان را بهتر شناخته و نيازهاي آنان را دراينگونه موارد بهتر تشخيص مي‌دهد. همكاري و هماهنگي خانه و مدرسه، تبادل آگاهيها و تجارب والدين و مربيان و هماهنگي ميان والدين و مسؤلين آموزشگاه آنانرا درشناخت نيازهاي متحول و مختلف كودكان و نوجوانان ياري بخشيده‌ به توانمندي و قابليت اين دونهاد مؤثر در چاره‌جويي ورفع كمبودها و نيازهاي آنان خواهد افزود تأثير همكاري خانه و مدرسه زماني چشمگيرتر است كه پدران و امور تربيتي و مسائل مربوط به روانشناسي تربيتي دررابطه با فرزندان خود آگاهي و دانايي بيشتري باشند هرچه خانواده به رموز و فنون تربيتي و پرورشي آگاه‌تر باشد هماهنگي و همكاري مؤثر بين‌ مدرسه و خانواده امكان پذيرتر مي‌شود و زمينه‌ اجرايي برنامه‌هاي مشترك و هدفهاي همسان تربيتي اين دو نهاد دررابطه با تعليم و تربيت كودكان و نوجوانان آسانتر فراهم شود. برنامه آموزش خانواده‌ از مؤثرترين اقداماتي است كه به خانواده‌ها كمك خواهد كرد تا درتربيت كودكان و نوجوانان از لحاظ روحي، عاطفي و اخلاقي از روشهاي نوين تربيتي و مسائل مربوط به روانشناسي در برخورد رفتاري با‌ آنان  به گونه‌ اي عمل كند كه درهمكاري و هماهنگي با‌ آنچه درمدرسه از نظر تربيتي سازمان يافته و انجام ميگرد موفقيت آميز بوده و تضمين‌كننده زندگي اجتماعي آنها و آينده‌ باشد از اين روي اهميت افزايش آگاهيهاي تربيتي والدين از طريق ايجاد و گسترش كلاسهاي آموزش خانواده درشرايط متحول اسلامي ايران با مسائل روانشناسي تربيتي و اعمال شيوه‌هاي درست برخورد رفتاري آنان باكودكان و نوجوانان مساله است كه انگيزه انتخب موضوع مورد بررسي گرديد.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود تحقیق دختران فراری

جمعه 24 آذر 1396
3:23
جمشید راد
تحقیق-دختران-فراری
تحقیق دختران فراری
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 12
حجم فایل: 43 کیلوبایت
قیمت: 10000 تومان

دانلود تحقیق در مورد دختران فراری،
در قالب word و در 12 صفحه، قابل ویرایش.




بخشی از متن تحقیق:
دختراني كه اقدام به ترك منزل (فرار از منزل) كرده اند؛ افزايش آسيب هاي اجتماعي. نمود خود را در پديده ترك منزل و خانواده در دختران و زنان نشان مي دهد. آمار اين دختران رو به افزوني است. ضرورت درك و توجه به مشكلات اين قشر از افراد در معرض آسيب موجب شد كه سازمان بهزيستي در سال 78 اقدام به تاسيس مراكز مداخله در بحران هاي اجتماعي به منظور حمايت از دختران و زنان در معرض آسيب و آسيب ديده نمايد. امروزه تعداد اين مراكز در كل كشور به 42 مركز رسيده است و خدمات تخصصي در جهت حل بحران هاي رواني - اجتماعي ارايه مي دهد. با اين حال افزايش بيش از حد مراجعان اين مراكز؛ پذيرش هاي متعدد وجود اختلالات جسماني و رواني در تعداد قابل توجهي از مراجعان. عدم همكاري فرد و خانواده همچنين نبود امكانات لازم در جهت ساماندهي اين مراجعان؛ كار كرد بهينه  اين مراكز را با دشواري مواجه كرده است. براساس پژوهش هاي انجام شده آمار اين دختران در سال 78 نسبت به سال 65 حدود 20 برابر شده است و متوسط سن دختران در سال 78 به 16 سال و در سال 79 به 7/14 سال رسيده است؛ در 6 ماهه اخير در استان خراسام حدود 900 دختر خانواده شام را تنرك كرده اند. حدود 89 درصد افراد دستگير شده بنا به گزارش نيروي انتظامي از برگشتن به خانه و نزد خانواده خودداري مي كنند. در سال 80 حدود 230 نوجوان از خانه فرار كرده اند. آمار دقيقي از تعداد افرادي كه اقدام به ترك خانواده كرده اند وجود ندارد و در مراكز سازمان بهزيستي شايد درصد بسيار كمي مورد پذيرش قرار گيرند. اكثريت اين دختران در مدت زماني كوتاه مورد آسيب قرار گرفته و به عنوان زن خياباني و يا در مراكز بهره كشي جنسي ( خانه هاي فساد) زندگي مي كنند. تعدادي هم توسط باندها و قاچاقچيان انسان به كشورهاي حاشيه خليج فارس- پاكستان و …  فرستاده مي شوند. تعداد محدودي از اين ؟؟؟ نزد خانواده بازگردانده شده و يا با مشكلات فراوان و شرايط سخت به دور از خانواده زندگي مي كنند؛ ناامني اجتماعي و افزايش بزهكاران در سطح اجتماع موجب مي شود كه بسياري از اين دختران در همان روز اول بعد از ترك خانواده و محل زندگي شان مورد تجاوز جنسي قرار گيرند. سوء رفتار جسمي و جنسي - سوء مصرف و وابستگي به مواد مخدر ؛ قاچاق مواد؛ سرقت؛ معاونت در جرايم متعدد و ضريب بالاي مرگ و مير به دلايل متعدد و ضريب بالاي مرگ و مير به دلايل متعدد پي آمدهاي حاصل از اين پديده است. بالا بودن بيماري هاي مقاربتي و همچنيني آلودگي به ويريوس HIV در اين دختران سلامت جسماني و رواني آنها را در مخاطره قرار دهد. تعداد قابل توجهي از اين دختران كه معلول خانواده هاي آسيب ديده و آسيب زا هستند به دلي روابط به اصطلاح نامشروع راهي زندان و محكوميت هاي خاص آن مي شوند. تحمل شلاق؛ توهين؛ تحقير از حداقل فشارهاي جسماني و رواني است كه اين افراد تجربه مي كنند. موارد متعددي از بارداري هاي ناخواسته سقط جنين؛ داشتن فرزندان به اصطلاح نامشروع و … جزء ديگري از پيامدهاي اين پديده دردناك است. اكثر اين دختران به دليل محكوميت و مسائل متعدد در صورت وجود خانواده از حداقل حمايت آنها محروم مي شوند. عدم حمايت عاطفي - اجتماعي و ضعف حمايتهاي دولت در اين ميان آسيب پذيري اين دختران را دو چندان مي كند. سرنوشت اكثر آنها مثل هم رقم مي خورد. دوري از خانه و خانواده شروع آوارگي و دربه دري؛ اسارت در چنگال باندهاي تبهكار؛ بروز بيماري هاي جسمي و رواني و … هر از گاهي دستگيري و تحمل حبس با اعمال شاقه. اين وضعيت پيش آمده براي دختران و زنان در معرض آسيب؛ آسيب ديده جامعه مان است. گذشته از مسائل فوق اثرات منفي انگ دختر فراري هر گونه تعدي؛ تجاوز؛ تمسخر؛ بي توجهي؛ مزاحمت؛ خسونت و سوء رفتار نسبت به اين دختران را توجهي پذير مي سازد. نيم نگاهي به مشكلات اين قشر نشان دهنده بي توجهي به اين لايه هاي پر پر شده است. آينده اين فرزندان ايران در خطر است. بايد هر چه سريع تر در جهت حل اساسي مشكلات ساختاري اقدام كرد. زنان خياباني؛ همچون ساير آسيب هاي اجتماعي پديده زنان خياباني؛ تنها به دليل مشكلاتي مشابه دختران در معرض آسيب و آسيب ديده اجتماعي بلكه به دليل ميزان مخاطرات و آسيب هاي جسماني - رواني ضرورت توجه ويژه يي را مي طلبد. متاسفانه آمار دقيقي از اين زنان وجود ندارد. با اين حال با توجه به گستردگي آسيب هاي اجتماعي به نظر مي رسد؛ حدود 400 هزار زن خياباني در كل كشور وجود داشته باشد كه بيش از نيمي از آنها در استان تهران زندگي مي كنند. زنان خياباني به زناني گفته مي شود كه به منظور تامين نيازهاي زندگي شان از طريق عرضه خود به سيلي از متقاضيان زندگي مي گذرانند. غالب اين زنان محصول خانواده آسيب پذير و آسيب ديده اجتماعي - اقتصادي متفاوت در بين اين زنان وجود دارد. غالب آنها به دليل فقر؛ بي پناهي؛ نبود حمايت خانوادگي؛ طلاق؛ بيكاري؛ سرپرست خانوار بودن و ناتواني در تامين هزينه مسكن و نيازهاي ضروري زندگي و دلايل متعدد ديگر مورد بهره كشي جنسي قرار مي گيرند. در ميان اين زنان؛ افرادي به ناچار و تعدادي به دليل شرايط خاص پذيرياي وضعيت فوق هستند. تعدادي از زنان خياباني به دليل اختلال رواني دچار بي مبالاتي جنسي هستند

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود تحقیق نقش و اهميت فرآيند آموزش و بهسازي منابع انساني در ادامه حيات هر سازمان يا مؤسسه

جمعه 24 آذر 1396
3:22
جمشید راد
تحقیق-نقش-و-اهميت-فرآيند-آموزش-و-بهسازي-منابع-انساني-در-ادامه-حيات-هر-سازمان-يا-مؤسسه
تحقیق نقش و اهميت فرآيند آموزش و بهسازي منابع انساني در ادامه حيات هر سازمان يا مؤسسه
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 16
حجم فایل: 57 کیلوبایت
قیمت: 10500 تومان

دانلود تحقیق با موضوع نقش و اهميت فرآيند آموزش و بهسازي منابع انساني در ادامه حيات هر سازمان يا مؤسسه،
در قالب word و در 16 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
روند مستمر و مداوم تغيير و تحول در شئون مختلف حيات اجتماعي و پيشرفتهاي شگرف و عميق علوم و فنون گوناگون در جامعه موجبات تحول و تغيير ساختارهاي سازماني را از اشكال سنتي بسوي ساختارهاي پيچيده تر و تخصصي تر فراهم آورده است. چنانكه مي توان گفت تغيير شتابنده، مهمترين خصيصه قرن حاضر است كه سازمانها موسسات بعنوان پديده‌اي جدا ناشدني از خويش با آن روبرو هستند. در چنين شرايطي ( شرايط تغيير ) اگر سازمانها و مؤسسات نتوانند خود را به گونه‌اي سازنده و تناسب با اين تغيير همگام كنند قرباني آن خواهند شد. اگر نتوانيم دنياي اطراف خود را شكل دهيم شلاق طبيعت برما فرود خواهد آمد و نيروهاي محيطي ما را در خود حل خواهد كرد و ما تنها از طريق اتخاذ موانعي فراكنشي در اين باره خواهيم توانست چرخه و آثار آنرا پيش بيني و حتي كنترل كنيم و در خدمت خود قرار دهيم، در اين راستا لازم است منابع و اقدامات لازم شناسايي و در يك مدل علمي متناسب برنامه ريزي شود. بهسازي منابع انساني در اين زمينه راهبرد اصلي تلقي مي‌شود. در محيط بسيار متغير امروزي سرمايه انساني، سرمايه‌ اي گرسنگ و داراي نقش اساسي است و آموزش بعنوان تنها عامل ايجاد و توسعه آن « لاسلحه اي رقابتي » محسوب مي شود. استفاده صحيح از اين اسلحه و به تبع آن برنده شدن در رقابت، مستلزم توسعه شناخت، تحليل، مقهوم سازي و طراحي و باز مهندسي مسترم و مستر قيانه است. نيروي انساني امروزه بعنوان عامل استراتژيك مطرح است. دليل اين امر در يك سطح كلي. تغييراتي است كه با شتاب فزاينده حادث مي شود و آموزش و بهسازي منابع انساني اقدامي راهبردي است كه در سطح فردي باعث ارزشمندي فد، در سطح سازماني باعث بهبود و توسعه سازمان و در سطح ملي و حتي فرا ملي منجر به افزايش بهره‌وري و نتايج بترتيب بعدي مي‌شود، پس مي توان گفت: در فلرني آموزش منابع انساني يكي از اقدامات زير بنايي است كه منجر به كارآمدي سازمان مي‌شود، و از طرف ديگر شناخت و تحليل اثر بخش نيازهاي آموزشي پيشنياز  يك سيستم آموزشي موفق است. تعيين نيازهاي آموزشي اولين گام برنامه ريزي آموزشي كاركنان و در واقع نخسيتن عامل ايجاد تضمين اثر بخشي كاركرد آموزشي و بهسازي است كه اكر براستي انجام شود مبناي عيني تر باري برنامه‌ريزي بعنوان نقشه اثر بخشي و تبعاً.
نتيجه اينكه تعيين نيازهاي آموزشي نقطه آغاز هر نوع آموزشي است كه با توجه به نقش و تأثيري كه در اثر بخشي و نيز فراهم آوردن مبنايي براي ارزيابي و تصميم‌گيري در زمينه‌هاي مختلف آموزشي دارد مي‌توان همسو با راملد ( 1987 ) گفت: « هيچ وظيفه‌اي مهمتر از آن ( نياز سنجي ) در فرآيند آموزش و بهسازي وجود ندارد».
 
بيان مسئله: 
 بدون ترديد نيروي انساني يا عامل انساني شريفترين، مهمترين و با ارزش‌ترين عامل بين عوامل و منابع توليد مي باشد، اين عامل به همراه و امكانات مادي  به اطارف و خواسته‌هاي سازمانها كه ارايه بازده و محصولات با حداكثر كارآيي به مردم و جوامع بصورت كالاها و خدمات است، جنبه تحقيق مي‌بخشد. عامل شغلي در سازمانها و ديگر مؤسسات كامل كليه افراد و كاركنان شاغل  در سازمان اعم از مديران، متخصصين، كارشناسان، كارمندان و كارگران در رده‌‌اي مختلف شغلي مي باشد. 
امروزه رشد و تعالي سازمانها و مؤسسات در گرو و بكارگيري صحيح منابع انساني است و انسانها در زمانهاي خالص ايفاگر نقسها و وظايف گوناگوني مي باشند. 
بنابراين منابع انساني سازمان اعم از مديران، سرپرستان، كارشناسان و ساير كاركنان، منابع ديگر را تلفيق، تركيب و براي نيل به اهداف سازمان هماهنگ، يكپارچه و مجهز مي‌كند. 
سازمانها منهاي منابع انساني در واقع يعني هيچ و هيچ ارزشي ندارند، انسان مهمترين سرتآ سازمان است، چنانچه عامل انساني سازمان را حذف كنند، آنچه باقي مي‌ماند يعني عوامل و امكانات چون ساختمان‌ها، ماشين آلات، تجهيزات و ... كه به فوري خود قابل استفاده نمي‌باشد و پيشيزي ارزش ندارد، انسان است كه به آن روح مي‌دهد و از آنه9ا در جهت ارتقاء بهبود تكامل زندگي خويش بهره مي‌برد، انسان بزرگترين و با ارزش ترين دارايي يك سازمان است كه هرگز در ترازنامه‌ها و صورتهاي سود و زيان شركتها و مؤسسات منعكس نمي شود در جايي كه سودآوري يازمان با انسان است و انسانها پشتوانه مطمئن  مستحكم براي كسب موفقيت سازمانها هستند. 
اگر اولين جريان رشد و تعالي سازماني را انسانها يا منابع انساني آنها بشمار آوريم، آموزش و بهسازي منابع انساني در بين جريان در رشد و توسعه و بهبود سازماني مي‌باشد. آموزش نوعي سرمايه‌گذاري مفيد و يك عامل كليدي در توسعه محسوب مي‌گردد كه چنانچه بدرستي و شايستگي برنامه‌ريزي و اجرا شود مي‌تواند بازده اقتصادي قابل ملاحظه‌اي داشته باشد... آموزش و بهسازي منابع انساني يك اقدام راهبردي است كه در سطح فردي باعث  ارزشمندي فرد، در سطح سازماني باعث بهبود و توسعه سازماني و در سطح ملي و حتي فراملي منجر به افزايش بهره‌وري مي‌گردد. در كل مي‌توان سودآوري آموزش و بهسازي منابع انساني را يك فرآيند دو طرفه بين فرد و سازمان دانست كه هر دو طرف به شرح جدول ذيل منفعت خواهند برد: 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود تحقیق دیدگاه سیاسی

جمعه 24 آذر 1396
3:22
جمشید راد
تحقیق-دیدگاه-سیاسی
تحقیق دیدگاه سیاسی
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 42
حجم فایل: 180 کیلوبایت
قیمت: 11500 تومان

دانلود تحقیق در مورد دیدگاه سیاسی،
در قالب word و در 42 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
آليسون (1971,pp.163-48). مشخصه هاي اصلي الگوي سياست بورو كراتيك يا دولتي را مورد بحث قرار مي دهد. در اين الگو، تصميم ها و اقدام هاي سازماني، نتيجه فراگردهاي سياسي، فراگردهاي مذاكره، و بازي قدرت هاي موجود در سازمان ها هستند. سازمان ها تركيبي از بازيگراني در موقعيت هاي مختلف اند كه براي ارتقا قدرت و موقعيت خود در بازي ها وارد مي شوند.
بررسي هاي ديگري كه در زمينه علوم سياسي به عمل آمده نيز براي درك فراگردهاي سياسي درون سازماني سودمندند. دو اثري كه اغلب مورد اشاره قرار مي گيرند عبارتند از: كتاب قدرت رياست جمهوري نوشته نئوستات(1960) و كتاب "پديده بوروكراتيك" نوشته كروزير (1964) كتاب تنظيم شده از سوي روركي (1965)  با نام "قدرت بوروكراتيك در سياست ملي" نيز حاوي مقالاتي است كه سابقه كمك هاي علوم سياسي در درك سياست فراگرد تصمي گيري استراتژيك را نشان مي دهند. دانشمندان برجسته علوم سياسي نظير "فليپ سلزنيك"، "سايمون" و "آليسون" اثرات هيئت موكلان بر تصمي گيري اداري سازمانها، قدرت متخصصان بوروكراتيك، كشمكش هاي قدرت كه سياست بوروكراتيك را تشكيل مي دهند، و كنترل سياسي بوروكراسي را مورد مطالعه قرار داده اند.

تاثير محيط خارجي بر تصميم گيري استراتژيك:
"هنري مينتزبرگ" در كتاب خود با نام "قدرت در/و پيرامون سازمانها" (1983) ، فهرستي خلاصه از افراد، گروه ها، و سازمان هايي كه مي توانند بر مديريت استراتژيك سازمانها اثر گذارند را ارائه كرده است. وي آنها را در چهار گروه وسيع طبقه بندي مي كند: "مالكان" سازمانها، "وابستگان" كه با مالكان در ارتباطند، انجمن هاي نماينده "كاركنان"، و "اقشار متختلف مردم" كه پيرامون سازمان قرار دارند.
به اعتقاد"مينتزبرگ"، مالكيت سازمانها مي تواند به شكل متمركز يا پراكنده باشد (نظير شركتي كه در مالكيت تعدادند كي از نهادهاست، در مقابل شركتي كه افراد مختلفي مالك آن هستند)، و مالكان، مي توانند عميقا در عمليات شركت داشته و يا به طور نسبي از عمليات منفك باشند. وقتي مالكيت متمركز باشد و مالكان در امور مداخله داشته باشند، از قدرت بيشتري براي تصميم گيري برخوردارند.
وابستگان معمول يك كسب و كار مشخص، معمولا شامل عرضه كنندگان مواد اوليه، مراجعين، شركا و رقيبان اند. سازمانهاي اين طبقه، اغلب به بخشي از نظام قدرت تبديل نمي شوند. مع هذا تا حدي قدرت مي يابند كه مي توانند داده هاي اساسي براي سازماني فراهم كنند.
انجمن هاي كاركنان وسيله اي هستند كه بر آن اساس كاركنان كه معمولا بخشي از ائتلاف دروني يك سازمان هستند، فشارهاي بروني را اعمال مي كنند. اين انجمن ها شامل انواع اتحاديه ها و انجمن هاي حرفه اي اند.
اقشار مختلف يك سازمان از نظر فني منفك ترين شكل سازمان اند. آنها را مي توان در سه طبقه جاي داد. اولين طبقه شامل مراقبان منافع عمومي اند (نظير سرمقاله نويسان روزنامه ها، كشيش ها و معلمان). طبقه ي دوم شامل اشكال مختلف دولت ها است، و طبقه ي سوم مشتمل بر گروه هاي ذي نفع خاص است
كساني كه در صدد تاثير گذاري بر استراتژي اند، اغلب ائتلاف تشكيل مي دهند. "مينتربرگ" ائتلاف هاي بيروني را به سه نوع اصلي تقسيم كرده است: با نفوذ ، تقسيم شده، و منفعل. ائتلافهاي بيروني با "نفوذ" زماني كه يك فرد پر نفوذ يا زيرمجموعه اي از افراد پرنفوذ در صدد تسلط يافتن بر ديگران باشند، تشكيل مي شود. اين ائتلاف به صاحب نفوذ حاكم، قدرت اعمال كنترل بر تصميم استراتژيك را ميدهد. در ائتلاف تقسيم شده، قدرت ميان صاحب نفوذهاي مستقل تقسيم مي شود و لذا سازمان بايد در قبال در خواست هاي متناقض عكس العمل نشان دهد. اين حالت مشخصا زمينه بالقوه مناسبي براي بروز اختلاف و مانور سياسي فراهم مي سازد. سرانجام، "مينتزبرگ" واژه ائتلاف بيروني منفعل را براي اشاره به موقعيتي كه در آن صاحب نفوذهاي متعددي وجود دارند و قدرت هر يك بسيار كم است، استفاده مي كند. در اين موقعيت، مديريت از قدرت و اختيار وسيع در جرح و تعديل اهداف كلي برخوردار است.
ديگر محققان مديريت استراتژيك از واژه"ذي علاقگان"، براي نشان دادن كساني كه مي كوشند سازمان را در جهت تطبيق با منافع خود تغيير دهند، استفاده مي كنند "فريمن"، يك ذي علاقه را "گروه يا افرادي كه بر موقعيت سازمان در رسيدن به اهداف اثر گذارده يا از آن متاثر مي شوند" تعريف مي كند. ذي علاقگان مشترك سازمان ها شامل: سهام داران، عرضه كنندگان مواد اوليه، اتحاديه ها، سازمانهاي دولتي، گروه هاي مصرف كننده، و انجمن هاي كارگري، هستند. ذي علاقگان از مباني قدرت مختلف، منجمله قدرت رسمي يا مبتني برآرا، قدرت اقتصادي، و قدرت سياسي برخوردارند.
جامعه شناسان و متخصصان علوم سياسي، عواملي كه به صاحب نفوذ خارجي قدرت مي دهند را بررسي كرده اند. "تامپسون" آنچه را كه خود"چندگانگي محيط هاي كار" مي نامد و به معناي وجود گروه هاي متعدد و افراد مختلف در محيط هر سازمان است كه مي توانند تاثيري بر اهداف، استراتژي، و رفتار سازمان داشته باشند، را توصيف مي كند. "تامپسون" مي گويد: درجه ي وابستگي هر سازمان به برخي عناصر محيط اش به نياز سازمان براي منابع يا عملكردهايي كه عنصر خاصي مي تواند تامين كند، و به توانايي عناصير ديگر در تامين همان منابع يا عملكردها، بستگي دارد. بنابراين، يك شركت توليد كننده كالا تا آنجا به يك سازمان مالي وابسته است كه به آن نياز داشته باشد و نتواند آن را از ساير سازمانها تامين كند.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود تحقیق جمعيت و راه هاي كنترل آن

جمعه 24 آذر 1396
3:22
جمشید راد
تحقیق-جمعيت-و-راه-هاي-كنترل-آن
تحقیق جمعيت و راه هاي كنترل آن
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 15
حجم فایل: 45 کیلوبایت
قیمت: 10000 تومان

دانلود تحقیق در مورد جمعيت و راه هاي كنترل آن،
در قالب word و در 15 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
جمعيت جهان در حال حاضر بيش از 6 ميليارد نفر است و هر روزه بيش از 250 هزار نفر , به تعداد آن اضافه مي شود (به بيان ديگر در هر ثانيه 3 تا 4 نفر).بيش از 95 درصد افزايش جمعيت  در كشورهاي جهان سوم است.
اگر روند كنوني ادامه يابد ,مصرف انرژي و توليد آلاينده ها در طول 20 سال آينده دو برابر خواهد شد. امروزه 20 درصد از جمعيت جهان حدود 80 درصد از منابع زمين را مصرف و 80 درصد آلودگي جهان را توليد مي كنند.مشكل واقعي فقط تعداد افراد نيست، بلكه منابع مصرف شده و آلودگي توليد شده توسط هر فرد است.
جكوبسون، محقق ارشد در انستيتو ورلدواچ چنين مي گويد: رشد جمعيت مانع بزرگي در مقابل حفظ محيط زيست است.هر چه تعداد افراد بيشتر باشد تقاضا براي منابع زمين بيشتر است.ولي برخي از متخصصان توسعه معتقدند وقتي زني منابع اصلي مورد نياز در اختيارش نباشد تمايل بيشتري به داشتن بچه هاي بيشتر دارد، به اين اميد كه آنها كمكي باشند براي تقسيم كار سنگيني كه بر دوش مادر است.
در حالي كه زمين منطقه اقمت انها كه محل زندگي افراد ديگري نيز هست قادر به تاًمين واقعي حتي همان جمعيت اوليه نيست. اين تله جمعيتي است. بسياري از سياستها و برنامه هايي كه تحت نام توسعه انجام ميشود در واقع باعث وابستگي زنان به بچه ها به عنوان منبع لازم براي ايجاد موقعيت و امنيت ميشود .افزايش سريع و مداوم جمعيت در جوامع جهان سوم تخريب محيط زيست را به مشكلي پيچيده تبديل مي كند .زنان كه روشهاي پايدار بوم شناختي را فرا گرفته اند و دانش مبسوطي در مورد تمنوع ژنتيكي دارند، در روند توسعه ناديده گرفته مي شودو در واقع هوشياري انها هدر مي رود .
رسيدن به اهداف توسعه بدون پاسخگويي به مسائل برابري و عدالت كه كاملاً  جهاني و فراگير هستند. (مانند نابودي فقر، حفظ اكوسيستم ها و ايجاد تعادل بين فعاليتهاي انسان و منابع زيست محيطي ) امكان پذير نيست .

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود تأثیر عوامل مختلف بر میزان جذب رنگ آلی توسط نانوذرات مغناطیسی

جمعه 24 آذر 1396
3:22
جمشید راد
تأثیر-عوامل-مختلف-بر-میزان-جذب-رنگ-آلی-توسط-نانوذرات-مغناطیسی
تأثیر عوامل مختلف بر میزان جذب رنگ آلی توسط نانوذرات مغناطیسی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 127
حجم فایل: 3615 کیلوبایت
قیمت: 32000 تومان

دانلود تحقیق با موضوع تأثیر عوامل مختلف بر میزان جذب رنگ آلی توسط نانوذرات مغناطیسی،
در قالب word در 127 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

فصل اول: کلیات پژوهش
1-1 مغناطیس
2-1 اصول کلی مغناطیس
1 -2-1 اصول کلی خواص مغناطیسی
1 -2-2 دسته بندی مواد با توجه به خاصیت مغناطیسی
1 -2-2-1 دیا مغناطیس
1 -2-2-2 پارا مغناطیس
1-2-2-2-1 خاصیت پارامغناطیسی
1-2-2-2-2 شرط پارامغناطیسی بودن
1-2-2-3 فرومغناطیس
1-2-2-3-1 انواع مواد فرو مغناطیس
1-2-2-4 آنتی فرو مغناطیس
1-2-2-5 فری مغناطیس
1-2-2-6 سوپر پارا مغناطیس
3-1 نانوذرات
1-3-1 تعیین مشخصات نانو ذرات
1-3-2 روش میکروسکوپ الکترونی عبور (TEM)
1- 3 3- عامل دار کردن نانوذرات
1-3- مولکول
1-3-4 سنتز نانوذرات
1-3-1-4 هیدرکسیل دار شدن کاتیون فلزی در محلول آبی (روش هم رسوبی)
1-3- 2-4 آبکافت ترکیبات آلی فلزی
1-3-3-4 سنتز در محیط تحت فشار
1-3-4-4 واکنش های آبی- حرارتی و دمای بالا
1-3-5-4 روش پلی آل
1-3-6-4 سیستم تزریق پیوسته
1-3-7-4 روش های الکترو شیمیایی
1-3-8-4 روش های بخار و ائروسل
1 -3-9-4 تجزیه به وسیله امواج صوت
1-4 نانو ذرات مغناطیسی[MNP]
1-4-1 کاربرد نانوذرات مغناطیسی
1-4-1-1 جداسازی وتشخیص سلول ها و اجزای سلولی
1-4-1-2 مستقر سازی، جداسازی ،شناسایی و اندازه گیری ترکیبات فعال زیستی
1-4-1-3 انتقال دارو
1-4-1-4 کاربرد به عنوان کاتالیست
1-5 تئوری وترمودینامیک روش هم رسوبی
1-6 جذب
1-6-1 تئوری جذب
1-6-2 اصول جذب سطحی
1-6-3 نیروها و انرژی های جذب سطحی
1-6-4 شرایط عملی موثر در سرعت فرآیند جذب سطحی
1 -6-5 تعادل جذب و ايزوترم‌های جذب
1-6-5-1 ايزوترم لانگموير
1-6-5-2 ايزوترم فرندليچ
1-6-5-3 ايزوترم تمکین
1-7 مطالعات سينتيکی
1-7-1 مدل سينتيکی الويچ
1-8 رنگ ها
1-8-1 طبقه بندی رنگ ها
1-8-1-1 رنگ‌های آلی طبيعی
1-8-1-2 رنگ های خوراکی
1-8-1-3 طبقه ‌بندی رنگ‌های نساجی در فهرست رنگ‌ها
1-8-2 انواع تكنولوژی در جهت حذف رنگ
1-8-2-1 روش‌های بيولوژيكی
1-8-2-2 روش‌های شيميایی
9-1هدف تحقیق

فصل دوم: بخش تجربی
2-1 دستگاه‌های مورد استفاده
2-2 مواد شيميايی مورد نياز
2-2-1 رنگ آلی مورد استفاده
2-3 آماده سازی محلول‌ها
2-4 سنتز نانو ذرات مغناطیسی
2-4-1 سنتز نانو ذرات آهن اکسید (مگنتیت) به روش هم رسوبی
2-4-2تثبیت مولکول 2- آمینو 5- مرکاپتو1، 3، 4- تیا دی آزول (AMT) بر روی نانو ذرات آهن اکسید (Fe3O4-AMT)
2-5 بررسی خصوصیات نانو ذرات مغناطیسی سنتز شده
2-5-1 تعیین ساختار با استفاده از طیف سنجی FT-IR
2-5-2 بررسی تشکیل تعیین اندازه تقریبی ذرات با استفاده از طیف پراش اشعه(X (XRD 
2-5-3 تعیین دقیق اندازه ذات با استفاده از تصویربرداری میکروسکوپ الکترون عبوری (TEM)
2-6 بررسی تاثیر عوامل مختلف بر میزان جذب رنگ نایل بلو توسط نانو ذرات مغناطیسی سنتز شده
2-6-1 اثرpH
2-6-2 اثر زمان و رسم مدل های سینتیکی
2-6-3 اثر غلظت
2-6-4 اثر غلظت اولیه و ایزوترم های جذبی
2-6-5 اثر میزان جاذب توزین وزنی
2-7 تعیین میزان بازیابی ذرات و امکان استفاده مجدد از جاذب
 2-7-1 تعیین زمان جمع آوری جاذب توسط آهن ربا
2-7-2 اثر زمان جذب
2-7-3 بررسی زمان واجذب

فصل سوم: بحث و نتیجه گیری
3-1 سنتز نانو ذرات آهن اکسید (مگنتیت) به روش هم رسوبی
3-1-2 بررسی خصوصیات نانو ذرات
3-1-2-1 طیف سنجی FT-IR
3-1-2-2 روش پراش اشعه (X (XRD
3-1-2-3 تعیین اندازه نانو ذرات مغناطیسی سنتز شده
3-1-2-3-1 تعیین اندازه به روش XRD
3-1-2-3-2 تصویر برداری توسط میکروسکوپ انتقالی الکترونی (TEM)
3-1-2-4 بررسی خصوصیات مغناطیسی نانو ذرات
3-1-3 استفاده از نانو ذرات مگنتیت به عنوان جاذب برای حذف رنگ های آلی
3-1-3-1 اثر pH 
3-1-3-2 اثر غلظت رنگ Nile-Blue بر میزان حذف این رنگ توسط نانو ذرات مغناطیسی آهن
3-1-3-3 اثر زمان هم زدن
3-1-3-4 اثر زمان تماس بر جذب و رسم منحنی های سینتیکی
3-1-3-4-1 بررسی مد ل های سنتیکی جذب رنگ Nile-Blue بر روی سطح جاذب
3-1-3-5 ايزوترم های جذبی توسط نانو ذرات مگنتیت
4-1-3 نتیجه گیری
منابع مآخذ

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت انواع کربن دهی (کربوره کردن)

جمعه 24 آذر 1396
3:21
جمشید راد
پاورپوینت-انواع-کربن-دهی-(کربوره-کردن)
پاورپوینت انواع کربن دهی (کربوره کردن)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 11
حجم فایل: 484 کیلوبایت
قیمت: 8000 تومان

دانلود پاورپوینت در مورد انواع کربن دهی (کربوره کردن)،
در قالب ppt و در 11 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
در این روش، فولاد کم کربن را  به منطقه دمایی آستنیت برده و با افزایش پتانسیل کربن کوره، یک شیب غلظتی بین محیط و سطح قطعه ایجاد می کنیم. در این حالت کربن طی دو مرحله جذب سطحی و نفوذ کربن به داخل سطح، به داخل سطح نفوذ کرده و پس از آن با سریع سرد کردن ساختار مارتنزیتی در سطح بوجود می آوریم.

با توجه به این که جهت کربوره کردن از فولادهای کم کربن استفاده می کنیم، پس از سریع سرد کردن مغز یا عمق قطعه سخت نمی شود.

به طورکلی سه روش کربوره کردن داریم:
جامد
مایع
گازی
که می توان گفت در هر سه روش واکنش زیر حتماً وجود دارد ...

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت پوست

جمعه 24 آذر 1396
3:21
جمشید راد
پاورپوینت-پوست
پاورپوینت پوست
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 10
حجم فایل: 1481 کیلوبایت
قیمت: 8000 تومان

دانلود پاورپوینت در مورد پوست،
در قالب ppt و در 10 اسلاید، قابل ویرایش.





بخشی از متن پاورپوینت:
پوست بخشی از دستگاه پوششی بدن است. بخش‌های دیگر این دستگاه مو، ناخن و غشاء مخاطی هستند.

پوست متشکّل از دو لایه اصلی است:
روپوست (اپیدرم) که لایه نازک‌تر خارجی می‌باشد.
درم که لایه ضخیم‌تر داخلی است.
روپوست لایه‌های ضخیمی از سلولهای مسطح می‌باشد.

پوست با دارا بودن سطح متوسطی حدود ۲ متر مربع (۲٫۵ یارد مربع)، یکی از بزرگ‌ترین اعضا بدن است. پوست یک سد محافظتی بین محیط جهان اطراف با عضلات، اعضای درونی و رگهای خونی و اعصاب بدن تشکیل می‌دهد. مو و ناخنها از پوست منشأ گرفته و یک حفاظت اضافی ایجاد می‌کنند. ظاهر پوست به طور گسترده‌ای تغییر می‌کند؛ که این تغییر نه تنها به دلیل عواملی همچون افزایش سن بوده، بلکه، نمایش دهنده نوسانات هیجانی و سلامت عمومی، نیز می‌باشد.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت خازن های سرامیکی

جمعه 24 آذر 1396
3:21
جمشید راد
پاورپوینت-خازن-های-سرامیکی
پاورپوینت خازن های سرامیکی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 41
حجم فایل: 887 کیلوبایت
قیمت: 12000 تومان

دانلود پاورپوینت در مورد خازن های سرامیکی،
در قالب ppt و در 41 اسلاید، قابل ویرایش.


مقدمه پاورپوینت:
خازن ها قطعات الکتريکی هستند که توانایی ذخیره سازی انرژی الکتريکی (یا بار الکتریکی) در خود را دارند. به عبارتی، خازن جزیی از مدار است که می‌تواند با ایجاد ميدانی الکترواستاتيک، انرژی الکتريکی (بار الکتریکی) را برای مدتی در خود نگه دارد و پس از مدتی آن را آزاد کند. برای درک بهتر عملکرد خازن کافی است که يک مخزن آب را در نظر بگیرید. همان طور که در شبکه آب رسانی، از مخزن آب برای نگه داری مقداری آب استفاده می شود، خازن ها نیز در مدار، نقش ذخیره کننده الکتریسیته را دارند. خازن ها را با علامت C نشان می دهند که برگرفته از ابتدای نام انگلیسی خازن (Capacitor) است.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت روش هاي متداول حسابداري پيمانكاري

جمعه 24 آذر 1396
3:21
جمشید راد
پاورپوینت-روش-هاي-متداول-حسابداري-پيمانكاري
پاورپوینت روش هاي متداول حسابداري پيمانكاري
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 14
حجم فایل: 129 کیلوبایت
قیمت: 8000 تومان

دانلود پاورپوینت در مورد روش هاي متداول حسابداري پيمانكاري،
در قالب ppt و در 14 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:



مقدمه
روش كار تكميل شده (Completed– Contrack Method)
روش درصد پيشرفت كار
انتخاب روش
ذخيره لازم براي زيان هاي قابل پيش بيني
دعاوي و تغيير ناشي از قراردادهاي پيمانكاري
تعيين سود پيمان تكميل شده
انتقال سود بستن حساب پيمان تكميل شده
محاسبة سود پيمان هاي ناتمام

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 1650 1651 1652 1653 1654 1655 1656 1657 1658 1659 1660 1661 1662 1663 1664 1665 1666 1667 1668 1669 1670 1671 1672 1673 1674 1675 1676 1677 1678 1679 1680 1681 1682 1683 1684 1685 1686 1687 1688 1689 1690 1691 1692 1693 1694 1695 1696 1697 1698 1699 1700 1701 1702 1703 1704 1705 1706 1707 1708 1709 1710 1711 1712 1713 1714 1715 1716 1717 1718 1719 1720 1721 1722 1723 1724 1725 1726 1727 1728 1729 1730 1731 1732 1733 1734 1735 1736 1737 1738 1739 1740 1741 1742 1743 1744 1745 1746 1747 1748 1749 1750 1751 1752 1753 1754 1755 1756 1757 1758 1759 1760 1761 1762 1763 1764 1765 1766 1767 1768 1769 1770 1771 1772 1773 1774 1775 1776 1777 1778 1779 1780 1781 1782 1783 1784 1785 1786 1787 1788 1789 1790 1791 1792 1793 1794 1795 1796 1797 1798 1799 1800 1801 1802 1803 1804 1805 1806 1807 1808 1809 1810 1811 1812 1813 1814 1815 1816 1817 1818 1819 1820 1821 1822 1823 1824 1825 1826 1827 1828 1829 1830 1831 1832 1833 1834 1835 1836 1837 1838 1839 1840 1841 1842 1843 1844 1845 1846 1847 1848 1849 1850 1851 1852 1853 1854 1855 1856 1857 1858 1859 1860 1861 1862 1863 1864 1865 1866 1867 1868 1869 1870 1871 1872 1873 1874 1875 1876 1877 1878 1879 1880 1881 1882 1883 1884 1885 1886 1887 1888 1889 1890 1891 1892 1893 1894 1895 1896 1897 1898 1899 1900 1901 1902 1903 1904 1905 1906 1907 1908 1909 1910 1911 1912 1913 1914 1915 1916 1917 1918 1919 1920 1921 1922 1923 1924 1925 1926 1927 1928 1929 1930 1931 1932 1933 1934 1935 1936 1937 1938 1939 1940 1941 1942 1943 1944 1945 1946 1947 1948 1949 1950 1951 1952 1953 1954 1955 1956 1957 1958 1959 1960 1961 1962 1963 1964 1965 1966 1967 1968 1969 1970 1971 1972 1973 1974 1975 1976 1977 1978 1979 1980 1981 1982 1983 1984 1985 1986 1987 1988 1989 1990 1991 1992 1993 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 2026 2027 2028 2029 2030 2031 2032 2033 2034 2035 2036 2037 2038 2039 2040 2041 2042 2043 2044 2045 2046 2047 2048 2049 2050 2051 2052 2053 2054 2055 2056 2057 2058 2059 2060 2061 2062 2063 2064 2065 2066 2067 2068 2069 2070 2071 2072 2073 2074 2075 2076 2077 2078 2079 2080 2081 2082 2083 2084 2085 2086 2087 2088 2089 2090 2091 2092 2093 2094 2095 2096 2097 2098 2099 2100 2101 2102 2103 2104 2105 2106 2107 2108 2109 2110 2111 2112 2113 2114 2115 2116 2117 2118 2119 2120 2121 2122 2123 2124 2125 2126 2127 2128 2129 2130 2131 2132 2133 2134 2135 2136 2137 2138 2139 2140 2141 2142 2143 2144 2145 2146 2147 2148 2149 2150 2151 2152 2153 2154 2155 2156 2157 2158 2159 2160 2161 2162 2163 2164 2165 2166 2167 2168 2169 2170 2171 2172 2173 2174 2175 2176 2177 2178 2179 2180 2181 2182 2183 2184 2185 2186 2187 2188 2189 2190 2191 2192 2193 2194 2195 2196 2197 2198 2199 2200 2201 2202 2203 2204 2205 2206 2207 2208 2209 2210 2211 2212 2213 2214 2215 2216 2217 2218 2219 2220 2221 2222 2223 2224 2225 2226 2227 2228 2229 2230 2231 2232 2233 2234 2235 2236 2237 2238 2239 2240 2241 2242 2243 2244 2245 2246 2247 2248 2249 2250 2251 2252 2253 2254 2255 2256 2257 2258 2259 2260 2261 2262 2263 2264 2265 2266 2267 2268 2269 2270 2271 2272 2273 2274 2275 2276 2277 2278 2279 2280 2281 2282 2283 2284 2285 2286 2287 2288 2289 2290 2291 2292 2293 2294 2295 2296 2297 2298 2299 2300 2301 2302 2303 2304 2305 2306 2307 2308 2309 2310 2311 2312 2313 2314 2315 2316 2317 2318 2319 2320 2321 صفحه بعد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ایران دانلود است. || طراح قالب bestblog.ir