نیتریدة گازی بدون بهره گیری از سیستم تجزیة کنندة مستقل(پاورپوینت) (مواد و متالوژی)

جمعه 20 بهمن 1396
14:07
جمشید راد
دسته بندیمواد و متالوژی
فرمت فایلzip
تعداد صفحات38
حجم فایل8.736 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

فهرست مطالب :

•خلاصه و معرفی فرآیند

•اصول عملیات نیتریده گازی

•خصوصیات نیتریده گازی

•کاربرد

•انتخاب فولاد

•عملیات حرارتی قبل از نیتریده

•شرایط سیکل نیتریدة گازی و بررسی برخی خصوصیات

•برخی مشکلات در قطعات نیتریده شده و علت بروز آن

•تجهیزات

•مراجع

قطعات مختلف مورد مصرف در صنایع هوائی ، ماشین سازی، شیمیائی ، غذائی، نساجی، خودرو سازی و ... که از فولاد و یا چدن ساخته شده است، نیتریده گردیده و برای مدت طولانی تر مورد استفاده قرار می گیرند.

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تاثیر جنسیت معلمان بر انگیزه پیشرفت تحصیلی (روانشناسی و علوم تربیتی)

جمعه 20 بهمن 1396
14:07
جمشید راد
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات82
حجم فایل185 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 تاثیر جنسیت معلمان بر انگیزه پیشرفت تحصیلی

بررسی تاثیر جنسیت معلمان بر انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

  

تاثیر جنسیت معلمان بر انگیزه تحصیلی , انگیزه تحصیلی دانش آموزان, انگیزه تحصیلی , جنسیت معلمان, پایان نامه کارشناسی روانشناسی , انگیزه تحصیلی دانش آموزان

    

بیان مسئله

انگیزش به دلیل نقش حیاتی آن در یادگیری دانش آموزان، یکی از موضوعات مورد علاقه روان شناسان است. به نظر آرموند (2003) انگیزش در آموزش، دارای تأثیراتی بر روی شیوه یادگیری موضوعات توسط دانش آموزان می باشد. این تأثیرات عبارتند از: 1- هدایت رفتار به سمت اهداف خاص، 2- افزایش تلاش و انرژی، 3- افزایش فعالیت و پافشاری در انجام آن، 4- تقویت فرایندهای شناختی، 5- تعیین پیامدهای تقویت کننده، و6- بهبود عملکرد.

امروزه عدم وجود علاقه و انگیزش دانش آموزان و  دانش آموزان  یکی از معضلاتی است که دست اندرکاران مسائل آموزشی در تعلیم و تربیت با آن مواجهند. شاید بتوان گفت، افت سطح علمی یا تحصیلی موجود در مدارس و رخوت و سستی که در حال حاضر کیفیت و کمیت تعلیم و تربیت جامعه را تهدید می کند از پیامدهای این مسئله است (امیرافشاری،1380).

در روان شناسی، انگیزش، به شروع، جهت، شدت و مقاومت رفتار اطلاق می شود (گین، 1995). انگیزش یک وضعیت پویا و موقتی است که بایستی از شخصیت یا هیجان تفکیک گردد. انگیزش، تمایل و علاقه به انجام چیزی است. یک شخص با انگیزه می تواند برخوردار از اهداف کوتاه مدت و یا بلند مدت باشد. شخصیت به صفات و خصوصیات با دوام تر افراد (مثل کم رویی، برونگرایی، هشیاری و ...) نسبت داده می شود؛ همچنین بر خلاف انگیزش، هیجان معطوف به حالت های گذراست (مثل خشم، اندوه، شادی و ...) که فوراً منجر به رفتار نمی شود.

انگیزش حالتی است که تمایل به انجام عملی خاص را در فرد به وجود می آورد، چنین حالتی ممکن است حالت محرومیت باشد (مثل گرسنگی) یا یک نظام ارزشی خاص، و یا یک اعتقاد عمیق مذهبی. انگیزش می تواند به عنوان نیرویی پیشران و پشتیبان در تمامی اعمال انسان در نظر گرفته شود. تمایلات و نیازهای شخصی تأثیری قوی و شگرف بر روی جهت رفتار دارد. اشکال مختلفی از انگیزش از جمله انگیزش بیرونی، انگیزش درونی، انگیزش فیزیولوژیکی، و انگیزش پیشرفت وجود دارد. همچنین انگیزش از اشکال منفی نیز برخوردار است. انگیزش پیشرفت می تواند به عنوان نیاز به موفقیت یا دستیابی به برتری تعریف شود. افراد با استفاده از ابزارهای گوناگون از جمله ابزارهای درونی و بیرونی به ارضاء نیازهای خود می پردازند.

بحث انگیزه پیشرفت برای اولین بار و به صورت علمی تحت عنوان نیاز توسط موری مطرح شد (بهرامی، 1383). او برای انسان چندین نیاز را مطرح کرد که برخی زیستی و برخی روانی هستند. انگیزش پیشرفت یک نیاز اجتماعی است و عبارت است از غلبه کردن بر موانع، رسیدن به استانداردهای عالی، رقابت با دیگران و پیشی گرفتن از آنها (دارابی،1380). گیج و برلاینر (1922) انگیزه پیشرفت را به صورت یک میل یا علاقه به موفقیت کلی یا موفقیت در یک زمینه فعالیت خاص تعریف کرده اند. پژوهش های انجام شده در زمینه انگیزه پیشرفت نشان داده اند که افراد از لحاظ این نیاز تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند. بعضی افراد دارای انگیزش سطح بالایی هستند و در رقابت با دیگران در کارهای خود برای کسب موفقیت به سختی می کوشند. بعضی دیگر انگیزش چندانی به پیشرفت و موفقیت ندارند و از ترس از شکست آماده خطرکردن برای موفقیت نیستند (به نقل از سیف، 1385).

انگیزه پیشرفت، یک ویژگی شخصیتی است که افراد از جهت آن با هم متفاوتند و بر اساس آن می توان رفتارهای خاصی را پیش بینی کرد. انگیزه پیشرفت، گرایشی است برای پیشی گرفتن بر دیگران در جهت پیشرفت با توجه به ملاک های مشخص و تلاش برای کسب موفقیت (شکرکن و باقری،1373).

روان شناسان انگیزه پیشرفت تحصیلی و موفقیت را جزو انگیزه های اکتسابی آدمی دانسته اند. مک کللند و همکاران (1961) بیش از سایرین مفهوم انگیزه پیشرفت را مورد بررسی قرار داده اند. از نظر آنها، انگیزش پیشرفت زمانی مطرح می شود که شخص در فعالیت خود معیار ممتازی را الگو قرار دهد و در پی موفقیت باشد. تحقیقات نشان می دهد که هر چه شدت انگیزش پیشرفت بیشتر باشد به همان اندازه موفقیت فرد افزایش خواهد یافت (به نقل از امیرافشاری،1380).

همچنین انگیزه پیشرفت تحصیلی به عنوان یکی از پیش نیازهای اساسی یادگیری در نظر گرفته می‌شود. انگیزش پیشرفت تأثیر فراوانی بر عملکرد افراد دارد. به اعتقاد بسیاری از روان شناسان و مربیان همانند بلوم و واینر (1972) یکی از عوامل اساسی پیشرفت در کلاس درس عامل انگیزش است و اغلب مربیان به احتمال قوی با نظر بیوگلسکی موافقند که انگیزش عامل اساسی پیشرفت تحصیلی می باشد (به نقل از امیر افشاری، 1380).

انگیزه‌ی پیشرفت تحصیلی باعث تأثیرگذاری بر شیوه اجرای یک تکلیف درسی و نشان دادن تمایلات شایستگی یادگیری می شود (هاراکیویز، بارون، کارترز، لتو و الیوت،1997). سائق های فیزیولوژیکی پایه، رفتار طبیعی ما را در محیط های گوناگون تحت تأثیر قرار می دهند. بسیاری از اهداف ما بر پایه مشوق ها استوار است و دامنه آن می تواند از گرسنگی تا نیاز به عشق و روابط جنسی پخته در نوسان باشد. دامنه انگیزش پیشرفت تحصیلی می تواند از نیازهای بیولوژیکی تا ارضای تمایلات خلاق و دستیابی به موفقیت در رقابت های مخاطره آمیز تغییر یابد. انگیزش به دلیل تأثیرگذاری بر زندگی روزمره ما از نقشی حیاتی برخوردار است. تمامی رفتار، اعمال، افکار و باورهای ما تحت تأثیر نیروی درونی موفقیت قرار دارد.

افراد دارای نیاز پیشرفت زیاد بیشتر با هیجان های گرایشی مثل امید، غرور و خشنودی پیش بینانه پاسخ می دهند؛ در حالی که افراد دارای نیاز پیشرفت کم بیشتر با هیجان های اجتنابی مثل اضطراب، حالت تدافعی و ترس از شکست پاسخ می دهند (ریو،2005، ترجمه سیدمحمدی، 1385).

علاوه بر نقش انگیزش در یادگیری و پیشرفت تحصیلی، انگیزش پیشرفت می تواند تأثیراتی بر آینده یک جامعه و رشد و توسعه یک کشور داشته باشد. مک کللند (1965) مشاهده کرد که 83 درصد فارغ التحصیلان دانشگاهی که نیاز به پیشرفت بالایی داشتند، پست هایی پذیرفته اند که با دشواری، تصمیم گیری و امکان موفقیت بزرگ همراه بوده است. آنها معتقدند که آینده در دست خود آنهاست و حتی کارگرانی هم که نیاز به پیشرفت بالایی داشتند، در کارهای خود بیشتر احساس رضایت می کردند (به نقل از راتوس،1994،ترجمه گنجی،1385).

با توجه به نقش حیاتی انگیزش پیشرفت در فرایند یادگیری و پیشرفت  دانش آموزان  لازم است تاحد امکان شرایط بهینه اجتماعی، فرهنگی، خانوادگی، و روانی جهت افزایش آن، تقلیل عوامل کاهنده ، و هدایت صحیح آن فراهم گردد تا بتوان جامعه ای پویا و شاد را پرورش داده و از قابلیت ها و استعدادهای افراد به نحو شایسته و در خدمت هدف های جامعه مسئولیت پذیر و مدنی بهره جست.

هدف این پژوهش بررسی تاثیر جنسیت معلمان بر انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان به منظور پیشنهاداتی به برنامه ریزان و سیاست گذاران نظام آموزش کشور در راستای اتخاذ تصمیماتی جهت افزایش انگیزه پیشرفت تحصیلی در سایر دانش آموزان است .

و بررسی ادراک از جنسیت معلم و رابطه آن با انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان با توجه به جنسیت معلم است لذا در این بررسی سعی شده است که راهبردی برای پیشرفت و انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ارائه شود و به سوالات زیر پاسخ داده شود.

1-آیا بین جنسیت معلم و انگیزه پیشرفت تحصیلی رابطه وجود دارد؟

2- آیا به طور کلی می توان جنسیت معلم رابه عنوان یکی از عوامل انگیزشی در دانش آموزان برای ایجاد پیشرفت تحصیلی مورد استفاده قرار داد.؟

اهداف تحقیق

بررسی تاثیر جنسیت معلمان بر انگیزه پیشرفت ی تحصیلی دانش آموزان دانشگاه که با بررسی که انجام می گیرد مشخص می شود که برای دانش آموزان دانشگاه چه معلم ی انتخاب شود یا اصولاً جنسیت معلم برانگیزه پیشرفت ی تحصیلی دانش آموزان تاثیر گذار است یاخیر که باعث بهره وری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان می گردد.

 - شناسایی رابطه بین جنسیت معلم و پیشرف تحصیلی و انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموز

 - شناخت و تمایل دانش آموزان به جنس معلم و تاثیر آن بر انگیزه پیشرفت تحصیلی آن ها

 - نتیجه گیری از بررسی ها جهت برنامه ریزی های استراتژیک

 - ارائه پیشنهادات لازم جهت اتخاذ تصمیمات بعدی

هدف کلی:

بررسی تاثیر جنسیت معلمان برانگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

پیشرفت , انگیزه, پیشرفت,انگیزه پیشرفت, انگیزه پیشرفت تحصیلی,پیشرفت تحصیلی,

فهرست مطالب

 

فصل 1-    کلیات تحقیق... 1

1-1-    مقدمه.......... 2

1-2-    بیان مسئله. 3

1-3-    ضرورت و اهمیت پژوهش.... 6

1-4-    اهداف پژوهش.... 7

1-5-    فرضیه پژوهش.... 7

1-6-    سوالات تحقیق.. 7

1-7-    تعریف مفهومی متغیر ها و انواع آن.. 7

1-8-    اصطلاحات پژوهش.... 8

1-9-    چارچوب نظری تحقیق.. 9

فصل 2-   جنسیت و انگیزه پیشرفت تحصیلی.. 19

2-1-    انگیزش.......... 20

2-2-    انگیزش پیشرفت تحصیلی.. 22

2-3-    ارزش ها و هنجار های جنسیتی.. 24

2-4-    انگیزه پیشرفت های اولیه. 26

2-5-    انگیزه پیشرفت های ثانویه. 27

2-6-    انگیزه پیشرفت و رفتار 28

2-7-    انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی.. 28

2-8-    تفاوت هدف و انگیزه 29

2-9-    عوامل انگیزشی و پیشرفت تحصیلی.. 29

2-10-  ماهیت و محتوای برنامه های آموزشی.. 30

2-11-  جنسیت و تواناییهای تحصیلی.. 30

2-12-  جنسیت و عملکرد تحصیلی.. 32

2-13-  کند وکاو رابطه دانش آموز و معلم.. 39

2-14-  وظایف معلم و دانش آموز نسبت به هم.. 41

2-15-  ویژگی های معلم و دانش آموز 42

2-16-  تعهد و مسئولیت معلم و دانش آموز در قبال هم.. 42

2-17-  رفتار معلم و انگیزه پیشرفت تحصیلی.. 43

2-18-  ارتباط انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی.. 47

2-19-  انگیزه پیشرفت پیشرفت و جنسیت... 47

2-20-  ارتباط انگیزه پیشرفت پیشرفت و فرهنگ جامعه. 47

2-21-  ارتباط انگیزه پیشرفت پیشرفت و یادگیری و عملکرد. 48

2-22-  پژوهش های انجام شده 48

فصل 3-   فرضیه ها و روش انجام کار. 53

3-1-    روش پژوهش.... 54

3-2-    روش گرد آوری اطلاعات... 54

3-3-    ابزار گرد آوری اطلاعات... 54

3-4-    جامعه آماری و تعداد نمونه و روش نمونه گیری.. 55

3-5-    روش تجزیه و تحلیل داده ها 55

فصل 4-   تجزیه و تحلیل اطلاعات... 57

4-1-    روائی پرسشنامه. 58

4-2-    اعتبار پرسشنامه. 58

4-3-    بررسی آماری جامعه دانش آموزان پسر. 60

4-4-    بررسی آماری جامعه دانش آموزان دختر. 63

فصل 5-   نتیجه گیری و پیشنهادات... 68

5-1-    نتیجه و خلاصه پژوهش.... 69

فهرست منابع.. 72

 

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پروپوزال بررسی اثرات شبکه‌های ماهواره‌ای و شبکه های اجتماعی مجازی در بروز پدیده طلاق (روانشناسی و عل

جمعه 20 بهمن 1396
14:06
جمشید راد
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات27
حجم فایل159 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پروپوزال بررسی اثرات شبکه‌های ماهواره‌ای و شبکه های اجتماعی مجازی در بروز پدیده طلاق

بررسی اثرات شبکه‌های ماهواره‌ای و شبکه های اجتماعی مجازی در بروز پدیده طلاق

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

طلاق,پدیده طلاق,اثرات ماهواره بر طلاق,اثرات شبکه من و تو بر طلاق,اثرات شبکه اجتماعی بر طلاق,اثرات شبکه اجتماعی فیسبوک بر طلاق,آمار طلاق,آمار طلاق در شبکه های اجتماعی

بیان مسئله

نقش خانواده به عنوان کوچک ترین واحد اجتماعی می تواند هم در جنبه مثبت آن یعنی ایجاد کانون آرامش و هم در جنبه منفی اش یعنی ایجاد آسیب اجتماعی بسیار مهم و تاثیرگذار باشد. از جمله وجوه منفی پدید آمده از درون این نهاد اجتماعی، بروز آسیبی تحت عنوان «طلاق» است که آثار مخرب آن در ابعاد اجتماعی فوق العاده زیاد بوده و موجب ایجاد ناهنجاری های اجتماعی بسیاری می گردد. در پیدایش این معضل، عوامل شناخته شده و ناشناخته ای دست به دست هم داده و موجب ناسازگاری زناشویی و انحلال خانواده و بالا رفتن نرخ طلاق در جامعه ایرانی به خصوص در سالهای اخیر شده است. این پدیده از طرف متخصصان رشته های مختلف علوم انسانی به گونه های متفاوتی مورد تحلیل و تبیین قرار می گیرد. یکی از این عوامل احتمالی تاثیرگذار بر افزایش روند طلاق در بین زوجین، «شبکه های اجتماعی» هستند. شبکه های اجتماعی مجازی، نسل جدیدی از وب سایت های اینترنتی هستند که در آن کاربران اینترنتی حول محور مشترکی به صورت مجازی دور یکدیگر جمع می شوند و گروه های آنلاین را تشکیل می دهند. در واقع شبکه اجتماعی شبکه ای متشکل از افراد و گروه ها و تعامل بین آن هاست. شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک، توئیتر و نرم افزارهای تلفن همراه نظیر وی چت، تانگو، واتس آپ و وایبر که به شکل رایگان در اختیار تمامی کاربران دنیا قرار می گیرند قادرند تا با جایگزینی ارزش های مدرن به جای ارزش های سنتی، سبک زندگی غربی را ترویج نموده و چالش جدی بین الگوهای رفتاری زوجین ایجاد نمایند.

جوامع امروزی با مشکلات و معضلات اجتماعی متعددی روبرو هستند. اما در همه جوامع برخی از مسائل و مشکلات از درجه اهمیت بالاتری برخوردار هستند که به واسطه ی میزان آسیبی که بر پیکره جامعه وارد می کنند، می توان به اهمیت آن ها پی برد. یقینا یکی از مهم ترین این معضلات، پدیده«طلاق»است؛ چرا که صدمه های وارده از این معضل بر پیکره خانواده که مرکز ثقل جامعه محسوب می شود، وارد می آید. همان طور که می دانیم خانواده اولین و بنیادی ترین نهاد اجتماعی موجود در جامعه است که هم ضامن سلامت و هم بقای آن تلقی می گردد. از سوی دیگر شخصیت فرزندان در خانواده شکل گرفته و آنان را منطبق و سازگار با الگوهای جامعه بار می آورد. اما خانواده همیشه قادر به نگهداشت، انسجام و هدایت اعضاء به سمت یک هدف نیست و برخی از اوقات دچار گسست در بین اعضای خود می گردد که در نهایت این فاصله و گسست می تواند منجر به فروپاشی این نهاد بسیار مهم شود. در سال های اخیر روند بروز این پدیده در کشور به شدت در حال افزایش بوده است به نحوی که سیر صعودی طلاق در کشور در حال جا به جا کردن رکوردهای جهانی است. طبق برآوردهای غیررسمی، ایران در زمینه آمار طلاق به رتبه چهارم جهان صعود کرده است. در پنج سال 1385 تا 1390 آمار طلاق از 94 هزار به 143 هزار افزایش یافته و در سال 1392 این آمار به بیش از 144 هزار مورد رسیده است. آمار طلاق رسمی و ثبت شده تهران نیز از 16567 مورد در سال 1383 به 26662 مورد در سال 1392 رسیده است.(آینده بان، 1393: صفحه 52) در سال 92 میزان طلاق ها 4/3 درصد نسبت به سال 91 از افزایش برخوردار بوده است که 2/14 درصد طلاق ها مربوط به سال اول زندگی و حدود 50 درصد طلاق ها مربوط به 5 سال اول زندگی است. در سال 92 به طور متوسط در ازای هر 5 ازدواج یک طلاق و در مقابل هر صد ازدواج، 1/20 طلاق به ثبت رسیده است.(محزون، 1393(در میان عوامل اعلام شده برای علل طلاق در کشور، رقم قابل توجه یعنی 42 درصد از طلاق ها، تحت تاثیر عوامل اعلام نشده دسته بندی می شوند.( جدول شماره 1) بسیاری معتقدند بخش قابل توجهی از این عوامل اعلام نشده در زمینه ناهنجاری های عاطفی و جنسی است. بسیاری از روان شناسان و متخصصان مشاوره خانواده، ناهنجاری ها و اختلاف های زوجین در مسائل عاطفی و جنسی را یکی از عوامل جدی و قابل توجه افزایش آمار طلاق در کشور می دانند و افزایش این ناهنجاری ها و اختلاف ها را زنگ خطری برای تحکیم نهاد خانواده توصیف می کنند(آینده بان، 1393: صفحه 54) به نظر می رسد عدم جامعه پذیری صحیح زوجین ریشه عمده چنین مسائلی باشد، بدین معنا که عدم آشنایی مناسب و صحیح فرد با الگوها، هنجارها، تکالیف و انتظارات خود در زندگی زناشویی می تواند زمینه ساز بسیاری از مشکلات و ناهنجاری گردد. آنچه بدیهی به نظر می رسد آن است که در زمان گذشته نهاد خانواده به عنوان تنها نهاد کارگزار جامعه پذیری افراد محسوب می شود، اما با توجه به تغییرات صورت گرفته و رشد فن آوری و بروز پدیده های نوظهور چون اینترنت، ماهواره، رسانه های جمعی و شبکه های اجتماعی شاهد پیدایی رقبای جدی در کنار خانواده در امر جامعه پذیری افراد هستیم. از میان رسانه های متنوع و نوین می توان از شبکه های اجتماعی به عنوان یکی از پرمخاطب ترین رسانه ها در سراسر دنیا یاد کرد که به خصوص با رشد فن آوری تلفن های همراه هوشمند و تسهیل دسترسی افراد به این شبکه ها ضریب نفوذ اعضاء آن به سرعت در حال افزایش است. تعداد کاربران اینترنت کشور در سال 91 برابر با 46 میلیون و 276 نفر اعلام شده که در این راستا ضریب نفوذ کاربران اینترنت در سال 91 برابر با 57/61 درصد برآورد می شود. درا ین میان بیشترین دسترسی مربوط به اتصال تلفن همراه است که با تعداد 32 میلیون و 13 هزار و 494 کاربر معادل 73/49 درصد از کاربران را دارد. بنابراین آمار، تعداد کاربران اینترنت تلفن همراه در سال 91 نسبت به سال 90 بیش از 63/60 درصد رشد را نشان می دهد(مرکز مدیریت توسعه ملی اینترنت، 1392. (

تعداد اعضای بزرگ ترین شبکه اجتماعی دنیا یعنی فیس بوک تنها پس از گذشت 8 سال از شروع فعالیت(4 فوریه 2006) در ماه سپتامبر سال 2012 از مرز یک میلیارد نفر گذشت و امروزه از هر 7 انسان یک نفر در آن عضو است(Social Media Today, 2013). گسترش شبکه های اجتماعی در میان جوامع امروزی به گونه ای است که اصلا امکان کنترل سبک زندگی با این رسانه های جدید وجود ندارد، یعنی سبک زندگی ای که در یک جامعه ی آرمانی و مطلوب چه دینی و چه غیر دینی تصور می کنید، قابلیت سازگار شدن با شبکه های اجتماعی که فراگیر است و هیچ گونه کنترل و محدودیتی بر آن نیست را ندارد. حریم خصوصی غیر مطمئن از لوازم فرهنگی این شبکه های اجتماعی است. بین هویت حقیقی و هویت مجازی افراد در شبکه های اجتماعی شکاف وجود دارد و این کاملا با آن چه در فرهنگ و سبک زندگی اسلامی و محیط خانواده به عنوان جامعه آرمانی به آن نگاه می کنید تفاوت دارد. شبکه های اجتماعی به دلیل این که افراد را به یک حریم خصوصی می برد، اصلا نمی تواند با آن اساس کار که حداقل در خور تعلیم و تربیت و زندگی با سبک ایرانی اسلامی خانواده است، سازگار باشد. با آمدن شبکه های اجتماعی مجازی، شکل جدیدی از زندگی در فضای مجازی شکل گرفت و روابط میان افراد با شکل سنتی آن تفاوت کرد و تاثیر غیرقابل انکاری بر روابط اجتماعی بر جای گذاشت. شبکه های اجتماعی یکی از پرطرفدارترین رسانه ها هستند که مخاطبان بسیاری به خصوص از قشر جوان دارند. ویژگی های تعاملی و ایجاد بستر برای ایجاد روابط اجتماعی از دلایل مورد استقبال واقع شدن شبکه های اجتماعی است. شبکه های اجتماعی با قابلیت هایی که در اختیار کاربران خود قرار می دهند به 5 اولویت اول کاربران اینترنت تبدیل شده اند(اسلامی، 1392، صفحه 17). فرد در شبکه های اجتماعی با طیف وسیعی از افراد در ارتباط است و علایق  خود در زمینه های مختلف را با آنها به اشتراک می گذارد. افراد در شبکه های اجتماعی می توانند هویتی کاملا دلخواه داشته باشند و بر پایه همان هویت دلخواه ارتباط مجازی خود را با دیگران گسترش دهند. ظاهر این شبکه ها جمع گرا است. امروزه تغییرات فرهنگی موجب شده که مردم ترجیح دهند در عین تنهایی، ارتباطات گسترده ای  هم با جهان پیرامون خود داشته باشند. شبکه های اجتماعی این خواسته را فراهم می کند(امیر بارانی،1390). شبکه های اجتماعی مختلف با سرویس ها و خدمات مختلفی که در اختیار کاربران خود قرار می دهند، موجب تاثیر گذاری بیشتر روی زندگی آنها و جامعه و رفتارهای اجتماعی می شوند. شبکه های اجتماعی در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و سایر حوزه های مهم تاثیر می گذارند. به عنوان مثال شبکه اجتماعی فیس بوک با وجود امکانات و خدمات ویژه و جدیدی که دارد و با اینکه کاربران بسیاری را جذب کرده است، اما یکی از تاثیرات منفی اش روی روابط بین فردی است؛ به عنوان مثال، مطالعه ای در انگلستان نشان داده است که حدود 3/1 طلاق ها در این کشور با شبکه اجتماعی فیس بوک[3] در ارتباط است(مهدوی، 1390). رشد فزاینده و آینده شبکه های اجتماعی، نسبت به جدا شدن نسل جدید و حتی نسل قدیم از روابط اجتماعی خارج از فضای نت و فرو رفتن در دنیای مجازی خود ساخته، هشدار داده اند. نتایج بررسی های محققان دانشگاه شیلی نشان می دهد گذراندن زمان در شبکه های اجتماعی باعث تخریب زندگی زناشویی و همچنین بروز افسردگی در افراد می شود. بر همین اساس، میزان طلاق و جدایی در افرادی که زمان زیادی را در شبکه های اجتماعی می گذرانند به مراتب بیشتر از افرادی است که زندگی را بدون شبکه های اجتماعی تجربه می کنند. دکتر کواتور سباستین، استاد دانشگاه کاتولیگ شیلی می گوید: شبکه های اجتماعی به دلیل اعتیاد آور بودن، باعث کاهش توجه زوجین به یکدیگر می شوند بنابراین باعث کمرنگ شدن نقش افراد در زندگی زناشویی می شود و ایجاد دلسردی می کند. در این پژوهش به بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی در بروز طلاق در جامعه ایرانی خواهیم پرداخت. بدین معنا که آیا اصولا می توان بین بروز طلاق در خانواده های ایرانی و شبکه های اجتماعی رابطه ای متصور شد؟ و اگر پاسخ مثبت باشد، این رابطه به چه نحو است و چه نتایجی را به دنبال خواهد داشت و راهکارهای مقابله با آن چیست؟

فرضیه ‏های تحقیق:

فرضیه اصلی:

بین شبکه‌های ماهواره‌ای و شبکه های اجتماعی مجازی در بروز پدیده طلاق رابطه معنادار آماری وجود دارد.

فرضیات فرعی:

 

هر چه میزان حضور افراد متقاضی طلاق در شبکه های اجتماعی بیش تر باشد به همان اندازه گرایش به سبک زندگی مدرن بیش تر می شود.

بین سبک زندگی سنتی افراد عضو شبکه های اجتماعی و متقاضی طلاق نسبت به افراد غیر عضو تفاوت معنادار آماری وجود دارد.

بین سبک زندگی مدرن افراد عضو شبکه های اجتماعی و متقاضی طلاق نسبت به افراد غیر عضو تفاوت معنادار آماری وجود دارد.

رابطه معناداری بین تقاضای طلاق و عضویت یکی از زوجین متقاضی طلاق در شبکه های اجتماعی وجود دارد.

ماهواره,طلاق,شبکه,های,ماهواره ، طلاق ،تغییر سبک زندگی,اثرات ماهواره بر بروز طلاق,اثرات فیسبوک بر طلاق,اثرات شبکه های اجتماعی

 

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

 

 

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پروپوزال بررسی آبشستگی موضعی پایین دست حوضچه های آرامش (عمران)

جمعه 20 بهمن 1396
14:06
جمشید راد
دسته بندیعمران
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات15
حجم فایل218 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پروپوزال بررسی آبشستگی موضعی پایین دست حوضچه های آرامش

بررسی آبشستگی موضعی پایین دست حوضچه هایآرامش

 

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

آبراه - حوضچه های آرامش,حوضچه آبگرم,انواع حوضچه آرامش,ابشتگی پایین دست, آبشستگی حوضچه های آرامش,حوضچه های آرامش

بیان مسئله

از جمله مسائل مهمی که ارتباط مستقیم با رسوبات رودخانه‌ای دارد و لازم است تا مهندسان هیدرولیک آشنایی کافی با آن داشته باشند مسأله آبشستگی (کف کنی[1]) رودخانه می باشد.

حوضچه ارامش یا حوضچه های جهش آبی قسمت كوتاهی از یك كانال كف سازی شده كه به صورت سازه ایی خاص در انتهای سریرزها یا هر منبع دیگری كه جریان فوق بحرانی ایجاد كند ساخته می شود.

هدف از ساختن این سازه ها تشكیل پرش هیدرولیكی در داخل حوضچه می باشد تا جریان فوق بحرانی قبل از رسیدن به قسمت های غیر كف سازی شده رودخانه به جریان زیر بحرانی تغییر حالت داده و از انرژی فوق العاده آن  توسط بلوكهای كف كاسته واز خرابی های احتمالی جلوگیری  گردد. حوضچه آرامش، عبارتست از قسمت کوتاهی از یک کانال کف‌سازی شده که در انتهای یک سرریز یا هر منبع تولید کننده جریان فوق بحرانی قرار می‌گیرد و هدف از طراحی آن این است که پرش هیدرولیکی در داخل آن اتفاق افتد و جریان به حالت زیر بحرانی درآمده و بر روی مصالح فرسایش پذیر پایین دست منتقل شود. متغیرهای مهم در طراحی حوضچه آرامش عبارتند از عرض حوضچه، طول حوضچه، ارتفاع دیواره‌ها و رقوم بستر حوضچه. عرض حوضچه یک متغیر بسیار مهم می‌باشد زیرا ابعاد پرش هیدرولیکی تابع آن است. به طور کلی اصولاً اگر عرض حوضچه بیشتر باشد، عمل حوضچه از نظر هیدرولیکی بهتر خواهد بود زیرا دبی در واحد عرض کمتر خواهد شد و اندازه قدرت گردابه‌های ایجاد شده پس از پرش کمتر خواهد بود.

آبشستگی پایین دست حوضچه های آرامش پدیده ای است كه به دلیل وجود سرعت محلی بیش از سرعت آستانه حركت بوجود می آید. بر اثر این پدیده اختلاف ارتفاعی بین كف بتنی حوضچه و بستر رودخانه بوجود می آید.

 آبشستگی پایین دست سازه های هیدرولیکی از مسائل عمده ای است که همواره مورد توجه مهندسین و طراحان بوده است. پیش بینی ابعاد توسعه این فرسایش و روشهای کنترل و کاهش آن یکی از مواردی است که در طراحی سازه های هیدرولیکی مورد توجه قرار می گیرد. دریچه ها یکی از کاربردی ترین سازه های آبی میباشند که برای تنظیم سطح آب ، تخلیه رسوبات در بندهای انحرافی و تامین سطح مناسب آب در کانالهای آبرسانی مورد بهره برداری قرار میگیرند.

از جمله مکان هایی که معمولاً در معرض گودشدن بستر (فرسایش) قرار میگیرد، محدوده پاییندست سدهای مخزنی است، زیرا سدهای مخزنی تا ۹۹ % از رسوبات حمل شده توسط رودخانه را در پشت خود نگه میدارند و در نتیجه آب تقریباً بدون رسوب از سد به پاییندست جاری خواهد شد. بعلت اینکه این آب قدرت حمل رسوب را دارد، رسوبات خود را از بستر رودخانه (پایین دست) تأمین می‌کند. با حمل این رسوبات به پایین دست بتدریج بستر رودخانه گود خواهد شد. گود شدن بستر رودخانه تأثیراتی روی محیط اطراف دارد .

گود شدن بستر رودخانه در پایین دست حوضچه آرامش باعث ایجاد شکست برشی و لغزش در بستر حوضچه می‌شود و با افزایش عمق آبشستگی، تأسیسات حوضچه آرامش و سد در خطر قرار می‌گیرد.

از آنجائیکه مکانیزم عمل آبشستگی درمکان‌های مختلف متفاوت می‌باشد، از این رو آبشستگی را به دو نوع تقسیم‌بندی می‌کنند. نوع اول، آبشستگی عمومی[2] مثل آبشستگی در اثر انقباض تدریجی مقطع رودخانه می‌باشد. این نوع آبشستگی در محل‌هایی رخ می‌دهد که سرعت جریان به دلایلی افزایش می‌یابد. برای مثال کاهش مقطع رودخانه در محل احداث پل یا در محل ایجاد آبشکن‌های متوالی باعث بروز آبشستگی عمومی در مقطع تنگ شده می‌گردد. نوع دیگر آبشستگی، آبشستگی موضعی[3] می‌باشد. این نوع آبشستگی در پایین دست سازه‌های هیدرولیکی، اطراف آبشکن‌ها، در محل پایه‌های پل و بطور کلی در هر مکانی که شدت جریان‌های در هم به طور موضعی افزایش یابد بوجود می‌آید.

 از آن جا که قبل از ساخت سد، رودخانه با بستر و نرخ انتقال رسوب به تعادل رسیده است لذا بعد از ساخت سد و قطع ارتباط انتقال رسوب از بالادست به پایین دست سد، منبع رسوب موردنیاز جریان برای رسیدن به تعادل نسبی، بستر رودخانه در پایین دست سد خواهد بود. بنابراین همواره بعد از ساخت سدها شاهد افت بستر رودخانه و به تبع آن ایجاد اختلاف تراز بین کف حوضچه آرامش و رودخانه پایین دست هستیم. به وجود آمدن اختلاف ارتفاع بین کف حوضچه و بستر پایین دست میتواند بر اثر آبشستگی موضعی پایین دست حوضچه های آرامش باشد. آبشستگی موضعی پایین دست حوضچه های آرامش پدیده ای طبیعی است که به دلیل وجود سرعت محلی بیش از سرعت آستانه حركت (سرعت بحرانی) به وجود می آید (شفاعی بجستان، ۱۳۷۸).

در حقیقت هدف اصلی از ایجاد حوضچه های آرامش، استهلاك انرژی و كاهش فرسایش ناشی از جریان است . با این وجود در جریان خروجی از حوضچه های آرامش بخش قابل توجهی از انرژی باقی می ماند كه باید مستهلك شود و لذا در پایین دست حوضچه های آرامش معمولا آبشستگی موضعی رخ می دهد نوع خاصی از حوضچه های آرامش، حوضچه آرامش با انبساط ناگهانی است . انبساط ناگهانی این نوع حوضچه ها یك راه مناسب برای استهلاك انرژی در پایین دست سرریز می باشد. ایراد اساسی این نوع حوضچه ها الگوی نامتقارن جریان به ویژه در اعداد فرود بالا می باشد. وجود جریان نامتقارن باعث ایجاد آبشستگی نامتقارن در پایین دست بستر فرسایش پذیر می شود. گسترش و عمق فرسایش محلی بستگی به عوامل هیدرولیكی، زمین شناسی و هندسه حوضه دارد . آنچه مهم است آبشستگی ایجاد شده نباید خسارتی به حوضچه آرامش وارد كند .

یكی از مشكلاتی كه بسیاری از سدها، چند سال پس از بهره برداری با آن روبه رو میشوند مسئله آبشستگی بعد از حوضچه آرامش می باشد كه مهمترین دلیل آن عبور دبی بیشتری از دبی طراحی حوضچه آرامش می باشد. این پدیده سبب می شود حوضچه عملكرد مناسبی نداشته باشد و پرش هیدرولیكی بصورت كامل در حوضچه تشكیل نشود. لذا بستر پایین دست حوضچه دچار فرسایش و آبشستگی شده و اختلاف ارتفاعی بین كف بتونی حوضچه و بستر پایین دست بوجود می آید. از مهمترین عوامل تخریب حوضچه های آرامش، آبشستگی پایاب آنها است که سبب بروز مخاطراتی برای پایداری سازه و یا کاهش بهره وری سازه می شود. جریان در محل وقوع آبشستگی، یك فرایند دوفازی (آب و رسوب) است. بنابراین آبشستگی متاثر از متغیرهای بسیاری از قبیل پارامترهای جریان، مشخصات بستر آبرفتی، زمان و هندسه آبراهه می باشد.هدف از مطالعه حاضر بررسی آبشستگی پایین دست حوضچه های آرامش و مقایسه نتایج با تحقیقات قبلی در خصوص موضوع می باشد.

فرضیات تحقیق

فرضیه اصلی:

حوضچه های آرامش در پایین دست بیشتر در معرض فرسایش و آبشستگی هستند.

فرضیات فرعی:

گود شدن بستر رودخانه در پایین دست حوضچه آرامش باعث ایجاد شکست برشی و لغزش در بستر حوضچه می‌شود و با افزایش عمق آبشستگی، تأسیسات حوضچه آرامش و سد در خطر قرار می‌گیرد.

گود شدن بستر رودخانه در اثر آبشستگی پایین دست حوضچه های آرامش خطراتی برای پایه‌های پل  بوجود خواهد آورد.

پروپوزال آبشستگی حوضچه های آرامش,پروپوزال حوضچه های آرامش,پروپوزال ابشستگی حوضچه آرامش

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

کامپوزیت ها در صنعت برق (پلیمر)

جمعه 20 بهمن 1396
14:06
جمشید راد
دسته بندیپلیمر
فرمت فایلzip
تعداد صفحات34
حجم فایل956 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

فهرست
مقدمه 4
کامپوزیت چیست 5
دسته بندی کامپوزیت ها 8
نحوه ساخت کامپوزیت ها 9
اجزای یک کامپوزیت 10
مزایای مود کامپوزیت ها 12
کاربردهای کامپوزیت ها 13
انواع خوردگی 14
کاربرد کامپوزیت در صنعت برق و الکترونیک 17
لوله کامپوزیتی عبور کابل 18
سیستم حمل کابل کامپوزیتی 18
بازوهای عرضی کامپوزیتی 20
تیرهای کامپوزیتی 22
مقره های کامپوزیتی 22

آشنایی با كامپوزیتھا
در کاربردهای مهندسی، اغلب به تلفیق خواص مواد نیاز است. به عنوان مثال در صنایع هوافضا،
کاربردهای زیر آبی، حمل و نقل و امثال آنها، امکان استفاده از یک نوع ماده که همه خواص
مورد نظر را فراهم نماید، وجود ندارد. به عنوان مثال در صنایع هوافضا به موادی نیاز است که
خوبی داشته باشند و .... UV ضمن داشتن استحکام بالا، سبک باشند، مقاومت سایشی و

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

مقدمه ای بر کامپوزیتها(پاورپوینت) (پلیمر)

جمعه 20 بهمن 1396
14:06
جمشید راد
دسته بندیپلیمر
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات61
حجم فایل3.331 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

تقسیم بندی کلی کامپوزیت ها

کامپوزیت های پلیمری

1- گرما سخت

2- گرما نرم

خواص برخی از  پلیمریهای پر مصرف

فاز تقویت کننده

انواع الیاف

تاثیر جنس الیاف بر خواص مکانیکی

تاثیر آرایس الیاف بر خواص مکانیکی

فرایند شکل دهی

مزایا و محدودیت های کامپوزیت های پلیمری

تولید کنندگان اصلی الیاف شیشه در جهان

وضعیت صنعت کامپوزیت در جهان

تولید جهانی کامپوزیت به تفکیک الیاف

بررسی وضعیت کامپوزیت در منطقه

بررسی وضعیت کامپوزیت در ایران

1- فرایند های موجود

2- مواد اولیه

و اطلاعات مکفی در مورد  ( صنعت کامپوزیت در ایران )

 

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

جلوگیری از سکته قلبی و مغزی (پزشکی)

جمعه 20 بهمن 1396
14:06
جمشید راد
دسته بندیپزشکی
فرمت فایلzip
تعداد صفحات13
حجم فایل37 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

کسانیکه به بیماریها سکته چه مغزی و چه قلبی مبتلا میشوند زودتر از بیماریهای دیگر می میرند میدانید چرا چون نمی دانند چگونه از خود مراقبت کنند و در این مورد اطلاعات

کافی ندارند و علاوه بر خود بیمار در این مورد خانواده بیمار نیز باید مطالبی را بداند  پس در اینجا برای شما نکات مفیدی درباره سکته و نحوه مراقبت از ان را بیان میکنیم.

این مورد را همواره به یاد داشته باشید که وقتی شخصی سکته کرد چگونه از وی مراقبت کنیم و نکته مهم دیگر این است که چکا ر کنیم که دچار سکته  مغزی نشویم.

چه غذاها‌یی در پیش‌گیری از سکته مغزی مفید هستند؟

از چه غذاهایی باید پرهیز کرد؟

چه توصیه‌هایی برای اطرافیان بیماران مبتلا به سکته مغزی دارید؟

چند نکته ی بسیارمهم:

مصرف بیش‌تر از 300 گرم الکل در هفته، سبب افزایش ...

به سیگاری‌ها توصیه می‌شود به ...

نقش تغذیه در پیشگیری از بروز سکته مغزی

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

۱۲ نکته مهم بازاریابی با ایمیل برای کسب و کار های کوچک (اینترنت)

جمعه 20 بهمن 1396
14:05
جمشید راد
دسته بندیاینترنت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات4
حجم فایل47 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

بازاریابی با ایمیل یکی از روش‌های روز تبلیغاتی دنیا برای کسب و کار های کوچک و بزرگ است. برای موفقیت وب سایت شما در اینترنت، ابتدا باید یک استراتژی مناسب برای کسب و کار اینترنتی خودتان طراحی کنید. ایمیل یکی از ابزار های روز دنیا برای رشد و معرفی سریع کسب و کار به مخاطبین است. یکی از گام‌های مهم اولیه برای موفقیت در بازاریابی با ایمیل این است که از کاربران هدف خود، یک لیست قدرتمند ایجاد کنید. شما می‌توانید از منابع و روش‌های مختلف این کار را انجام دهید، برای شروع کار وب‌ سایت اولین اولویت است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

نام شیمیایی مواد (شیمی)

جمعه 20 بهمن 1396
14:05
جمشید راد
دسته بندیشیمی
فرمت فایلzip
تعداد صفحات1
حجم فایل12 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

در این جدول  نام  عامیانه و علمی برخی از ترکیبات مهم شیمیایی آورده شده است .

 

پیشنهاد می کنم حتما دیدن کنید چون بسیار مفید هستند

 

مثال :

نام معمول

نام شیمیایی

استن

دی متیل کتون

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تست خود شناسی پاورپوینت (روانشناسی و روانپزشکی)

جمعه 20 بهمن 1396
14:05
جمشید راد
دسته بندیروانشناسی و روانپزشکی
فرمت فایلzip
تعداد صفحات18
حجم فایل99 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


اعتقاد ات تبتی ها به شناخت درون بسیار جالب است

تا جایی كه اگر كسی زمان تولد خود را بدقت حتی به ساعت و ثانیه بداند

تسلسل روح وی را در كالبد ها ی گذشته و آینده تشخیص خواهند داد.


این ؛ یكی از آزمونهای دلای لاما( از كاهنان برجسته آنهاست ) است

برای این آزمون زمان بگذارید


از آن لذت خواهید برد


 دلای لاما توصیه میكند كه آن را بخوانید چرا كه برایتان مفید است

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 1172 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234 1235 1236 1237 1238 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 1262 1263 1264 1265 1266 1267 1268 1269 1270 1271 1272 1273 1274 1275 1276 1277 1278 1279 1280 1281 1282 1283 1284 1285 1286 1287 1288 1289 1290 1291 1292 1293 1294 1295 1296 1297 1298 1299 1300 1301 1302 1303 1304 1305 1306 1307 1308 1309 1310 1311 1312 1313 1314 1315 1316 1317 1318 1319 1320 1321 1322 1323 1324 1325 1326 1327 1328 1329 1330 1331 1332 1333 1334 1335 1336 1337 1338 1339 1340 1341 1342 1343 1344 1345 1346 1347 1348 1349 1350 1351 1352 1353 1354 1355 1356 1357 1358 1359 1360 1361 1362 1363 1364 1365 1366 1367 1368 1369 1370 1371 1372 1373 1374 1375 1376 1377 1378 1379 1380 1381 1382 1383 1384 1385 1386 1387 1388 1389 1390 1391 1392 1393 1394 1395 1396 1397 1398 1399 1400 1401 1402 1403 1404 1405 1406 1407 1408 1409 1410 1411 1412 1413 1414 1415 1416 1417 1418 1419 1420 1421 1422 1423 1424 1425 1426 1427 1428 1429 1430 1431 1432 1433 1434 1435 1436 1437 1438 1439 1440 1441 1442 1443 1444 1445 1446 1447 1448 1449 1450 1451 1452 1453 1454 1455 1456 1457 1458 1459 1460 1461 1462 1463 1464 1465 1466 1467 1468 1469 1470 1471 1472 1473 1474 1475 1476 1477 1478 1479 1480 1481 1482 1483 1484 1485 1486 1487 1488 1489 1490 1491 1492 1493 1494 1495 1496 1497 1498 1499 1500 1501 1502 1503 1504 1505 1506 1507 1508 1509 1510 1511 1512 1513 1514 1515 1516 1517 1518 1519 1520 1521 1522 1523 1524 1525 1526 1527 1528 1529 1530 1531 1532 1533 1534 1535 1536 1537 1538 1539 1540 1541 1542 1543 1544 1545 1546 1547 1548 1549 1550 1551 1552 1553 1554 1555 1556 1557 1558 1559 1560 1561 1562 1563 1564 1565 1566 1567 1568 1569 1570 1571 1572 1573 1574 1575 1576 1577 1578 1579 1580 1581 1582 1583 1584 1585 1586 1587 1588 1589 1590 1591 1592 1593 1594 1595 1596 1597 1598 1599 1600 1601 1602 1603 1604 1605 1606 1607 1608 1609 1610 1611 1612 1613 1614 1615 1616 1617 1618 1619 1620 1621 1622 1623 1624 1625 1626 1627 1628 1629 1630 1631 1632 1633 1634 1635 1636 1637 1638 1639 1640 1641 1642 1643 1644 1645 1646 1647 1648 1649 1650 1651 1652 1653 1654 1655 1656 1657 1658 1659 1660 1661 1662 1663 1664 1665 1666 1667 1668 1669 1670 1671 1672 1673 1674 1675 1676 1677 1678 1679 1680 1681 1682 1683 1684 1685 1686 1687 1688 1689 1690 1691 1692 1693 1694 1695 1696 1697 1698 1699 1700 1701 1702 1703 1704 1705 1706 1707 1708 1709 1710 1711 1712 1713 1714 1715 1716 1717 1718 1719 1720 1721 1722 1723 1724 1725 1726 1727 1728 1729 1730 1731 1732 1733 1734 1735 1736 1737 1738 1739 1740 1741 1742 1743 1744 1745 1746 1747 1748 1749 1750 1751 1752 1753 1754 1755 1756 1757 1758 1759 1760 1761 1762 1763 1764 1765 1766 1767 1768 1769 1770 1771 1772 1773 1774 1775 1776 1777 1778 1779 1780 1781 1782 1783 1784 1785 1786 1787 1788 1789 1790 1791 1792 1793 1794 1795 1796 1797 1798 1799 1800 1801 1802 1803 1804 1805 1806 1807 1808 1809 1810 1811 1812 1813 1814 1815 1816 1817 1818 1819 1820 1821 1822 1823 1824 1825 1826 1827 1828 1829 1830 1831 1832 1833 1834 1835 1836 1837 1838 1839 1840 1841 1842 1843 1844 1845 1846 1847 1848 1849 1850 1851 1852 1853 1854 1855 1856 1857 1858 1859 1860 1861 1862 1863 1864 1865 1866 1867 1868 1869 1870 1871 1872 1873 1874 1875 1876 1877 1878 1879 1880 1881 1882 1883 1884 1885 1886 1887 1888 1889 1890 1891 1892 1893 1894 1895 1896 1897 1898 1899 1900 1901 1902 1903 1904 1905 1906 1907 1908 1909 1910 1911 1912 1913 1914 1915 1916 1917 1918 1919 1920 1921 1922 1923 1924 1925 1926 1927 1928 1929 1930 1931 1932 1933 1934 1935 1936 1937 1938 1939 1940 1941 1942 1943 1944 1945 1946 1947 1948 1949 1950 1951 1952 1953 1954 1955 1956 1957 1958 1959 1960 1961 1962 1963 1964 1965 1966 1967 1968 1969 1970 1971 1972 1973 1974 1975 1976 1977 1978 1979 1980 1981 1982 1983 1984 1985 1986 1987 1988 1989 1990 1991 1992 1993 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 2026 2027 2028 2029 2030 2031 2032 2033 2034 2035 2036 2037 2038 2039 2040 2041 2042 2043 2044 2045 2046 2047 2048 2049 2050 2051 2052 2053 2054 2055 2056 2057 2058 2059 2060 2061 2062 2063 2064 2065 2066 2067 2068 2069 2070 2071 2072 2073 2074 2075 2076 2077 2078 2079 2080 2081 2082 2083 2084 2085 2086 2087 2088 2089 2090 2091 2092 2093 2094 2095 2096 2097 2098 2099 2100 2101 2102 2103 2104 2105 2106 2107 2108 2109 2110 2111 2112 2113 2114 2115 2116 2117 2118 2119 2120 2121 2122 2123 2124 2125 2126 2127 2128 2129 2130 2131 2132 2133 2134 2135 2136 2137 2138 2139 2140 2141 2142 2143 2144 2145 2146 2147 2148 2149 2150 2151 2152 2153 2154 2155 2156 2157 2158 2159 2160 2161 2162 2163 2164 2165 2166 2167 2168 2169 2170 2171 2172 2173 2174 2175 2176 2177 2178 2179 2180 2181 2182 2183 2184 2185 2186 2187 2188 2189 2190 2191 2192 2193 2194 2195 2196 2197 2198 2199 2200 2201 2202 2203 2204 2205 2206 2207 2208 2209 2210 2211 2212 2213 2214 2215 2216 2217 2218 2219 2220 2221 2222 2223 2224 2225 2226 2227 2228 2229 2230 2231 2232 2233 2234 2235 2236 2237 2238 2239 2240 2241 2242 2243 2244 2245 2246 2247 2248 2249 2250 2251 2252 2253 2254 2255 2256 2257 2258 2259 2260 2261 2262 2263 2264 2265 2266 2267 2268 2269 2270 2271 2272 2273 2274 2275 2276 2277 2278 2279 2280 2281 2282 2283 2284 2285 2286 2287 2288 2289 2290 2291 2292 2293 2294 2295 2296 2297 2298 2299 2300 2301 2302 2303 2304 2305 2306 2307 2308 2309 2310 2311 2312 2313 2314 2315 2316 2317 2318 2319 2320 2321 2322 صفحه بعد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ایران دانلود است. || طراح قالب bestblog.ir