دانلود پاورپوینت استراتژی محصول، خدمات و برند (فصل هشتم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

سه شنبه 14 آذر 1396
20:19
جمشید راد
پاورپوینت-استراتژی-محصول-خدمات-و-برند-(فصل-هشتم-كتاب-اصول-بازاریابی-كاتلر-ترجمه-فروزنده)
پاورپوینت استراتژی محصول، خدمات و برند (فصل هشتم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 35
حجم فایل: 409 کیلوبایت
قیمت: 5000 تومان

دانلود پاورپوینت با موضوع استراتژی محصول، خدمات و برند (فصل هشتم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)،
در قالب ppt و در 35 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

تعریف محصول
محصولات، خدمات و تجربیات
سطوح محصولات و خدمات
دسته بندی کالاها و خدمات
محصولات مصرفی
ملاحضات بازاریابی در مورد محصولات مصرفی
محصولات صنعتی
تصمیمات مجزای محصولات و خدمات
تصمیمات محصول و خدمت
تصمیمات مربوط به یک محصول
برند
بسته بندی
برچسب زنی
خدمات پشتیبانی محصول
تصمیمات خط محصول
تصمیمات آمیخته محصول
ابعاد آمیخته محصول
تصمیمات اصلی استراتژی برند
تثبیت موقعیت برند
انتخاب نام برند
حمایت از برند
استراتژی توسعه برند
توسعه خط
توسعه برند
چند برندی
برندهای جدید
مدیریت برندها
بازاریابی خدمات
ماهیت و خصوصیات یک خدمت
استراتژی بازاریابی شرکت های خدماتی
وظایف اساسی بازاریابی شرکت های خدماتی


توضیحات:
كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی  و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل هشتم این كتاب در 35 اسلاید  با عنوان "استراتژی محصول، خدمات و برند" می باشد که می تواند به عنوان سمینار در کلاس (ارائه کلاسی) برای درس مدیریت و اصول بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود تحقیق نقش باورهای دینی در پیشگیری از اعتیاد

سه شنبه 14 آذر 1396
20:19
جمشید راد
تحقیق-نقش-باورهای-دینی-در-پیشگیری-از-اعتیاد
تحقیق نقش باورهای دینی در پیشگیری از اعتیاد
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 21
حجم فایل: 327 کیلوبایت
قیمت: 7500 تومان

دانلود مقاله با موضوع نقش باورهای دینی در پیشگیری از اعتیاد،
در قالب word و در 21 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن مقاله:
مقاله حاضر، گزارش قسمتی از مطالعات انجام یافته است که در آن به بررسی نقش باورهای دینی بر پیشگیری از اعتیاد پرداخته می شود. 

در این مقاله سعی شده در مورد اعتیاد و معاد کیست؟ ارزش گذاری به کرامت انسانی و جوانب نیک و بد رفتارها، انتقال ارزش ها به فرزندان و عوامل بازدارنده اعتیاد بررسی شود. این که مواد مخدر یکی از موانع جدی توسعه در جوامع است و روند دموکراسی کشورها را تهدید می کند و مصرف مواد می تواند. بر تمام بخش های جامعه تاثیر بگذارد و آینده جوانان را تهدید می کند و بهره گیری از راهبردهای متفاوت برای پیشگیری از اعتیاد ضروری است. از جمله ارتقای فرهنگی مذهبی و باورهای دینی در کنار سایر راهبردهای مبارزه مواد مخدر مثمر ثمر می باشد. پس باید آموزش مناسب و با اطلاعات صحیح و موثق باشد و آموزش مقاومت در برابر سوء مصرف و عواقب آن با برنامه ی عمومی و اختصاصی مدارس یکی شود ...

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژی های چرخه عمر محصول (فصل نهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر)

سه شنبه 14 آذر 1396
20:19
جمشید راد
پاورپوینت-ایجاد-محصول-جدید-و-استراتژی-های-چرخه-عمر-محصول-(فصل-نهم-كتاب-اصول-بازاریابی-كاتلر)
پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژی های چرخه عمر محصول (فصل نهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 26
حجم فایل: 413 کیلوبایت
قیمت: 5000 تومان

دانلود پاورپوینت با موضوع ایجاد محصول جدید و استراتژی های چرخه عمر محصول (فصل نهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)،
در قالب ppt و در 26 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
استراتژی ایجاد محصول جدید
فرآیند ایجاد محصول جدید
مرحله اول: به وجود آوردن ایده
مرحله دوم: غربال کردن ایده ها
مرحله سوم: توسعه مفهوم و آزمایش کردن
مرحله چهارم: آزمایش مفهوم
مرحله پنجم: ایجاد محصول
مرحله ششم: بازاریابی آزمایشی
رویکردهای آزمایش بازاریابی
ابزارهای آزمایشی استاندارد
بازارهای آزمایشی کنترل شده
بازارهای آزمایشی شبیه سازی شده
مرحله هفتم: تجاری کردن
مرحله هشتم: سازماندهی برای ایجاد محصول جدید
استراتژی های چرخه عمر محصول
توسعه محصول
معرفی
رشد
بلوغ
افول (زوال)
خلاصه ای از خصوصیات، اهداف و استراتژی های چرخه عمر محصول
بازاریابی بین المللی محصول و خدمت


توضیحات:
كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده، از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی  و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل نهم این كتاب با عنوان "ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول" در 26 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی درس مدیریت و اصول بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود تحقیق روان شناسی و ورزش

سه شنبه 14 آذر 1396
20:18
جمشید راد
تحقیق-روان-شناسی-و-ورزش
تحقیق روان شناسی و ورزش
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 26
حجم فایل: 85 کیلوبایت
قیمت: 8000 تومان

دانلود تحقیق با موضوع روان شناسی و ورزش،
در قالب word و در 26 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
امروز شاهد رشد و تحول در جهان ورزش هستیم. از جمله جا به جا شدن رکوردها در رشته های مختلف این امر است و با گسترش حرفه ای گری در ورزش برنامه ریزان و دست اندرکاران دنیای ورزش به دنبال آن هست های علمی و عملی بهره گیرند. سال های زیادی است که ورزش از حالت سنتی خود خارج شده است و اگر مللی در آن عقب بماند، در جهان ورزش حرفی برای گفتن نخواهد داشت. بدیهی است که تمامی اعمال بشری از دو جنبه فیزیکی بررسی می باشد و با عنایت به نقشی که جنبه های روانی در اعمال و رفتار بشر دارند، توجه به رشته روانشناسی خاصی برخوردار است. 

روانشناسی ورزش، جدیدترین اطلاعات روانشناسی مطرح روز ورزش را در اختیار علاقمندان قرار می دهد. تئوری ها و پژوهش های جدید اساساً در حوزه های شخصیت نگرش های نسبت به ورزش پرخاشگری در ورزش اضطراب و استرس نفوذهای اجتماعی انگیزش و کسب مهارت می باشد. همچنین نمونه های متنوعی از رشته های ورزش از جمله فوتبال وزنه برداری و .... را شامل می شود ...

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات، شناسایی و جذب ارزش مشتری (فصل دهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر)

سه شنبه 14 آذر 1396
20:18
جمشید راد
پاورپوینت-قیمت-گذاری-محصولات-شناسایی-و-جذب-ارزش-مشتری-(فصل-دهم-كتاب-اصول-بازاریابی-كاتلر)
پاورپوینت قیمت گذاری محصولات، شناسایی و جذب ارزش مشتری (فصل دهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 30
حجم فایل: 397 کیلوبایت
قیمت: 5000 تومان

دانلود پاورپوینت با موضوع قیمت گذاری محصولات، شناسایی و جذب ارزش مشتری (فصل دهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)،
در قالب ppt و در 30 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
قیمت چیست؟
عواملی که در قیمت گذاری باید مدنظر قرار داد
قیمت گذاری مبتنی بر هزینه
قیمت گذاری مبتنی بر ارزش
مقایسه قیمت گذاری مبتنی بر هزینه با قیمت گذاری مبتنی بر ارزش
قیمت گذاری ارزش مناسب
قیمت گذاری ارزش افزوده
قیمت گذاری مبتنی بر هزینه
انواع هزینه های شرکت
هزینه های ثابت
هزینه های متغیر
هزینه های ثابت
هزینه های کل
تحلیل نقطه سر به سر و قیمت گذاری با سود هدف
قیمت گذاری در بازارهای مختلف
قیمت گذاری در شرایط رقابت محض
قیمت گذاری در شرایط رقابت انحصاری
قیمت گذاری در شرایط رقابت چند جانبه
قیمت گذاری در شرایط انحصار کامل
استراتژی ها و قیمت های رقبا
عوامل بیرونی


توضیحات:
كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده، از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل دهم این كتاب با عنوان " قیمت گذاری محصولات، شناسایی و جذب ارزش مشتری" در 30 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود تحقیق سبک شناسی معماری ایران

سه شنبه 14 آذر 1396
20:18
جمشید راد
تحقیق-سبک-شناسی-معماری-ایران
تحقیق سبک شناسی معماری ایران
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 52
حجم فایل: 224 کیلوبایت
قیمت: 10000 تومان

دانلود تحقیق با موضوع سبک شناسی معماری ایران،
در قالب word و در 52 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
 هنر و معماری در جهان پهناور اسلام دارای 4 شیوه بنیادی است. این 4 شیوه چنین هستند: 
1) شیوه مصری: این شیوه از معماری کهن مصر ریشه گرفته در کشور اسلامی شرق آفریقا، مصر، سودان و کشور پیرامون را دربر می گیرد. 

2) شیوه شامی: این شیوه از هنر و معماری بیزانس ریشه گرفته و کشور سوریه، فلسطین، لبنان و اردن و بخشی از ترکیه را دربر می گیرد و دارای ویژگی مشترکی با شیوه مصری است. 

3) شیوه مغربی: شیوه ای بسیار پیشرفته و دربر گیرنده کشور مراکش امروز، الجزایر و جنوب اسپانیا می باشد. 

4) شیوه ایرانی: این شیوه از همه ارزشمندتر و گسترده تر بوده و کشورهای میانرودان (عراق)، ایران، افغانستان، پاکستان، جمهوری های فراروی (ماوراءالنهر) ازبکستان، تاجیکستان و .... تا هند و اندونزی می باشد. 

سبک شناسی معماری ایرانی، در طی 6 شیوه بررسی می شود که این شش سبک بر پایه خاستگاهشان نام گذاری کرده و آن ها را چنین می نامند: پارسی و پارتی از پیش از اسلام، خراسانی، رازی، آذری و اصفهانی از پس از اسلام ...

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات، استراتژی های قیمت گذاری (فصل یازدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر)

سه شنبه 14 آذر 1396
20:18
جمشید راد
پاورپوینت-قیمت-گذاری-محصولات-استراتژی-های-قیمت-گذاری-(فصل-یازدهم-كتاب-اصول-بازاریابی-كاتلر)
پاورپوینت قیمت گذاری محصولات، استراتژی های قیمت گذاری (فصل یازدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 27
حجم فایل: 397 کیلوبایت
قیمت: 5000 تومان

دانلود پاورپوینت با موضوع قیمت گذاری محصولات، استراتژی های قیمت گذاری (فصل یازدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)،
در قالب ppt و در 27 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

استراتژی های قیمت گذاری محصول جدید
قیمت گذاری کشیدن عصاره بازار
قیمت گذاری نفوذ در بازار
استراتژی های قیمت گذاری آمیخته محصول
قیمت گذاری خط محصول
قیمت گذاری محصول اختیاری
قیمت گذاری محصول اجباری
قیمت گذاری محصول جانبی
قیمت گذاری مجموعه محصول
استراتژی های تعدیل قیمت
قیمت گذاری تخفیف و پاداش
انواع قیمت گذاری تخفیف و پاداش
قیمت گذاری بخش بندی شده
اشکال قیمت گذاری بخش بندی شده
قیمت گذاری روان شناختی
قیمت گذاری ترویجی
قیمت گذاری جغرافیایی
استراتژی قیمت گذاری جغرافیایی
قیمت گذاری پویا
قیمت گذاری بین المللی
انواع قیمت گذاری تخفیف و پاداش
عکس العمل نشان دادن به تغییرات قیمت رقبا
مسائل سیاست عمومی در قیمت گذاری


توضیحات:
كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی  و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل یازدهم این كتاب با عنوان "دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ استراتژی های قیمت گذاری" در 27 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود تحقیق حسابرسی داخلی

سه شنبه 14 آذر 1396
20:18
جمشید راد
تحقیق-حسابرسی-داخلی
تحقیق حسابرسی داخلی
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 29
حجم فایل: 90 کیلوبایت
قیمت: 8000 تومان

دانلود تحقیق با موضوع حسابرسی داخلی،
در قالب word و در 29 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
هدف از این فهرست راهنما، کمک به مدیران برای مقابله با فرآیند حسابرسی داخلی در سازمان ‌ها یا اداراتشان است. حسابرسی داخلی یک بخش مهم در حیات کسب و کار است، اما همه‌ شرکت ‌ها آن قدر بزرگ نیستند که از حسابرسی داخلی استفاده کنند. 

این فهرست راهنما ویژه‌ کسانی است که اقدام به حسابرسی داخلی شرکت خودشان می‌ کنند یا مسئول انتخاب و مدیریت افرادی هستند که وظیفه‌ حسابرسی داخلی را بر عهده دارند. این امر هم در مورد سازمان‌ های دولتی و هم در مورد سازمان ‌های خصوصی کاربرد دارد ...

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت انتخاب و مدیریت کانال های بازاریابی (فصل هجدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر)

سه شنبه 14 آذر 1396
20:17
جمشید راد
پاورپوینت-انتخاب-و-مدیریت-کانال-های-بازاریابی-(فصل-هجدهم-كتاب-اصول-بازاریابی-كاتلر)
پاورپوینت انتخاب و مدیریت کانال های بازاریابی (فصل هجدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 29
حجم فایل: 539 کیلوبایت
قیمت: 5000 تومان

دانلود پاورپوینت با موضوع انتخاب و مدیریت کانال های بازاریابی (فصل هجدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر)،
در قالب ppt و در 29 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

تعاریف پایه
دلال
تسهیل کننده
نماینده تولید کننده
بازرگان
خرده فروش
نمایندگی فروش
پرسنل فروش
عمده فروش (توزیع کننده)
کانال های بازاریابی چه هستند؟
چرا از واسطه های بازاریابی استفاده می شود؟
وظایف و جریانات کانال
وظایف و جریانات کانال
تدارک و تخصیص وجوه موردنیاز برای تامین مالی موجودی محصول در سطوح مختلف کانال بازاریابی
سطوح کانال
کانال سطح صفر
کانال یک سطحی
کانال دوسطحی
تجزیه و تحلیل میزان خدمات مطلوب مشتریان
گزینه های اصلی کانال
انواع واسطه موجود
تعداد واسطه
شرایط و مسئولیت های اعضای کانال
ارزیابی گزینه های کانال اصلی
معیارهای کنترل و نظارت
معیار های تطبیقی
ایجاد انگیزش در اعضای کانال
ایجاد انگیزش در اعضای کانال
اهرم پاداش
اهرم مشروعیت
اهرم کارشناسی
اهرم قدرت طرف مقابل
ارزیابی کانال
اصلاح ترتیبات کانال
سیستم های بازاریابی عمودی
انواع سیستم های بازاریابی عمودی
بازاریابی عمودی مشارکتی
بازاریابی عمودی اداری
بازاریابی عمودی قراردادی
انواع سیستم های مشارکت ارزش افزوده قراردادی
زنجیره های داوطلبانه به سرپرستی عمده فروش
شرکت های تعاونی خرده فروشی
موسسات امتیازی
رقابت نوین در عرصه خرده فروشی
سیستم های بازاریابی افقی
سیستم های بازاریابی چند کاناله
نقش واحدهای منفرد در یک کانال (5 تشخیص مک کامون)
مسائل قانونی و اخلاقی در روابط کانال
معامله اختصاصی
نواحی اختصاصی
موافقت های الزام آور
حقوق واسطه های مجاز


توضیحات:
كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی  و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل هجدهم این كتاب با عنوان "انتخاب و مدیریت کانال  های بازاریابی" در 29 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی درس مدیریت و اصول بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود تحقیق کارآفرینی یا شغل چیست؟

سه شنبه 14 آذر 1396
20:17
جمشید راد
تحقیق-کارآفرینی-یا-شغل-چیست؟
تحقیق کارآفرینی یا شغل چیست؟
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 24
حجم فایل: 116 کیلوبایت
قیمت: 8000 تومان

دانلود تحقیق با موضوع کارآفرینی یا شغل چیست؟
در قالب word و در 24 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
كارآفريني، فرآيند يا مفهومي است كه در طي آن فرد كارآفرين با ايده‌هاي نو و خلاق و شناسايي فرصت هاي جديد، با بسيج منابع به ايجاد كسب و شركتهاي  نو، سازمان هاي جديد و نوآور رشد يابنده مبادرت  مي‌ورزد. اين امر توام با پذيرش خطرات است، ولي اغلب منجر به معرفي محصول يا ارائه خدمت به جامعه  مي‌شود. بنابراين كارآفرينان، عوامل تغيير هستند كه گاهي موجب پيشرفت هاي حيرت‌انگيز نيز شده‌اند. 

انگيزه‌هاي مختلفي در كارآفرين شدن مؤثر مي‌باشند كه از جمله آن ها نياز به موفقيت، نياز به كسب درآمد و ثروت، نياز به داشتن شهرت، و مهم تر از همه نيازمندي به احساس مفيد بودن و استقلال طلبي را مي‌توان نام برد. 

افراد از ويژگي هاي شخصيتي خاص و گوناگوني برخوردار مي‌باشند. طبيعي است كه برخي از ويژگي هاي كارآفرينان متمايز و برجسته از ساير افراد است. به طور مثال داشتن خلاقيت و نوآوري، دارا بودن قدرت تحمل ابهام، داشتن اعتماد به نفس و عزت نفس، آينده نگر و عمل گرا بودن، و فرصت شناس بودن. شيوه هاي پرورش اين ويژگي ها متفاوت است.

مطالعه و بررسي در زمينه اقدامات به عمل آمده در مورد موضوع كارآفريني در كشورهاي مختلف بيانگر آن است كه دانشگاه ها در زمينه هاي آموزشي و پژوهشي پيش قدم بوده اند، ولي فارغ التحصيلان بدون توجه و قصد به كارگيري آموخته ها و قدرت ابتكار خود در راستاي شروع كار و ارائه محصول و خدمت در بازار كار، چندان موفق نبوده اند ...

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 1849 1850 1851 1852 1853 1854 1855 1856 1857 1858 1859 1860 1861 1862 1863 1864 1865 1866 1867 1868 1869 1870 1871 1872 1873 1874 1875 1876 1877 1878 1879 1880 1881 1882 1883 1884 1885 1886 1887 1888 1889 1890 1891 1892 1893 1894 1895 1896 1897 1898 1899 1900 1901 1902 1903 1904 1905 1906 1907 1908 1909 1910 1911 1912 1913 1914 1915 1916 1917 1918 1919 1920 1921 1922 1923 1924 1925 1926 1927 1928 1929 1930 1931 1932 1933 1934 1935 1936 1937 1938 1939 1940 1941 1942 1943 1944 1945 1946 1947 1948 1949 1950 1951 1952 1953 1954 1955 1956 1957 1958 1959 1960 1961 1962 1963 1964 1965 1966 1967 1968 1969 1970 1971 1972 1973 1974 1975 1976 1977 1978 1979 1980 1981 1982 1983 1984 1985 1986 1987 1988 1989 1990 1991 1992 1993 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 2026 2027 2028 2029 2030 2031 2032 2033 2034 2035 2036 2037 2038 2039 2040 2041 2042 2043 2044 2045 2046 2047 2048 2049 2050 2051 2052 2053 2054 2055 2056 2057 2058 2059 2060 2061 2062 2063 2064 2065 2066 2067 2068 2069 2070 2071 2072 2073 2074 2075 2076 2077 2078 2079 2080 2081 2082 2083 2084 2085 2086 2087 2088 2089 2090 2091 2092 2093 2094 2095 2096 2097 2098 2099 2100 2101 2102 2103 2104 2105 2106 2107 2108 2109 2110 2111 2112 2113 2114 2115 2116 2117 2118 2119 2120 2121 2122 2123 2124 2125 2126 2127 2128 2129 2130 2131 2132 2133 2134 2135 2136 2137 2138 2139 2140 2141 2142 2143 2144 2145 2146 2147 2148 2149 2150 2151 2152 2153 2154 2155 2156 2157 2158 2159 2160 2161 2162 2163 2164 2165 2166 2167 2168 2169 2170 2171 2172 2173 2174 2175 2176 2177 2178 2179 2180 2181 2182 2183 2184 2185 2186 2187 2188 2189 2190 2191 2192 2193 2194 2195 2196 2197 2198 2199 2200 2201 2202 2203 2204 2205 2206 2207 2208 2209 2210 2211 2212 2213 2214 2215 2216 2217 2218 2219 2220 2221 2222 2223 2224 2225 2226 2227 2228 2229 2230 2231 2232 2233 2234 2235 2236 2237 2238 2239 2240 2241 2242 2243 2244 2245 2246 2247 2248 2249 2250 2251 2252 2253 2254 2255 2256 2257 2258 2259 2260 2261 2262 2263 2264 2265 2266 2267 2268 2269 2270 2271 2272 2273 2274 2275 2276 2277 2278 2279 2280 2281 2282 2283 2284 2285 2286 2287 2288 2289 2290 2291 2292 2293 2294 2295 2296 2297 2298 2299 2300 2301 2302 2303 2304 2305 2306 2307 2308 2309 2310 2311 2312 2313 2314 2315 2316 2317 2318 2319 2320 2321 صفحه بعد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ایران دانلود است. || طراح قالب bestblog.ir