دانلود گزارش کارآموزی زراعت در جهاد كشاورزي شهرستان مه‌ ولايت

پنجشنبه 16 آذر 1396
14:37
جمشید راد
گزارش-کارآموزی-زراعت-در-جهاد-كشاورزي-شهرستان-مه‌-ولايت
گزارش کارآموزی زراعت در جهاد كشاورزي شهرستان مه‌ ولايت
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 16
حجم فایل: 301 کیلوبایت
قیمت: 10000 تومان

دانلود گزارش کارآموزی زراعت در جهاد كشاورزي شهرستان مه‌ ولايت،
در قالب word و در 16 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

بيوگرافي منطقه فيض‌آباد
واحد صنايع و توسعه روستاي
واحد نظام‌هاي بهره‌برداري
واحد امور دامي
واحد آبخيزداري
واحد آب و خاك
واحد حفظ نباتات
واحد امور دام
واحد ترويج
واحد باغباني
واحد زراعت
گزارش هفتگي دوره كارآموزي

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود گزارش کارآموزی زراعت و اصلاح نباتات جهاد كشاورزي شهرستان تربت حيدريه

پنجشنبه 16 آذر 1396
14:37
جمشید راد
گزارش-کارآموزی-زراعت-و-اصلاح-نباتات-جهاد-كشاورزي-شهرستان-تربت-حيدريه
گزارش کارآموزی زراعت و اصلاح نباتات جهاد كشاورزي شهرستان تربت حيدريه
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 19
حجم فایل: 74 کیلوبایت
قیمت: 10000 تومان

دانلود گزارش کارآموزی زراعت و اصلاح نباتات در اداره جهاد و کشاورزی،
در قالب word و در 19 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

تاريخچه سازمان
نمودار سازماني و تشكيلات
محصولات توليدي يا خدمات
محصولات زراعي
فصل دوم
بازديد 1


بخشی از متن گزارش کارآموزی:
تاريخچه سازمان:
اداره كشاورزي شهرستان تربت حيدريه، در سال 1380 با جهاد كشاورزي ادغام شد و از محل سابق خود در خيابان سنتو به خيابان شهيد رجايي منتقل شد و تحت عنوان جهاد كشاورزي شروع به كار كرد. اين اداره 5 زيرمجموعه در بخش‌هاي كدكن، رخ، جلگه زاوه، بايك و دشتخوار دارد كه هر يك مستقلاً به كشاورزان خدمات كشاورزي ارائه مي‌دهند.

نمودار سازماني و تشكيلات:
اداره مركزي شامل دو طبقه ساختمان كه در طبقه اول: واحدهاي آب و خاك، بهره ‌برداري، زراعت، مركزي، آبخيزداري، امور دام، باغباني، صنايع دستي روستايي، امور پشتيباني و در طبقه دوم: مديريت، عقيدتي، اداره امور عمومي، خدمات، روابط عمومي، امور اداري، مالي، حقوقي، دبيرخانه و حراست قرار دارد و يك ساختمان مجزا جهت واحد حفظ نباتات كه در پشت هسته مركزي قرار دارد. 

اين اداره، 11 دهستان و 246 روستا با جمعيتي حدود 175155 نفر را تحت پوشش دارد. منابع آبي آن شامل 961 حلقه چاه عميق، 932 حلقه نيمه‌عميق و تعداد 642 رشته قنات و 311 رشته چشمه است. تعداد 8 رودخانه دائمي، 46 رودخانه فصلي، 47 آب‌بند خاكي است. مساحت حوزه آبخيز 14777 كيلومتر مربع است.

محصولات توليدي يا خدمات:
محصولات دائمي (باغي):  به دليل وجود تنوع آب و هوايي، ارقام مختلف محصولات دائمي (باغي) كشت مي‌شود كه سطح زير كشت 30 رقم محصول باغي بالغ بر 28930 هكتار توليد 46819 تن در سال مي‌باشد ...

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود گزارش کارآموزی زراعت و اصلاح نباتات در واحد حفظ نباتات اداره جهاد کشاورزی

پنجشنبه 16 آذر 1396
14:37
جمشید راد
گزارش-کارآموزی-زراعت-و-اصلاح-نباتات-در-واحد-حفظ-نباتات-اداره-جهاد-کشاورزی
گزارش کارآموزی زراعت و اصلاح نباتات در واحد حفظ نباتات اداره جهاد کشاورزی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 22
حجم فایل: 2330 کیلوبایت
قیمت: 10000 تومان

دانلود گزارش کارآموزی زراعت و اصلاح نباتات در واحد حفظ نباتات اداره جهاد کشاورزی،
در قالب word و در 22 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

مبارزه بیولوژیک 
مبارزه با کنه در مزارع سویا
طرح مبارزه با مگس زیتون 
مبارزه با آفت کرم قوزه پنبه 
مبارزه با آفات و بیماری های برنج در منطقه 
مبارزه با بیماری خطرناک بلاست 
مبارزه باتریپس پنبه 
مبارزه برعلیه بلایت باکتریایی 
علائم بیماری 
مدیریت بیماری 
گزارش روزانه کارآموزی


بخشی از متن گزارش کارآموزی:
حمد و سپاس ایزد منان را که با الطاف بیکران خودقدرت بیان و نوشتن را به من آموخت.
کارآموزی، همان طور که از نامش پیداست، یعنی کارآموختن و هنری یادگرفتن. معمولاً دانشجویان در پایان تحصیلات دانشگاهی خود، واحدی را با نام کارآموزی می گذرانند که مطابق با رشته دانشگاهی خود، در یک واحد صنعتی یا اداری مشغول به کار می شوند و به صورت عملی، تمامی دروسی که به صورت تئوری گذرانده اند، در آن واحد به صورت عملی کار می کنند. در پایان کار ملزم هستند گزارشی از فعالیت خود درآن واحد را ارائه دهند.

اینجانب نیز به عنوان یک دانشجوی سال آخر رشته کشاورزی، ملزم به گذراندن این واحد دانشگاهی بودم. فعالیت کاری من به مدت 45 روز در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان گنبدکاوس (واحد حفظ نباتات ) بود و فعالیت کاری این واحد در رابطه با مبارزه شیمیایی و بیولوژیکی با آفات و بیماری ها و علف های هرز مزارع بود که نکات بسیار قابل توجه و مفیدی را در بازدیدهای مختلف از مزارع به من آموخت که سعی می کنم خلاصه ای از این بازدیدها را بیان کنم.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود تحقیق تأثیر آموزش امید بر کاهش استرس تحصیلی دختران دبیرستانی

پنجشنبه 16 آذر 1396
14:37
جمشید راد
تحقیق-تأثیر-آموزش-امید-بر-کاهش-استرس-تحصیلی-دختران-دبیرستانی
تحقیق تأثیر آموزش امید بر کاهش استرس تحصیلی دختران دبیرستانی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 136
حجم فایل: 354 کیلوبایت
قیمت: 15500 تومان

دانلود پایان نامه با موضوع تأثیر آموزش امید بر کاهش استرس تحصیلی دختران دبیرستانی،
در قالب word و در 136 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

فصل اول: مقدمه
بیان مساله
اهمیت و ضرورت انجام تحقیق
اهداف تحقیق
فرضیه های تحقیق
تعریف مفاهیم تحقیق
تعاریف نظری
تعاریف عملیاتی
  
فصل دوم: پیشینه تحقیق
مقدمه
معنی لغوی استرس
تعاریف استرس
نظریه های استرس                                                                                
نظریه روان تحلیل گری                                                                              
نظریه پردازش اطلاعات                                                                                     الگوی فرهنگی- اجتماعی                                                                                    
الگوی دو هرند                                                                                              
نظریه شناختی- هیجانی                                                                                     
مدل زیستی- روانی- اجتماعی                                                                               
استرس و مدرسه                                                                                                 
استرس تحصیلی                                                                                                  
استرس تحصیلی در دانش آموزان                                                                         
مدیریت استرس در مدرسه                                                                                   
توصیه های برای کاهش استرس مدرسه                                                             
تفاوت استرس با اضطراب وافسردگی                                                                       
استرس واضطراب امتحان                                                                                     
استرس وموفقیت تحصیلی                                                                                     
استرس ونوجوانی                                                                                               
فنون کاهش استرس در نوجوان                                                                           
مفهوم شناسی امید                                                                                               
تعریف امید                                                                                                       تاریخچه امید                                                                                                     
نظریه های امید                                                                                                   نظریه امید آوریل                                                                                                 
نظریه امید استاتلند                                                                                             
نظریه امید اسنایدر                                                                                         
رشد امید                                                                                                           
مولفه های امید اسنایدر                                                                                         
مولفه اول هدف                                                                                                 
راهبرد های رشد اهداف                                                                                   
دومین مولفه تفکر گذرگاه                                                                                     
توانمندسازی تفکر گذرگاه                                                                                 
مولفه سوم تفکر عامل (کارگذار)                                                                             
افزایش حس کارگزار (عامل)                                                                                  
مدیریت موانع به سمت امیدواری                                                                             
روش های ایجاد اهداف در نوجوانان                                                                           
روش های ایجاد انگیزه و نیروی عامل در نوجوانان                                                   
روش های مسیریابی در نوجوانان                                                                           
ارتباط اجزا تشکیل دهنده ی امید                                                                            
پیشینه تحقیق                                                                                                   تحقیقات انجام شده در ایران                                                                                   
تحقیقات انجام شده درخارج کشور                                                                     

فصل سوم: روش تحقیق                                                                                      
مقدمه                                                                                                               
طرح پژوهش                                                                                                     جامعه آماری                                                                                                       
گروه نمونه و شیوه گزینش آن ها                                                                             ابزارهای پژوهش                                                                                                 شیوه اجرا                                                                                                         روش و ساختار جلسات درمانی                                                                                 
روش تجزیه و تحلیل اطلاعات                                                                                     
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داد ه ها                                                                    
مقدمه                                                                                                             شاخص های توصیفی مربوط به متغیر های پژوهش                                                     
بررسی فرضیه های پژوهشی                                                                                   
فرضیه اول پژوهش: آموزش امید بر استرس تحصیلی دانش آموزان تاثیر دارد. 
فرضیه دوم پژوهش: آموزش امید بر میزان امید دانش آموزان تاثیر دارد.

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری                                                                            
بحث و تفسیر                                                                                                     جمع بندی مباحث                                                                                               
محدودیت های پژوهش                                                                                         
پیشنهادات                                                                                                         
پیشنهادات کاربردی                                                                                             پیشنهادات پژوهشی                                                                                            
منابع فارسی                                                                                                       
منابع لاتین                                                                                                       ضمایم                                                                                                                                

 مقدمه پایان نامه:
استرس، پدیده ای پیچیده و ضروری زندگی است که گاهی مشکل سازمی شود و اگر انسان قادر به سازگاری با آن نباشد، جسم و روان او مورد تهدید قرار می گیرد. تمایل به کنارآمدن با استرس راه مثبتی است که باعث دستیابی تدریجی به ارتقاء سلامتی می شود (سلمانی باروق و همکاران، 1383).

در دنیای ایده آل و کامل، می توان کودکان و نوجوانان را از هر نوع استرسی و شرایط استرس زا و اثرات منفی چنین شرایطی دور نگه داشت و از آن ها در برابر تنش ها حفاظت کرد. ولی آن ها در دنیایی پرنقص و عیب زندگی و رشد می کنند، نه دنیایی کامل. پس گرچه در این دنیا امکان ندارد که کودکان را از هر نوع استرسی که بر زندگی شان تاثیر می گذارد دور نگه داشت ولی حداقل می توان نیروهای روحی که فرد را در برابر تنش و استرس یاری می کنند، در فرد تقویت کرد. گسترش مشکلات رفتاری که در نتیجه تجربه اتفاقات ناگوار بروز می کنند، تنها به دلیل واکنش نشان دادن در برابر این اتفاقات نیست بلکه به دلیل حس ناامیدی و یأسی است که در نتیجه ی چنین تجاربی در فرد ایجاد می شود(ویل ، 2006). 

عوامل مختلفی در تعدیل استرس های ناشی از انتظارات تحصیلی دخیل می باشند.  برای نمونه امید، همانگونه که در متون روان شناسی مثبت گرا نیز مطرح شده است، فرضیه مطرح شده در روان شناسی مثبت بر این اساس است که به جای آن که تنها بر رفع مشکلات و نوا قص به شیوه ی قدیمی تمرکز کنیم بهتر است به پرورش و تقویت نیروها و ویژگی های مثبت در فرد بپردازیم. در این صورت بهتر می توان به افراد کمک کرد. (ویل، 2006) امید یکی از سازه هایی است که به عنوان شاخص توانمندی افراد در بهزیستی (رفاه) مثبت مورد توجه واقع شده است. امید در ادبیات روان شناسی، به عنوان یک موقعیت انگیزشی مثبت و یک فرایند شناختی -هیجانی تعریف می شود که منجر به یک حرکت هدفمند به سوی یک هدف مشخص می گردد. و با عملکردهایی نظیر سازگاری روان شناختی، سلامت جسمی، مهارت حل مساله و وضعیت تحصیلی همبستگی بالایی دارد (جکسون، ویس، لاندکوئیست، 2003). امیدواری یک روش ارزشمند برای پاسخ فعالانه به محیط است که فرایند آموزشی را در افراد تسهیل می کند(شید ، 2006). همه افراد ظرفیت افکار امیدوارانه را دارند و سطح تفکر امیدوارانه قابل افزایش است. مفهوم امید یک ایده ابتکاری تازه است که هر روز تعداد بیشتری از پژوهشگران از طریق یافته های تازه تحقیقات خود را روی این مسأله بنا می کنند (اسنایدر ، 2000).

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود تحقیق مقایسه ادراک شنوایی دانش آموزان نارساخوان با ادراک شنوایی دانش آموزان عادی

پنجشنبه 16 آذر 1396
14:36
جمشید راد
تحقیق-مقایسه-ادراک-شنوایی-دانش-آموزان-نارساخوان-با-ادراک-شنوایی-دانش-آموزان-عادی
تحقیق مقایسه ادراک شنوایی دانش آموزان نارساخوان با ادراک شنوایی دانش آموزان عادی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 105
حجم فایل: 294 کیلوبایت
قیمت: 15500 تومان

دانلود پایان نامه با موضوع مقایسه ادراک شنوایی دانش آموزان نارساخوان با ادراک شنوایی دانش آموزان عادی،
در قالب word و در 105 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

فصل اول:
مقدمه
بیان مساله
اهمیت و ضرورت تحقیق
اهداف تحقیق
فرضیه های تحقیق
تعاریف نظری و عملیاتی متغیرها

فصل دوم:
ادبيات و پيشينه تحقيق 
تعاریف حافظه
راهبردهاي شناختي
راهبردهاي حافظه
قوانين سازمان دهي حافظه 
انواع حافظه 
جنبه هاي متمايز حافظه و مباني زيست شناختي آن ها
فراگیری زبان یا زبان آموزی
مباني نظري
روش رشد زبان
اختلالات یادگیری
تعاریف اختلالات یادگیری
اختلال یاد‌گیری 
اختلال یاد‌گیری چیست 
ریشه‌ها ی اختلال یاد‌گیری
چه عواملی باعث بروز اختلالات یادگیری هستند 
مراحل ارزیابی و تشخیص در مراکز آموزشی مشکلات ویژه یادگیری
نیاز به ارزشیابی مناسب
خصوصیات و ویژگی هاي دانش آموزان دچار اختلالات خواندن
شیوع نارساخوانی
انواع نارساخوانی
علل اختلال خواندن 
اختلالات خواندن در دانش آموزان
مشکلات ادراک خواندن
عواقب اختلال در خواندن
مراحل درمان مشکلات خواندن
راهبردهای آموزشی 
اختلالات شنیداری دانش آموزان
تحقيقات انجام شده درباره موضوع

فصل سوم:
مقدمه و روش تحقیق
جامعه آماری
نمونه آماری وروش نمونه گیری
ابزار پژوهش
روش گردآوری اطلاعات
روايي و اعتبار آزمون ها

فصل چهارم:
مقدمه
توصیف داده ها (آمار توصیفی)
بررسی فرضیات تحقیق

فصل پنجم:
مقدمه، بحث و تحلیل داده ها و نتیجه گیری
محدودیت های پزوهش
پیشنهادهای آموزشی
منابع فارسی و غیرفارسی
ترجمه چکیده به انگلیسی


مقدمه پایان نامه:
همه انسان ها صرف نظر از جنسیت (زن و مرد)، نژاد (آریایی، سامی، مغول و ...) رنگ (سیاه، سفید، زرد و ...) و دیگر تفاوت های زیست محیطی و مردم شناختی، از یک توانایی ویژه به نام «قوه نطق» یا «قوه بیان» برخوردارند.

خداوند بزرگ در آیات آغازین سوره الرحمن به اعطای این قوه به نوع بشر اشاره فرموده اند (علمه البیان) انسان ها با دارا بودن این ویژگی می توانند پس از تولد و وارد شدن به جوامع مختلف، در همان سال های اولیه کودکی اصلی ترین نظام ارتباطی همان جامعه را بیاموزند و با همه پیچیدگی هایی که در این نظام دیده می شود به کاربرد و ادراک آن تسلط یابند. این اصلی ترین نظام ارتباطی جوامع انسانی «زبان» نام دارد. 

همه انسان ها بدون توجه به زبان پدر و مادر خود، در هر جامعه زبانی که قرار بگیرند با استفاده از موهبت الهی قوه بیان که در وجود آنان به ودیعه گذاشته شده است. زبان همان جامعه را می آموزند برای مثال، یک کودک چینی اگر در کشوری فارسی زبان و یک کودک روسی در کشوری فرانسوی زبان قرار بگیرد، بدون توجه به زبان ملی خود، به ترتیب به زبان های فارسی و فرانسوی مسلط می شوند معنای تسلط به یک زبان به طور ساده تسلط یک شخص به نظام آوایی، واژگانی، نحوی، معنایی، کلامی و منظور شناختی آن زبان است. زبان یک پدیده انتزاعی و در نتیجه ذهنی است هر شخص می تواند از این توانش ذهنی خود استفاده کند و با حرکت از ساخت انتزاع به عالم واقعیت از زبان خود به صورت «کنش گفتاری» (گفتن و شنیدن) یا به صورت «کنش نوشتاری» (نوشتن و خواندن) در امر ارتباط و انتقال یا دریافت پیام سود ببرد. بنابراین می توان گفت «قوه نطق یابیان» یک ویژگی است که همه انسان ها از آن برخور دارند و تبلور این قوه به صورت «زبان» های مختلف بشری (حدود چهار تا پنج هزار زبان) دیده می شود که اکثر این زبان ها به صورت گفتاری و تعدادی از آن ها (صدها زبان) به صورت گفتاری و نوشتاری به شکل علمی در جوامع انسانی تجلی می یابد. (دکتر بهمن زندی 1383) خواندن یکی از ارکان بصری و مهارت دریافت زبان، از قوی ترین راه های کسب اطلاعات و ابزار مناسبی برای تعامل اجتماعی است. هم چنین خواندن به عنوان یک مهارت حیاتی در جامعه، پایه یادگیری در محیط مدرسه و در خارج آن می باشد. کودکان معمولاً خواندن را در کلاس اول و گاه زودتر آغاز می کنند و در تمام دوران تحصیل وابستگی به خواندن ادامه دارد.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پرسشنامه اضطراب بک BAI

پنجشنبه 16 آذر 1396
14:36
جمشید راد
پرسشنامه-اضطراب-بک-bai
پرسشنامه اضطراب بک BAI
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 4
حجم فایل: 91 کیلوبایت
قیمت: 7000 تومان

دانلود پرسشنامه اضطراب بک BAI،
در قالب pdf و در 4 صفحه.
 

ویژگی های پرسشنامه:
اضطراب یک حالت هیجانی است که شامل احساس تنش، نگرانی و عصبی بودن است. اضطراب را به عنوان رابطه بین شخص و محیط که توسط شخص به صورت فشارآور و فراتر از توانایی او ارزیابی می شود و سلامتی او را به خطر می اندازد تعریف می کنند.

در واقع تجربه اضطراب و استرس به خودی خود نه مثبت است و نه منفی و در حقیقت پاسخ طبیعی بدن در بحث ها، جدل ها، تهدیدها و تحریک ها است، اما این پاسخ بدن زمانی موجب ناراحتی می شود که مدت تجربه اضطراب و استرس طولانی باشد؛ به دفعات زیاد تکرار شود؛ همراه با فشار و تحریک باشد.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود تحقیق نقش آموزش کارکنان در رضایتمندی مشتریان

پنجشنبه 16 آذر 1396
14:36
جمشید راد
تحقیق-نقش-آموزش-کارکنان-در-رضایتمندی-مشتریان
تحقیق نقش آموزش کارکنان در رضایتمندی مشتریان
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 207
حجم فایل: 1192 کیلوبایت
قیمت: 15500 تومان

دانلود پایان نامه با موضوع نقش آموزش کارکنان در رضایتمندی مشتریان،
در قالب word و در 207 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

فصل اول: کلیات تحقیق
مقدمه
بیان مسئله
اهمیت و ضرورت انجام تحقیق
اهداف تحقيق
هدف کلی
اهداف جزئی
اهداف کاربردی

فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق
تاریخچه آموزش کارکنان
تاریخچه آموزش بانک صادرات
تعریف آموزش
مفهوم آموزش
اهمیت و ضرورت آموزش کارکنان
اهداف و آموزش نیروی انسانی
اهداف آموزش ضمن خدمت
افزایش رضایت شغلی و بهبود روحیه کار کنان 
کاهش حوادث و ضایعات کاری
بهنگام سازی دانش و توانایی نیروی انسانی در سازمان
کمک به تغییر  و تحولات سازمانی
انطباق با شرایط ،اوضاع و احوال اجتماعی
مزایای آموزش ضمن خدمت
ضرورت های آموزش ضمن خدمت کارکنان 
اهمیت و نقش آموزش های ضمن خدمت
مزایای آموزش کارکنان
انواع آموزش در سازمان ها
آموزش حین کار
آموزش خارج از کار
آموزش های باز آموزشی
آموزش ارتقا 
آموزش های ویژه
آموزش بعد از خدمت
انواع آموزش
آموزش ضمن کار (The job training) 
آموزش استاد- شاگردی (apprenticeship training) 
آموزش مکاتبه ای
الگوهای آموزش ضمن خدمت کارکنان
فرآیند و الگوهای آموزشی
الگوی آموزش کارکنان
الگوی آموزش کارکنان ADDIE
الگوی آموزش کارکنان "هاکت "
الگوی آموزش کارکنان "واگن"
الگوی آموزش کارکنان "DDE " 
الگوی آموزش کارکنان "لیرد"
فرآیند پنج مرحله آموزش و توسعه
طبقه بندی نیازها
مفهوم نیازسنجی
اهمیت نیازسنجی آموزشی
انواع نیازسنجی آموزشی 
فرآیند نیازسنجی آموزشی
شناسایی یا تشخیص نیازها
الف: تجزیه و تحلیل سازمانی 
ب: تجزیه و تحلیل شغل
ج: تجزیه و تحلیل فردی
ارزیابی مهارت افراد 
اولویت بندی نیازهای آموزشی
روش های آموزش کارکنان
سنجش اثربخشی دوره های آموزشی
مفهوم اثربخشی آموزشی
ارزشیابی آموزشی
ارزشیابی آموزشی
اصول ارزشیابی آموزشی
مراحل ارزشیابی آموزشی
الگو و مدل های ارزشیابی اثر بخشی برنامه های آموزشی
یادگیری چیست؟
انواع یادگیری
سبک های یادگیری دیداری، شنیداری، جنبشی
سبک فهرست یادگیری کلب
الگوی شاخص نوع مایرز بریگز
آگاهی چندگانه
فرآیند یادگیری
تعریف مشتری
انواع مشتری
اهمیت رضایت مندی مشتریان
برخی  از مدل ها در زمینه کیفیت خدمات بانکی
مقیاس کیفیت خدمات (سروکوال)
مدل شاخص رضایت مشتری آمریکا
فلسفه به حداكثر رساندن رضايت مشتري برد برد برد
تعریف رضایت
رضایت مشتری
اثرات رضایت مشتری
فرآیند جلب رضایت مشتری
چرخه بهبود مستمر مشتری
جذب مشتری
پیشینه تحقیقاتی
تحقیقات داخلی
تحقیقات خارجی
نقد و بررسی پیشینه تحقیق

فصل سوم: روش تحقيق
مقدمه
روش تحقیق
واحد تحلیل
جامعه آماری
تعیین حجم نمونه
در این فرمول داریم
شیوه نمونه گیری
متغيرها تحقيق
تعريف متغیرهای تحقیق
مشتری
رضایت مشتری
تعاریف عملیاتی
اعتبار
پرسشنامه کارکنان
پرسشنامه مشتریان
منابع


مقدمه پایان نامه:
سازمان ها و ادارات با توجه به میزان وظایف محوله و اهدافی را که دنبال می کنند، با برگزاری دوره های آموزشی و تامین احتیاجات علمی نیروی انسانی با مشخصه های مورد نیاز، سعی خود را در رسیدن به کارایی و اهداف پیش بینی شده می نمایند. آموزش می تواند ارتباط منطقی و عقلایی بین کارایی و اثر بخشی برقرار کند. به نحوی که از بازدهی تلاش کارکنان بیشترین اثر بخشی و ثمربخشی حاصل آید و رضایت و نیاز مشتریان را به بهترین شکل فراهم آورد، در نتیجه می توان گفت آموزش صحیح در هر زمینه ای که باشد، می تواند وسیله ای موثر برای دسترسی به اهداف تعیین شده قرار گیرد. آموزش در حقیقت یکی از راه های اصولی و منطقی هدایت تلاش های کارکنان در سازمان است و باعث به کارگیری استعداد های نهفته، به کار اندازی قوه تفکر و بوجود آمدن حس انعطاف پذیری فکری لازم در کارکنان خواهد شد.

از طرفی تغییر مهم ترین خصیصه ای است که سازمان ها با آن روبرو هستند. از دیدگاه سازمانی ، تغییر به مفهوم دگرگونی و تحول در سازمان به منظور فراهم آوردن امکان استمرار فعالیت یا بقای آن با توجه به شرایط محیطی است. شرایطی که ویژگی اصلی یا اولیه آن، پیچیدگی، تنوع و تحول سریع است. آموزش و بهسازی منابع انسانی در چنین شرایطی یک راهبرد اصلی تلقی می شود .( عباس زادگان و ترک زاده 1386، صص17و 18)

نیروی انسانی امروزه به عنوان عاملی استراتژیک مطرح است. دلیل این امر در یک سطح کلی، تغییراتی است که با شتاب حادث می شود. در چنین شرایطی جایگاه بسیار مهم نیروی انسانی به عنوان طراح، سازنده و پردازنده نظام های عملیاتی و سایر منابع سازمان بیش از پیش نمایان می شود. کیفیت نیروی انسانی و مدیریتی که برآن اعمال می شود، عاملی اساسی در تعیین کیفیت سازگاری سازمان، با شرایط پیش رو خواهد بود. از سوی دیگر در سازمان های مبتنی بر اطلاعات و علم گرای امروز و فردا، تولیدات نهایی، تولیدات هوشیارانه و پیچیده و خدمات دانش بر خواهد بود. بنابراین نیروی انسانی در اینجا به درونداد اصلی و اساسی تبدیل می شود. در چنین وضعی بهره وری به شکل فزاینده ای مبتنی بر دانش، مهارت ها و توانایی های عقلی انسان آموزش دیده است. در این حالت دانش و بینش به عنوان مبنایی برای بهره وری، به تدریج جایگزین کارآموزی و آموزش تجربی می شود. (مک گریگور، ترجمه منوریان، 1372، صص 168 و 157)
 
تکنیک های نو و طرح های جدید بهبود بهره وری، نمی تواند بدون نیروی انسانی آموزش دیده در تمام سطوح سازمان به طور موثر ایجاد و یا بکار گرفته شود. آموزش نیروی انسانی سرمایه گذاری پر سودی به شمار می رود که بازده آن در شکوفایی و گسترش بهینه سازمان و همچنین در اعتلای فرهنگ عمومی جامعه نقش موثری را ایفا می کند. واژه آموزش آمیخته از اصول مهم در زندگی کاری هر سازمان است، و از آن جا که مهم ترین بعد این واژه پرورش و رشد مهارت ها و تخصص های کاری است، بدان جهت پایه ریزی و استمرار روند آموزش در سازمان های امروزی در تخصصی عمل کردن و پیش رو بودن آن سازمان ها نقش به سزایی دارد. (جباری،1379: 98)

سازمان های بزرگ در این زمینه چنان گسترده به کار می پردازند که حتی برخی از آن ها برای پرورش نیروی انسانی خود و آماده سازی آنان در همگامی با تحولات به تاسیس نهادهای دانشگاهی دست می زنند و دامنه کوشش های آموزشی خود را در  همهء رده های سازمانی گسترش می دهند. بسیاری از شرکت های بزرگ و پرآوازه  جهان سالانه نزدیک به یک سوم سود خالص خود را برای مقاصد آموزشی کارکنان سازمان هزینه می کنند.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود اکسل فرهنگ لغت معین

پنجشنبه 16 آذر 1396
14:35
جمشید راد
اکسل-فرهنگ-لغت-معین
اکسل فرهنگ لغت معین
فرمت فایل دانلودی: .xlsx
فرمت فایل اصلی: xls
تعداد صفحات: 1
حجم فایل: 2099 کیلوبایت
قیمت: 12000 تومان

دانلود فایل اکسل فرهنگ لغت معین،
در قالب xls و قابل ویرایش.


توضیحات:
شامل 36084 لغت همراه با معنی و تلفظ و ... مناسب برای برنامه نویسان جهت تهیه دیتابیس و ... و تمام کسانی که به بانک اطلاعاتی فرهنگ لغت پارسی معین نیاز دارند.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پروژه راهبردهای شناختی و فراشناختی

پنجشنبه 16 آذر 1396
14:35
جمشید راد
پروژه-راهبردهای-شناختی-و-فراشناختی
پروژه راهبردهای شناختی و فراشناختی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 192
حجم فایل: 859 کیلوبایت
قیمت: 15500 تومان

دانلود پروژه با موضوع راهبردهای شناختی و فراشناختی،
در قالب word و در 192 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

فصل اول:
کلیات
مقدمه
 
بیان مسئله
اهمیت و ضرورت پژوهش
اهداف پژوهشی

هدف کلی
اهداف جزئی
سوال پژوهش

فرضیه پژوهش
فرضیه اصلی
فرضیه های فرعی
 
تعاریف نظری و عملی اصطلاحات
تعریف نظری راهبردهای شناختی
تعریف عملیاتی راهبردهای شناختی
 
تعریف نظری راهبردهای فراشناخت
تعریف عملیاتی راهبردهای فراشناختی
تعریف نظری پیشرفت تحصیلی


فصل دوم پیشینه تحقیق
مقدمه
شناخت
 
فراشناخت
يادگيري
نظريه يادگيري

نظریه رفتاري یادگیری
نظريه شناختي يادگيري
نظريه پردازش اطلاعات
 
الگوي يادگيري پردازش اطلاعات
تقطيع
حافظه دراز مدت
 
اقسام حافظة دراز مدت
حافظة رويدادي
حافظة معنايي

حافظه روندی
كاربردهاي آموزشي نظرية پردازش اطلاعات و تأكيد آن بر حافظه در يادگيري را مي‌توان در يازده مورد ويژه خلاصه كرد
نظريه‌هاي تازه تر پردازش اطلاعات

نظرية سطوح پردازش
نظريه رمز دوگانه
نظريه پردازش توزيع موازي
نظريه پيوند گرايي
نظریه تداخل

نظریه فروپاشی
نظرية يادگيري گشتالت
تعريف يادگيري در نظرية گشتالت

ويژگي‌هاي يادگيري از راه بينش
قوانين سازمان ادراكي
كاربرد آموزش نظرية گشتالت
 
نظرية يادگيري معني دار كلامي آزوبل
هرم شناختي
معني دار بودن يادگيري

مراحل آموزش كلامي معنادار
نظرية يادگيري شناختي- اجتماعي بندور
يادگيري از راه مشاهده
 
عوامل موثر بر يادگيري عملكرد
مراحل با فرايندهاي يادگيري از راه مشاهده
مرحله توجه

مرحله به ياد سپاري يا ياددار
مرحله باز آفريني (تولید)
مرحله انگيزشي
 
کاربردهای آموزشی نظریه یادگیری شناختی- اجتماعی
نظريه‌هاي فراشناختي يادگيري
ويژگي‌هاي نظريه‌هاي فراشناختي
 
انواع نظريه‌هاي فراشناخت
نظريه‌ها
نظريه‌هاي غير رسمي

منابع نظريه‌هاي فراشناختي
راهکارها و کنترل فراشناختی
تعريف راهبرد يادگيري و مطالعه

طبقه‌بندي راهبردهاي يادگيري
مفهوم و تعريف شناخت
راهبردهاي شناختي

تكرار يا مرورراهبرد 
تكرار ويژه موضوع هاي ساده و پايه (غير معني دار)
راهبرد تكرار ويژه موضوع هاي پيچيده (معني دار)

بسط يا گسترش معنايي
راهبردهاي گسترش ويژه‌ي مطالب ساده و پايه
روش مكان ها

روش كلمه كليد
سرواژه
کلمه آویز
اشعار
راهبردهای گسترش ویژه مطالب پیچیده

یادداشت برداری
خلاصه کردن
سازمان دهی
 
نقشه مفهومی
الگوی مفهومی
فراشناخت
 
راهبردهای فراشناختی
دانش و کنترل خود
دانش و کنترل فرایند
انواع دانش مهم در فراشناخت
کنترل اجرایی رفتار
راهبردهای برنامه‌ریزی
راهبردهای نظارت و ارزشیابی

راهبردهای نظم‌دهی
مفاهیم اساسی در فرایندهای فراشناختی
تمایز بین راهبردهای شناختی و فراشناختی
آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی در یادگیری
آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی
پیشرفت تحصیلی

تعاریفی از پیشرفت تحصیلی
پیشرفت تحصیلی و علل مرتبط با آن
پیشرفت تحصیلی و تأثیر آزمون‌ها در آن
پیشرفت تحصیلی و آزمون‌های استفاده شده در آن
آزمون استعداد
آزمون‌های پیشرفت

آزمون پیشرفت ملاکی
ملاک های پیشرفت تحصیلی
پیشرفت تحصیلی و عوامل تأثیر گذار در آن
پیشرفت تحصیلی و راهبردهای یادگیری
پیشینه‌ پژوهش
پژوهش‌های انجام شده در ایران
پژوهش‌های انجام شده در خارج از ایران

فصل سوم: روش پژوهش
جامعه نمونه و روش نمونه گيري
راهبردهاي شناختي عبارت بودند از
 ابزار اندازه گيري و شيوه اجراي آن
روش تحقيق
طرح تحقيق
برنامه آموزشی شناختی
برنامه آموزشی فراشناختی
 
روش هاي آماري


مقدمه پروژه:
یکی از نکات اساسی در آموزش این است که فراگیران بیاموزند چطور یاد بگیرند، چطور به خاطر بسپارند و چگونه مسئله حل کنند به علاوه، فراگیران باید موثرترین روش ها و راهبردهای یادگیری را بدانند. (بیل مونت 1988) 

کاربرد راهبردهای شناختی و فراشناختی در تسهیل فرایند یادگیری، یادآوری و یادسپاری  بسیار اهمیت دارد. راهبردای شناختی و فراشناختی نیرومندترین تاثیر را در یادگیری یادگیرندگان دارند و رابطه مثبت و معناداری بین شیوه یادگیری و پیشرفت تحصیلی در دانشگاه وجود دارد (یانگ 2005) 

یانگ در تحقیق خود این چنین بیان کرده است: «راهبردهای شناختی و فراشناختی ابزاری قدرتمند برای آشکار کردن چگونگی توسعه فرایند یادگیری به شمار می آیند و این راهبردها باعث افزایش مهارت خودآموزی، ارتقای استقلال یادگیرنده و تسهیل تواناییهای یادگیری دانشجویان می‌شود. (یانگ 2005). همچنین، نقش تعامل در یادگیری به عنوان عنصری اساسی برای پردازش محتوا و خلق مفاهیم جدید نشان داده شده است. تعامل می‌تواند شامل تعامل درونی با محتوا توسط فرد یا تعامل با دیگران در شکل وسیع تر آن در نظر گرفته شود که برای یادگیری بسیار ضروری و حیاتی در نظر گرفته شده است (مورو، 2007) . همین طور یکی از اصول کلیدی یادگیری این است که یادگیرندگان با یک سری مفاهیم خاص درباره جهان به کلاس وارد می‌شوند و اگر فهم اولیه آنان با دیگران به اشتراک گذاشته نشود. ممکن است آنها نتوانند به اطلاعات و مفاهیم جدید دست پیدا کنند.   

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت نیازها و رفتار خریداران

پنجشنبه 16 آذر 1396
14:35
جمشید راد
پاورپوینت-نیازها-و-رفتار-خریداران
پاورپوینت نیازها و رفتار خریداران
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 17
حجم فایل: 361 کیلوبایت
قیمت: 3000 تومان

دانلود پاورپوینت با موضوع نیازها و رفتار خریداران
در قالب ppt و در 17 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

سه عنصر لازم برای تقاضا
بازار فعال
بازار محتمل
بازار بالقوه
بازار پنهان
هفت O (او) بازاریابی
سه نوع سیاست بازاریابی برای برآورده کردن نیازها
سلسله مراتب نیاز در بازارهای توسعه نیافته، به ترتیب از عالی ترین به پست ترین
سلسله مراتب نیاز در بازارهای نیمه توسعه یافته
سلسله مراتب نیازها در بازارهای توسعه یافته
محرک هایی که هر مصرف کننده به طور هم زمان در بازار با آن مواجه می شود
محرک های محیطی
محرك هاي بازيابي
عوامل فردی مؤثر در رفتار خریداران


توضیحات:
این فایل در زمینه "نیازها و رفتار خریداران" بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی ارائه شده  و مورد استفاده قرار گیرد.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 1782 1783 1784 1785 1786 1787 1788 1789 1790 1791 1792 1793 1794 1795 1796 1797 1798 1799 1800 1801 1802 1803 1804 1805 1806 1807 1808 1809 1810 1811 1812 1813 1814 1815 1816 1817 1818 1819 1820 1821 1822 1823 1824 1825 1826 1827 1828 1829 1830 1831 1832 1833 1834 1835 1836 1837 1838 1839 1840 1841 1842 1843 1844 1845 1846 1847 1848 1849 1850 1851 1852 1853 1854 1855 1856 1857 1858 1859 1860 1861 1862 1863 1864 1865 1866 1867 1868 1869 1870 1871 1872 1873 1874 1875 1876 1877 1878 1879 1880 1881 1882 1883 1884 1885 1886 1887 1888 1889 1890 1891 1892 1893 1894 1895 1896 1897 1898 1899 1900 1901 1902 1903 1904 1905 1906 1907 1908 1909 1910 1911 1912 1913 1914 1915 1916 1917 1918 1919 1920 1921 1922 1923 1924 1925 1926 1927 1928 1929 1930 1931 1932 1933 1934 1935 1936 1937 1938 1939 1940 1941 1942 1943 1944 1945 1946 1947 1948 1949 1950 1951 1952 1953 1954 1955 1956 1957 1958 1959 1960 1961 1962 1963 1964 1965 1966 1967 1968 1969 1970 1971 1972 1973 1974 1975 1976 1977 1978 1979 1980 1981 1982 1983 1984 1985 1986 1987 1988 1989 1990 1991 1992 1993 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 2026 2027 2028 2029 2030 2031 2032 2033 2034 2035 2036 2037 2038 2039 2040 2041 2042 2043 2044 2045 2046 2047 2048 2049 2050 2051 2052 2053 2054 2055 2056 2057 2058 2059 2060 2061 2062 2063 2064 2065 2066 2067 2068 2069 2070 2071 2072 2073 2074 2075 2076 2077 2078 2079 2080 2081 2082 2083 2084 2085 2086 2087 2088 2089 2090 2091 2092 2093 2094 2095 2096 2097 2098 2099 2100 2101 2102 2103 2104 2105 2106 2107 2108 2109 2110 2111 2112 2113 2114 2115 2116 2117 2118 2119 2120 2121 2122 2123 2124 2125 2126 2127 2128 2129 2130 2131 2132 2133 2134 2135 2136 2137 2138 2139 2140 2141 2142 2143 2144 2145 2146 2147 2148 2149 2150 2151 2152 2153 2154 2155 2156 2157 2158 2159 2160 2161 2162 2163 2164 2165 2166 2167 2168 2169 2170 2171 2172 2173 2174 2175 2176 2177 2178 2179 2180 2181 2182 2183 2184 2185 2186 2187 2188 2189 2190 2191 2192 2193 2194 2195 2196 2197 2198 2199 2200 2201 2202 2203 2204 2205 2206 2207 2208 2209 2210 2211 2212 2213 2214 2215 2216 2217 2218 2219 2220 2221 2222 2223 2224 2225 2226 2227 2228 2229 2230 2231 2232 2233 2234 2235 2236 2237 2238 2239 2240 2241 2242 2243 2244 2245 2246 2247 2248 2249 2250 2251 2252 2253 2254 2255 2256 2257 2258 2259 2260 2261 2262 2263 2264 2265 2266 2267 2268 2269 2270 2271 2272 2273 2274 2275 2276 2277 2278 2279 2280 2281 2282 2283 2284 2285 2286 2287 2288 2289 2290 2291 2292 2293 2294 2295 2296 2297 2298 2299 2300 2301 2302 2303 2304 2305 2306 2307 2308 2309 2310 2311 2312 2313 2314 2315 2316 2317 2318 2319 2320 2321 2322 صفحه بعد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ایران دانلود است. || طراح قالب bestblog.ir