دانلود پاورپوینت روش تحقیق و ماخذشناسی

پنجشنبه 16 آذر 1396
16:07
جمشید راد
پاورپوینت-روش-تحقیق-و-ماخذشناسی
پاورپوینت روش تحقیق و ماخذشناسی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 173
حجم فایل: 1689 کیلوبایت
قیمت: 5900 تومان

دانلود پاورپوینت با موضوع روش تحقیق و ماخذشناسی،
در قالب ppt و در 173 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

تعریف تحقیق
در انجام هر تحقیق باید به سه عامل توجه کرد
اصول تحقیق
ویژگی های تحقیق علمی
فرآیند تحقیق علمی
امکانات مورد نیاز تحقیق
محدودیت های تحقیق
جریان کلی تحقیق
مراحل اجرای تحقیق
ویژگی های موضوع تحقیق
منابع و مراجع برای انتخاب موضوع تحقیق
ملاک های انتخاب موضوع تحقیق
اولویت
دوباره کاری
قابلیت اجرا
فوریت نیاز به داده ها
ملاحظات اخلاقی
سایر معیارها
يافتن كانون موضوع يا نقطه تمركز
پیشنهاداتی برای تدوین عنوان مناسب
...

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت تحلیل و توسعه گزینه های استراتژیک (soda)

پنجشنبه 16 آذر 1396
16:07
جمشید راد
پاورپوینت-تحلیل-و-توسعه-گزینه-های-استراتژیک-(soda)
پاورپوینت تحلیل و توسعه گزینه های استراتژیک (soda)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 126
حجم فایل: 2335 کیلوبایت
قیمت: 8900 تومان

دانلود پاورپوینت با موضوع تحلیل و توسعه گزینه های استراتژیک (soda)،

در قالب ppt و در 126 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

معرفی و چکیده
نگاشت شناختی به عنوان تکنیک های مدل سازی
بیان یک مورد مطالعاتی SODA
پروژه های SODA
جمع بندی و نتیجه گیری

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت نقش سازمان های فرا ملی در توسعه سلامت

پنجشنبه 16 آذر 1396
16:07
جمشید راد
پاورپوینت-نقش-سازمان-های-فرا-ملی-در-توسعه-سلامت
پاورپوینت نقش سازمان های فرا ملی در توسعه سلامت
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 23
حجم فایل: 1060 کیلوبایت
قیمت: 6000 تومان

دانلود پاورپوینت با موضوع نقش سازمان های فراملی در توسعه سلامت،
در قالب ppt و در 23 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

سازمان ها و صندوق هايی كه مستقيماً در توسعه سلامت نقش دارند
سازمان ها و برنامه هايی كه به طور غير مستقيم با سلامت در ارتباط می باشند 
سازمان جهانی بهداشت (WHO) 
منظور از هدف سلامت برای همه تا سال 2000
ارکان مراقبت های بهداشتی اولیه
صندوق كودكان ملل متحد (UNICEF)
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پروژه درس آزمایشگاه مهندسی کامپیوتر

پنجشنبه 16 آذر 1396
16:07
جمشید راد
پروژه-درس-آزمایشگاه-مهندسی-کامپیوتر
پروژه درس آزمایشگاه مهندسی کامپیوتر
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 35
حجم فایل: 478 کیلوبایت
قیمت: 7000 تومان

دانلود پروژه درس آزمایشگاه مهندسی کامپیوتر،
در قالب word و در 35 صفحه، قابل ویرایش.




شامل تجزیه و تحلیل یک سیستم آزمون ساز با تمام نمودارها، از جمله نمودار یو اس کیس، کلاس و توالی.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله افول بازار

پنجشنبه 16 آذر 1396
16:07
جمشید راد
پاورپوینت-استراتژی-های-بازاریابی-در-مرحله-افول-بازار
پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله افول بازار
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 40
حجم فایل: 367 کیلوبایت
قیمت: 5000 تومان

دانلود پاورپوینت با موضوع استراتژی های بازاریابی در مرحله افول بازار،
در قالب ppt و در 40 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

ویژگی های مرحله افول
خصوصيات سيستم مديريتي در مراحل چرخه عمر محصول
اهداف بازاریابی در مرحله افول
استراتژی های مرحله افول بازار
متغیرهای وضعیتی استراتژی برداشت
استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراژی برداشت
متغیر های وضعیتی استراتژی حفظ
استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی حفظ
متغیرهای وضعیتی استراتژی بازمانده سودآور
استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی بازمانده سودآور
متغیر های وضعیتی استراتژی بخش بازار بسیار خاص و کوچک
استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی بخش بازار بسیار خاص و کوچک
ماتریس نقاط مرجع استراتژی های مرحله افول
عوامل مزیت رقابتی
متغیرهای وضعیتی استراتژی حفظ
تعيين جايگاه واحدهاي تجاري استراتژيك در ماتريس ليتل
استراتژی توسعه طبیعی
توسعه گزینشی
مرحله عمر كالا و موقعيت رقابتي
پیش بینی افول بازار
انواع روش های پیش بینی فروش
عوامل تعیین کننده جذابیت بازار
وفاداری
مهم ترین دلایل وفاداری مشتریان به یک شرکت
شاخص هاي سنجش وفاداري مشتريان
منابع و توانایی های سازمانی


مقدمه پاورپوینت:
بیشتر محصولات به دلایل مختلف مانند تغییرات و پیشرفت های تکنولوژی و هم چنین تغییر نیاز مشتریان، سرانجام وارد مرحله پیری یا افول خود در چرخه حیات محصول می شوند. با کاهش فروش و سودآوری، بعضی از شرکت ها صنعت را ترک خواهند کرد و شرکت های باقیمانده نیز ممکن است حجم تولیدات خود را کاهش دهند. آن ها می توانند به سوی بخش هایی از یک بازار کوچک تر عقب نشینی کنند، بودجه مربوط به ترویج محصولات خود را کاهش دهند و محصولات خود را با قیمت پاییین تری عرضه نمایند.

با رقابت سخت میان رقبای باقیمانده برای حفظ سطح فروش در این مرحله، سودهای آن ها نیز کاهش می یابد. در نتیجه خرد جمعی حکم می کند که شرکت ها یا باید تولیدات این محصولات را متوقف کنند یا برای حداکثر نمودن سود در کوتاه مدت از آن ها برداشت کنند. اما این شرکت ها می توانند از استراتژی های دیگری نیز استفاده نمایند. آن ها می توانند تلاش کنند تا جایگاه خود را در حین زوال بازار حفظ کنند، جایگاه خود را بهبود ببخشند یا تلاش های خود را روی یک یا چند تقاضا یا بازار بسیار خاص متمرکز کنند.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله بلوغ بازار

پنجشنبه 16 آذر 1396
16:06
جمشید راد
پاورپوینت-استراتژی-های-بازاریابی-در-مرحله-بلوغ-بازار
پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله بلوغ بازار
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 15
حجم فایل: 164 کیلوبایت
قیمت: 3000 تومان

دانلود پاورپوینت با موضوع استراتژی های بازاریابی در مرحله بلوغ بازار،
در قالب ppt و در 15 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
استراتژی های بازاریابی در مرحله بلوغ بازار
استراتژی افزایش نفوذ
عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی افزایش نفوذ
استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی افزایش نفوذ
استراتژی افزیش میزان استفاده
عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی افزایش میزان استفاده
استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی افزایش میزان استفاده
استراتژی توسعه بازار
عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی توسعه بازار
استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی توسعه بازار


مقدمه پاورپوینت:
در یک بازار بالغ، که تعداد مشتریان جدیدی که برای اولین بار محصول را خریداری می کنند محدود است، شرکت باید تلاش کند تا سهم بازار خود را از خریدهای مجدد و تکراری مشتریان فعلی حفظ کند و توسعه دهد.

هدف های بازاریابی در مرحله بلوغ بازار عبارت اند از:
حفظ سهم بازار کنونی؛
افزایش رشد حجم فروش.

مشخصه بازار در مرحله بلوغ، کند شدن نرخ رشد بازار می باشد، این کند شدن می تواند به دو دسته دلیل اصلی باشد:
1. رشد بازار به دلیل برخی عوامل ساختاری هم چون ظهور و عرضه محصولات جایگزین یا تغییر در ترجیحات مشتری کند می شود. تحت چنین شرایطی شرکت ها کار زیادی برای احیای بازار نمی توانند انجام دهند.
2. به دلیل محدودیت های برنامه های فعلی بازاریابی، هم چون خوب تعریف نشدن بخش های هدف یا محدود بودن محصولات عرضه شده به این بخش ها.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار ویژه شرکت های پیرو

پنجشنبه 16 آذر 1396
16:06
جمشید راد
پاورپوینت-استراتژی-های-بازاریابی-در-مرحله-رشد-بازار-ویژه-شرکت-های-پیرو
پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار ویژه شرکت های پیرو
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 21
حجم فایل: 172 کیلوبایت
قیمت: 4000 تومان

دانلود پاورپوینت با موضوع استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار ویژه شرکت های پیرو،
در قالب ppt و در 21 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
استراتژی های مرحله رشد بازار خاص شرکت های پیرو، استراتژی حمله مستقیم، عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی حمله مستقیم
استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی حمله مستقیم
استراتژی جهش بلند
عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی جهش بلند
استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی جهش بلند
استراتژی حمله از اطراف
عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی حمله از اطراف
استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی حمله از اطراف
استراتژی محاصره
عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی محاصره
استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی محاصره
استراتژی حمله چریکی
عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی حمله چریکی
استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی حمله چریکی


مقدمه پاورپوینت:
تمام شرکت هایی که بعداً وارد یک بازار در حال رشد می شوند، خوش باورانه به دنبال غلبه بر شرکت پیشگام و کسب سهم بازار بیشتر نیستند. برخی از رقبا، به ویژه آن هایی که منابع و شایستگی های محدودی دارند، ممکن است تنها به دنبال ایجاد کسب و کاری کوچک اما سودآور در یک بخش خاص از بازاری بزرگتر باشند، بخش های خاصی که مورد بی توجهی شرکت های رقیب بزرگتر یا زودتر وارد بازارشده قرار گرفته اند. این نوع استراتژی بازار خاص، یکی از معدود انتخاب ها و گزینه های فراروی شرکت های کوچکی است که دیر وارد یک بازار می شوند.

اگر شرکتی بتواند با موفقیت، کسب و کاری سودآور در بخش کوچکی از بازار دست و پا کند و در عین حال از رقابت با رقبای بزرگتر پرهیز کند، می تواند به خوبی دوره تغییرات شدید و شکست شرکت های ضعیف و کوچک را بگذراند.

بسیاری از شرکت های پیرو، به ویژه شرکت های بزرگتری که اندکی پس از شرکت پیشگام وارد یک بازار می شوند، اهداف والا و بلندتری دارند. آن ها اغلب به دنبال آن هستند که جای شرکت پیشگام را بگیرند یا حداقل به یک رقیب قدرتمند در بازار تبدیل شوند. بنابراین هدف اصلی بازاریابی آنها دستیابی به رشد در سهم بازار است و میزان افزایش که آن ها به دنبالش هستند، معمولاً قابل توجه می باشد.

هدف استراتژیک یک شرکت پیرو در یک بازار در حال رشد، معمولاً عبارت است از ایجاد سهم بازار از طریق افزایش فروش های سریع تر از نرخ رشد کلی بازار. شرکت های پیرو این کار را معمولاً از طریق جذب مشتریان شرکت پیشگام یا دیگر رقبا و یا به هر دو طریق انجام می دهند.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار ویژه شرکت پیشگام

پنجشنبه 16 آذر 1396
16:06
جمشید راد
پاورپوینت-استراتژی-های-بازاریابی-در-مرحله-رشد-بازار-ویژه-شرکت-پیشگام
پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار ویژه شرکت پیشگام
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 20
حجم فایل: 170 کیلوبایت
قیمت: 4000 تومان

دانلود پاورپوینت با موضوع استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار ویژه شرکت پیشگام
در قالب ppt و در 20 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
استراتژی های مرحله رشد بازار خاص شرکت پیشگام
استراتژی دژ یا دفاع از موقعیت
عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی دژ
استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی دژ
استراتژی مهاجم یا هجوم کاذب
عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی هجوم کاذب
استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی هجوم کاذب
استراتژی مقابله
عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی مقابله
استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی مقابله
استراتژی توسعه بازار
عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی توسعه بازار
استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی توسعه بازار
استراتژی انقباضی (عقب نشینی استراتژیک)
عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی انقباضی
استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی انقباضی


مقدمه پاورپوینت:
استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار برای یک شرکت پیشگام نسبت به یک شرکت پیرو متفاوت است. هدف اولیه یک شرکت پیشگام در یک بازار در حال رشد، حفظ سهم بازار برتر خود است. از دیدگاه بازاریابی، شرکت می باید دو وظیفه اصلی را در این مرحله انجام دهد:

1. حفظ مشتریان فعلی اش و ترغیب آن ها به تکرار خرید از شرکت، یعنی وفادارکردن آن ها
2. تحریک تقاضای گزینشی میان مشتریانی که دیرتر محصول جدید را می پذیرند از طریق مقابله مستقیم با محصولات رقابتی یا محصولات موجود و نیز از طریق موقعیت یابی متمایز در برابر محصولات رقابتی رقبا یا محصولات موجود.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود نمونه سوالات مانتودوز آزمون های فنی و حرفه ای سال 95

پنجشنبه 16 آذر 1396
16:06
جمشید راد
نمونه-سوالات-مانتودوز-آزمون-های-فنی-و-حرفه-ای-سال-95
نمونه سوالات مانتودوز آزمون های فنی و حرفه ای سال 95
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 4
حجم فایل: 24 کیلوبایت
قیمت: 7000 تومان

دانلود نمونه سوالات مانتودوز آزمون های فنی و حرفه ای،
در قالب word و در 4 صفحه، قابل ویرایش، شامل:


50 سوال از جدیدترین نمونه سوالات مانتو دوز آزمون های فنی و حرفه ای سال 95.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پرسشنامه فناوری اطلاعات و توانمندسازی

پنجشنبه 16 آذر 1396
16:06
جمشید راد
پرسشنامه-فناوری-اطلاعات-و-توانمندسازی
پرسشنامه فناوری اطلاعات و توانمندسازی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 4
حجم فایل: 21 کیلوبایت
قیمت: 7500 تومان

دانلود پرسشنامه فناوری اطلاعات و توانمندسازی،
در قالب word و در 4 صفحه، قابل ویرایش.


توضیحات:
این پرسشنامه در یک پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری استفاده شده و برای سنجش رابطه بین متغیرهای فناوری اطلاعات و توانمندسازی نیروی انسانی بکار رفته است. پرسشنامه حاضر حاوی 41 سوال با طیف 5 درجه ای لیکرت از خیلی کم تا خیلی زیاد می باشد. لازم به ذکر است که منبع اصلی پرسشنامه در درون متن ذکر شده است.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 1771 1772 1773 1774 1775 1776 1777 1778 1779 1780 1781 1782 1783 1784 1785 1786 1787 1788 1789 1790 1791 1792 1793 1794 1795 1796 1797 1798 1799 1800 1801 1802 1803 1804 1805 1806 1807 1808 1809 1810 1811 1812 1813 1814 1815 1816 1817 1818 1819 1820 1821 1822 1823 1824 1825 1826 1827 1828 1829 1830 1831 1832 1833 1834 1835 1836 1837 1838 1839 1840 1841 1842 1843 1844 1845 1846 1847 1848 1849 1850 1851 1852 1853 1854 1855 1856 1857 1858 1859 1860 1861 1862 1863 1864 1865 1866 1867 1868 1869 1870 1871 1872 1873 1874 1875 1876 1877 1878 1879 1880 1881 1882 1883 1884 1885 1886 1887 1888 1889 1890 1891 1892 1893 1894 1895 1896 1897 1898 1899 1900 1901 1902 1903 1904 1905 1906 1907 1908 1909 1910 1911 1912 1913 1914 1915 1916 1917 1918 1919 1920 1921 1922 1923 1924 1925 1926 1927 1928 1929 1930 1931 1932 1933 1934 1935 1936 1937 1938 1939 1940 1941 1942 1943 1944 1945 1946 1947 1948 1949 1950 1951 1952 1953 1954 1955 1956 1957 1958 1959 1960 1961 1962 1963 1964 1965 1966 1967 1968 1969 1970 1971 1972 1973 1974 1975 1976 1977 1978 1979 1980 1981 1982 1983 1984 1985 1986 1987 1988 1989 1990 1991 1992 1993 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 2026 2027 2028 2029 2030 2031 2032 2033 2034 2035 2036 2037 2038 2039 2040 2041 2042 2043 2044 2045 2046 2047 2048 2049 2050 2051 2052 2053 2054 2055 2056 2057 2058 2059 2060 2061 2062 2063 2064 2065 2066 2067 2068 2069 2070 2071 2072 2073 2074 2075 2076 2077 2078 2079 2080 2081 2082 2083 2084 2085 2086 2087 2088 2089 2090 2091 2092 2093 2094 2095 2096 2097 2098 2099 2100 2101 2102 2103 2104 2105 2106 2107 2108 2109 2110 2111 2112 2113 2114 2115 2116 2117 2118 2119 2120 2121 2122 2123 2124 2125 2126 2127 2128 2129 2130 2131 2132 2133 2134 2135 2136 2137 2138 2139 2140 2141 2142 2143 2144 2145 2146 2147 2148 2149 2150 2151 2152 2153 2154 2155 2156 2157 2158 2159 2160 2161 2162 2163 2164 2165 2166 2167 2168 2169 2170 2171 2172 2173 2174 2175 2176 2177 2178 2179 2180 2181 2182 2183 2184 2185 2186 2187 2188 2189 2190 2191 2192 2193 2194 2195 2196 2197 2198 2199 2200 2201 2202 2203 2204 2205 2206 2207 2208 2209 2210 2211 2212 2213 2214 2215 2216 2217 2218 2219 2220 2221 2222 2223 2224 2225 2226 2227 2228 2229 2230 2231 2232 2233 2234 2235 2236 2237 2238 2239 2240 2241 2242 2243 2244 2245 2246 2247 2248 2249 2250 2251 2252 2253 2254 2255 2256 2257 2258 2259 2260 2261 2262 2263 2264 2265 2266 2267 2268 2269 2270 2271 2272 2273 2274 2275 2276 2277 2278 2279 2280 2281 2282 2283 2284 2285 2286 2287 2288 2289 2290 2291 2292 2293 2294 2295 2296 2297 2298 2299 2300 2301 2302 2303 2304 2305 2306 2307 2308 2309 2310 2311 2312 2313 2314 2315 2316 2317 2318 2319 2320 2321 صفحه بعد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ایران دانلود است. || طراح قالب bestblog.ir