بررسی ارکان تشکیل دهنده ی جرم جاسوسی در حقوق ایران با نگاهی به حقوق انگلیس word +doc

پنجشنبه 17 اسفند 1396
13:39
جمشید راد

بررسی ارکان تشکیل دهنده ی جرم جاسوسی در حقوق ایران با نگاهی به حقوق انگلیس word

دسته بندی : فقه و حقوق اسلامی

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 230 کیلو بایت

تعداد صفحات : 117

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

نوع فایل: word (قابل ویرایش
تعداد صفحات : 117 صفحه

چکیده:
نیاز به امنیّت از اساسی ترین نیاز های بشر است، که ارتکاب جرایم آن را مختل می کند. جرم جاسوسی نیز از زمره ی جرایم علیه امنیّت و آسایش عمومی محسوب می باشد. بنابراین، هر گونه ارتباط با دولت متخاصم جاسوسی و اقدام علیه امنیّت محسوب می شود. فصل اول«قانون تعزیرات» 1375 این جرم و جرایم وابسته به آن را در چند ماده مورد بحث قرار داده است که می توان آن ها را از مصادیق جاسوسی و یا جرایم وابسته به آن دانست. اعدام، به عنوان شدیدترین میزان مجازات برای جاسوسان و حبس از یک ماه تا ده سال به عنوان حداقل مجازات در ماده۵۰۸در نظر گرفته شده است. جرم جاسوسی در شرایط مختلف دارای مجازات متفاوت است. به عنوان مثال، جاسوسی برای دولت متخاصم و در شرایط جنگ معمولاً مجازاتش اعدام است. (ماده۵۰۹)جاسوسی، بردن اسناد محرمانه و امنیّتی، ورود به مکان های ممنوعه مانند امکنه نظامی و امنیّتی در قانون ذکر شده و در آیین نامه ی وزارت اطلاعات برخی موارد در بحث جاسوسی و روش ها و مصادیق ذکر شده است اما آیین نامه ای که به صراحت مصادیق جاسوسی را عنوان کند وجود ندارد. اهداف کلی این تحقیق، بررسی ارکان تشکیل دهنده ی این جرم در قانون ایران با نگاهی به حقوق انگلیس است. امید است تا بدینوسیله به فهم روشنی از این جرم دست یابیم. سوالات اصلی این تحقیق عبارتند از: آیا جرم جاسوسی در قانون مجازات اسلامی تعریف شده است؟ جرم جاسوسی در انگلستان چگونه جرمی دانسته شده است؟ سوال فرعی، عمده دیدگاه های حقوقی راجع به جرم جاسوسی در حقوق داخلی ایران چیست؟ فرضیه های تحقیق عبارتند از: جرم جاسوسی در قانون مجازات اسلامی تعریف نشده است، جرم جاسوسی در قانون انگلیس جرمی سیاسی ست، در ایران بر اساس قانون مجازات اسلامی، باهرگونه اقدام علیه امنیّت ملی کشور برخورد می شود و فرد خاطی به مجازات خواهد رسید. در واقع جاسوسی در ایران، از شاخه های محاربه است و این اقدام به هرگونه و شیوه ای از جمله اخلال در امنیّت، فاش ساختن اسرار جامعه اسلامی، هموار کردن راه برای نفوذ بیگانگان و یا زمینه سازی برای سلطه سیاسی، فرهنگی یا نظامی بر جامعه اسلامی، ممنوع است. تحقیق حاضر از نوع تحقیقات توصیفی و تحلیلی است. ابزار گردآوری اطلاعات، فیش برداری است. نتایج تحقیق نشان داد که ماده ی ۵۰۱ «قانون تعزیرات» مصوب ۱۳۷۵می تواند به عنوان رکن قانونی جاسوسی باشد.
واژگان کلیدی: جاسوسی، جرایم علیه امنیّت، آسایش عمومی، اسناد، محرمانه، محاربه.
فهرست مطالب
چکیده: 1
فصل اول : 3
کلیات 3
۱-۱ مقدمه 4
۱-۲ بیان مسأله: 5
۱-۳ اهمیت و ضرورت انجام تحقیق 7
۱-۴ اهداف تحقیق 7
۱-۵ سوالات تحقیق: 7
۱-۶ فرضیه های تحقیق: 7
۱-۷ سوابق و پیشینه ی تحقیق: 8
۱-۸ روش تحقیق: 11
۱-۹ روش گردآوری اطلاعات: 11
۱-۱۰ ابزار گردآوری اطلاعات: 11
۱-۱۱ روش ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده ها: 11
۱-۱۲ سازمان دهی تحقیق: 11
فصل دوم: 13
پیشینه تاریخی جاسوسی 13
۲-۱ مقدمه: 14
۲-۲جاسوسی در دوران قاجاریه 14
۲-۳ پلیس سیاسی پهلوی اول 19
۲-۴ انگلیس: 21
۲-۵ فرانسه: 21
۲-۶ آلمان: 22
۲-۷ جاسوسی در دوران محمد رضا شاه پهلوی 22
۲-۸ جاسوسی در ایران بعد از انقلاب اسلامی 23
۲-۹ تاریخ جاسوسی انگلیس در ایران 24
۲-۱۰ تحولات تاریخی حقوق بین الملل و جاسوسی 25
۲-۱۰-۱ دوران باستان و قرون وسطی 25
۲-۱۰-۲ عصر جدید 26
۲-۱۰-۳ دوران معاصر 26
۲-۱۱ جاسوسی و حقوق بشر در نظام های مختلف بین الملل 28
۲-۱۱-۱ جاسوسی و حقوق بشر در نظام حقوقی کامن لاو 28
۲-۱۱-۲ جاسوسی و حقوق بشر در نظام حقوقی رومی ژرمنی 32
۲-۱۱-۳ جاسوسی و حقوقی بشر در نظام حقوقی اسلام 34
۲-۱۲ جمع بندی: 37
فصل سوم 38
۳-۱ مقدمه 39
۳-۲ تعریف جاسوس در حقوق بین الملل 39
۳-۳ اهمیت 41
۳-۴ جاسوسی در کنوانسیون بین المللی لاهه 41
۳-۵ سازمان های بین المللی و جاسوسی 44
۳-۶ گستره داخلی جاسوسی 49
۳-۶-۱ جاسوسی در قلمرو ملی (سرزمین ملی) 49
۳-۶-۲ جاسوسی در دریای سرزمینی 54
۳-۶-۳ جاسوسی در قلمرو هوایی 57
۳-۷ گستره بین المللی جاسوسی 61
۳-۷-۱ جاسوسی در دریای آزاد 62
۳-۷-۲ جاسوسی در فضای ماورای جو 65
۳-۸ جمع بندی: 69
فصل چهارم 71
۴-۱ مقدمه 72
۴-۲ تعریف دکترین از جاسوسی 72
۴-۳ مراحل جاسوسی 73
۴-۳-۱ مرحله اول- جمع آوری اطلاعات: 73
۴-۳-۲ مرحله دوم- تسلیم اطلاعات: 73
۴-۴ ارکان جاسوسی 74
۴-۴-۱ رکن قانونی 74
۴-۴-۲ رکن مادی 74
۴-۴-۲-۱٫ رفتار مرتکب: 76
۴-۴-۲-۲٫ موضوع جرم: 77
۴-۴-۲-۳٫ وسیله ی ارتکاب جرم: 78
۴-۴-۲-۴ .نتیجه: 78
۴-۴-۲-۵٫رابطه ی علیت: 79
۴-۴-۳٫رکن روانی 80
۴-۵ مصادیق جاسوسی در قانون مجازات اسلامی مصوب۱۳۷۵ 83
۴-۵-۱مطلع نمودن افراد غیر صالح از اسرار (ماده‌ی ۵۰۱ ق.م.ا) 83
۴-۵-۲ جاسوسی به نفع دولت بیگانه و به ضرر دولت بیگانه ی دیگر در خاک ایران 89
۴-۵-۳٫ سرقت نقشه‌ها یا کسب اطلاع از اسرار سیاسی، نظامی و امنیتی 90
۴-۵-۴٫ جمع آوری اطلاعات به قصد برهم زدن امنیت کشور 94
۴-۵-۵٫ بی مبالاتی در حفظ اطلاعات طبقه بندی شده 95
۴-۵-۶معاونت در جرم جاسوسی براساس ماده ی ۵۱۰ قانون مجازات اسلامی 96
۴-۶ جاسوسی در انگلستان 97
۴-۷ نتیجه گیری: 101
منابع و مأخذ 107
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود


برچسب‌ها: <-TagName->

پایان نامه بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و بكارگیری فناوری اطلاعات و در ادارات آموزش و پرورش شهر تهر

پنجشنبه 17 اسفند 1396
13:38
جمشید راد

پایان نامه بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و بكارگیری فناوری اطلاعات و در ادارات آموزش و پرورش شهر تهران(ICT) ارتباطات

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 310 کیلو بایت

تعداد صفحات : 170

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

فهرست مطالب
عنوان صفحه
چكیده 1
فصل اول: كلیات پژوهش
1-1- مقدمه 4
2-1- بیان مسئله 6
3-1- اهمیت ضرورت پژوهش 7
4-1- انگیزه پژوهش 9
5-1- هدف پژوهش 9
6-1- سوال پژوهش 10
7-1- تعاریف عملیاتی 11

فصل دوم: ادبیات و پیشینه پژوهش
1-2- مبانی نظری پژوهش
1-1-2- فرهنگ سازمانی 14
2-1-2- تعاریف فرهنگ سازمانی 15
3-1-2- اهمیت فرهنگ سازمانی 17
4-1-2- خصوصیات فرهنگ سازمانی 20
5-1-2- منابع فرهنگ 22
6-1-2- شیوه پیدایش فرهنگ 22
7-1-2- انواع فرهنگ سازمان 23
8-1-2- رابطه فرهنگ سازمانی با رضایت شغلی 28
9-1-2- رابطه فرهنگ و ساختار سازمان 28
10-1-2- فرهنگ سازمانی و توسعه 29
11-1-2- نقش فرهنگ سازمانی در مدیریت دانش 29
12-1-2- رابطه فناوری و فرهنگ 30
13-1-2- رابطه فرهنگ و مدیریت 31
14-1-2- رابطه فرهنگ و رفتار سازمانی 31
15-1-2- كاركرد فرهنگ سازمان 31
16-1-2- زنده نگه داشتن فرهنگ 32
17-1-2- عوامل موثر در تغییر فرهنگ سازمانی 33
18-1-2- تغییر فرهنگ سازمانی 34
19-1-2- فرهنگ سازمانی سالم و فرهنگ سازمانی بیمار 35
20-1-2- الگوی اساسی برای تبیین و تشریح فرهنگ سازمانی 35
1-20-1-2- الگوی آجیل پارسونز 35
2-20-1-2- الگوی اوچی 36
3-20-1-2- الگوی پیترز و واترمن 37
4-20-1-2- الگوی لیت وین و اترینگر 39
5-20-1-2- الگوی كرت لوین 40
6-20-1-2- الگوی منوچهر كیا 40
2-2- فناوری اطلاعات و ارتباطات
1-2-2- تاریخچه فناوری اطلاعات و ارتباطات 42
2-2-2- مفهوم فناوری اطلاعات و ارتباطات 43
3-2-2- چیستی فناوری اطلاعات و ارتباطات 46
4-2-2- كشورهای جهان از نظر زیر ساخت های لازم اداره مدیران آنها از جهت دستیابی 49
به فناوری اطلاعات و ارتباطات و...
5-2-2- كاربردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات
1-5-2-2- پول الكترونیك 50
2-5-2-2- تجارت الكترونیك 51
3-5-2-2- دولت الكترونیك 53
4-5-2-2- نشر الكترونیك 54
5-5-2-2- پارك های فناوری 54
6-5-2-2- شهر اینترنتی 56
7-5-2-2- دهكده جهانی 56
6-2-2- شاخص های فناوری اطلاعات و ارتباطات
1-6-2-2- مفاهیم اساسی فناوری اطلاعات و ارتباطات 57
2-6-2-2- استفاده رایانه و مدیریت فایل Windows 58
3-6-2-2- واژه پردازها Word 58
4-6-2-2- صفحه گسترها Excel 59
5-6-2-2- بانك اطلاعاتی Access 59
6-6-2-2- ارائه مطلب Power point 60
7-6-2-2- اینترنت Internet 60
7-2-2- ظهور اینترنت 62
8-2-2- اینترنت چیست 62
9-2-2- شبكه عنكبوتی جهانی 63
10-2-2- موتورهای جستجو و بازاریابی اطلاعات 63
11-2-2- فناوری پوش 64
12-2-2- ارتباطات شبكه ای 64
13-2-2- راهكارهای استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات 66
14-2-2- نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات 66
15-2-2- ارزش فنا وری اطلاعات و ارتباطات 67
16-2-2- توانایی های فناوری اطلاعات و ارتباطات 69
17-2-2- راهبردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات 70
18-2-2- گروه بندی فناوری اطلاعات و ارتباطات 70
19-2-2- محدوده فعالیت های اطلاعاتی و ارتباطی 72
20-2-2- نظام های اطلاعاتی و ارتباطی 72
21-2-2- نظامهای اطلاعاتی و ارتباطاتی از طریق محمل هایی اطلاعات رابه طور 74
سریع و روز آمد در اختیار استفاده كنندها قرار می دهد...
22-2-2- تكنولوژی نوین اطلاعات و ارتباطات 77
23-2-2- نظم نوین اطلاعات و ارتباطات 79
24-2-2- فناوری اطلاعات و ارتباطات در زندگی آینده 80
25-2-2- مشكلات كشورهای در حال توسعه در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات 81
26-2-2- نحوه تأثیر فناوری اطلاعات بر ساختار سازمان 84
27-2-2- فناوری اطلاعات و ارتباطات و تأثیر آن بر تحولات ساختار جامعه 85
28-2-2- فناوری اطلاعات و ارتباطات، نیاز امروز مدیران فردا 86
29-2-2- مدیریت فناوری اطلاعات IT 87
3-2- پیشینه پژوهش 88
1-3-2- پژوهش های داخل كشور 88
2-3-2- پژوهش های خارج كشور 92

فصل سوم: فرایند پژوهش
1-3- روش پژوهش 103
2-3- جامعه پژوهش 103
3-3- نمونه و روش نمونه گیری 103
4-3- ابزار پژوهش 104
1-4-3- پرسشنامه فرهنگ سازمانی 104
2-4-3- پرسشنامه فناوری اطلاعات و ارتباطات 104
5-3- چگونگی تعیین روایی و پایایی ابزار پژوهش 105
6-3- روش جمع آوری اطلاعات 105
7-3- روشهای تجزیه و تحلیل آماری 106

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده های آماری
1-4- مقدمه 108
2-4- اطلاعات عمومی 109
3-4- توصیف داده ها 112
4-4- تحلیل داده ها 130

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
1-5- بحث و نتیجه گیری 152
1-1-5- تفسیر سوال اصلی پژوهش 152
2-1-5- تفسیر سوالات فرعی پژوهش
1-2-1-5- تفسیر سوال فرعی اول پژوهش 153
2-2-1-5- تفسیر سوال فرعی دوم پژوهش 154
3-2-1-5- تفسیر سوال فرعی سوم پژوهش 155
2-5- نتیجه كلی 156
3-5- محدودیتها و مشكلات پژوهش 157
4-5- پیشنهادهای پژوهش 157
5-5- خلاصه پژوهش 159

منابع و مآخذ
فهرست منابع فارسی 163
فهرست منابع لاتین 169

ضمایم
پرسشنامه فرهنگ سازمانی
پرسشنامه فناوری اطلاعات

فهرست جداول
عنوان صفحه
.................................

................ ......................................... همه گی در فایل اصلی ......................

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود


برچسب‌ها: <-TagName->

پروژه جامع میزان نگرش مدیران و کارکنان نسبت به اهداف و مفاهیم سیستم مدیریت کیفیت جامع در بیمارستان ه

پنجشنبه 17 اسفند 1396
13:38
جمشید راد

پروژه جامع میزان نگرش مدیران و کارکنان نسبت به اهداف و مفاهیم سیستم مدیریت کیفیت جامع در بیمارستان ها

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 169 کیلو بایت

تعداد صفحات : 85

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

این فایل فهرست ندارد و مقدمه و متن و منابع دارد

مقدمه

( 2 ). یكی ازتحولات عمده واساسی كه در مدیریت شكل گرفته تحول در نگرش به سازمان است(3). تاقبل ازچنددهه پیش تصورمی شد كه سازمان ها ابزارهای عقلایی برای ایجاد هماهنگی وكنترل افراد درتحقق اهداف بوده كه دارای سطوح عمودی ازبخشها ، قسمتها وواحدها می باشد كه مبتنی برروابطی ازقدرت هستند؛اما توجهی كه امروزه مدیران ما نسبت به مسائل انسانی وپیشرفت درسایه رضایت كاركنان ومشتریان ابراز می دارندهمگی نشانگر یك حركت بزرگ درراستای استقرارفرهنگ كیفیت درسازمانهاست(4). استقرارفرهنگ كیفیت خود از انتخاب آگاهانه یك فلسفه مدیریتی مناسب با شرایط سازمان شروع می شود.تنها انتخابی درست وتؤام با باور می تواند انرژی لازم را برای جهت گیریهای جدید سازمان آزاد کند(5 ). مدیریت كیفیت جامع یا مدیریت كیفیت فراگیر(تی . كیو .ام)ازجمله این روشها برای ارتقای كیفیت محصولات وخدمات در سازمانهای تولیدی وخدماتی است. مدیریت كیفیت جامع بهبودی درروشهای سنتی انجام كار و فنی اثبات شده برای تضمین كیفیت محصولات وخدمات وكاهش هزینه های زائد محسوب می شود(6). این رویكرد با داشتن اركان فلسفی واصول ساده وقابل درك و فراهم کردن یك بستر طبیعی شاید از بهترین گزینه ها در پیش روی مدیران باشد(5). سه ركن مهم فلسفه مدیریت كیفیت جامع یعنی مشتری محوری ،فرایندگرایی وارتقای مستمرفرایندها هم درراس وهم درقاعده سازمانهاقابل درك واجرا است(5 ).این شیوه جدید مدیریتی دربیمارستانهای كشورما با توجه به گستردگی خدمات بهداشتی درمانی دربخش سلامت و افزایش بی سابقه هزینه این خدمات و به خصوص بالارفتن انتظارات و خواستهای مشتریان این سازمانها برای دریافت خدماتی هرچه مطلوبتر و با قیمتی مناسبتر می تواند چاره ساز بسیاری ازمشكلات موجود باشد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود


برچسب‌ها: <-TagName->

نخستین پروژه جامع بررسی رویكردهائی نوین در مدیریت شش سیگما، مهندسی ارزش و مهندسی مجدد +doc

پنجشنبه 17 اسفند 1396
13:38
جمشید راد

نخستین پروژه جامع بررسی رویكردهائی نوین در مدیریت شش سیگما، مهندسی ارزش و مهندسی مجدد

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 451 کیلو بایت

تعداد صفحات : 380

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مقدمه
شركتها و سازمانهای تجاری برای بقا در عرصه تجارت باید سودآور باشند و با ارائه خدمات و محصولات پاسخگوی نیازهای مشتریان خود بوده ودر عین حال با گسترش تجاری و صنعتی، ایجاد فرصتهای شغلی و پرداخت مالیات به جامعه و كشور خود خدمت نمایند. شرط اول سودآوری برای یك سازمان اینست كه مشتریان به خرید و استفاده از محصول یا خدمت آن سازمان، علاقمند و مایل باشند. این علاقه و تمایل از تطابق نیازهای آنها با محصولات و خدمات ارائه شده سازمان نشأت می‌گیرد. هر مشتری دربارة محصول دریافتی، اعم از كالا یا خدمات، شرایط خاصی را در نظر دارد، در حقیقت می‌توان گفت مجموعه‌ای از شرایط هستند كه نیاز وانتظار مشتری را شكل می‌دهند. چنانچه سازمان یا شركتی بتواند پاسخگوی شرایط مورد نظر مشتری باشد، سازمانی موثر (effective) است كه مسلماً در آینده با اقبالی بیشتر مواجه می‌شود در غیراینصورت سازمانی غیرموثر (Ineffective) بوده و چشم‌اندازی خطرناك را پیش رو دارد. توقع مشتری بسیار فراتر از پرداخت وجه و دریافت كالا یا خدمات است. رضایتمندی وی زمانی حاصل می شود كه محصول یا خدمتی را كه در قبال پرداخت وجه دریافت می‌نماید با مجموعه شرایط وی سازگار باشد. در این صورت است كه مشتری ادعا می‌كند كالا یا خدمات دریافتی و از «كیفیت خوبی» برخوردار بوده است.
چنانچه سازمانی موفق به خلق چنین تصوری در مشتریان خود گردد مسلماً آینده‌ای روشن را پیش رو دارد و به همین منظور سازمانها و شركتهای تجاری در سراسر دنیا سالهاست می‌كوشند تا سطح كیفیت محصول یا خدمات خود را هر چه بیشتر ارتقاء دهند. بنابراین درك مفهوم كیفیت و موضوعات مربوط به آن از قبیل مدیریت كیفیت
(Quality Management)، مدیریت كیفیت فراگیر (Total Quality Management)، كنترل كیفیت (Quality Control)، تضمین كیفیت (Quality Assurance) و.. از نیازهای اساسی هر سازمان است.

فهرست مطالب

بخش اول) مقدمه 2
كیفیت چیست؟ 3
مدیریت كیفیت فراگیر 7
اصول مدیریت كیفیت فراگیر 8
متدولوژی تحقیق حاضر 15
فصل دوم : شش سیگما
بخش اول) مقدمه 18
چرا شش سیگما؟ 18
پدیده شش سیگما 21
بخش دوم) تاریخچه 25
تاریخچه 25
بیل اسمیت پدر شش سیگما 29
بخش سوم) شش سیگما چیست؟ 33
لزوم اجرای شش سیگما 33
شش سیگما: فلسفه، ابزار یا استراتژی؟ 37
اهداف نهایی شش سیگما 38
برخی فوائد اجرای شش سیگما 39
برخی فوائد مدیریتی شش سیگما 42
بخش چهارم) روند اجرائی شش سیگما 44
اجرای استراتژیك شش سیگما 45
اجرای تاكتیكی شش سیگما 48
DMAIC چیست؟ 50
فاز اول: تعریف 50
فاز دوم: اندازه گیری 54
فاز سوم: تحلیل 56
فاز چهارم: بهبود 59
فاز پنجم: كنترل 60
سایر موارد 62
DMADV چیست؟ 65
اشكال مختلف اجرای شش سیگما 68
بخش پنجم) مبانی آماری شش سیگما 72
مقدمه 72
توزیع نرمال 75
توزیع نرمال استاندارد 76
توزیع نرمال در حالت كلی 78
محاسبة سطح سیگما 83
بخش ششم) سخت افزار و نرم افزار شش سیگما 88
سخت افزار شش سیگما 88
ابزارهای مقدماتی و سازماندهی اطلاعات 89
ابزار جمع آوری اطلاعات

بقیه فهرست که شامل ده فصل میباشد در فایل اصلی موجود است

...........................................

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود


برچسب‌ها: <-TagName->

مقاله مدیریت زنجیره تامین +doc

پنجشنبه 17 اسفند 1396
13:38
جمشید راد

مقاله مدیریت زنجیره تامین

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 72 کیلو بایت

تعداد صفحات : 92

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

این فایل فهرست ندارد

مقدمه

مدیریت زنجیره تامین رویكرد جدیدی است كه در سالهای اخیر بر مدیریت عملیات حاكم شده است . زنجیره تامین شبكه از مراكز توزیع است كه یكی از وظایف آن تبدیل مواد خام به محصولات نهایی و توزیع آنها در میان مشتریان است . مدیریت زنجیره تامین فعالیتها را طوری هماهنگ می‌كند كه مشتریان بتوانند محصولات را با كیفیت بالا و با حداقل هزینه به دست آورند . مدیریت زنجیره تامین می تواند برای شركت مزیت رقابتی فراهم سازد . مدیریت زنجیره تامین اشتیاق شركت را برای همكاری و رقابت افزایش می‌دهد . رویكرد جدیدی كه در سالهای اخیر بر مدیریت عملیات حاكم شده ، رویكرد مدیریت زنجیره تامین(SCM) است. زنجیره تامین شبكه‌ای از تسهیلات و مراكز توزیع است كه وظایف تهیه و تدارك مواد خام ،‌تبدیل آن به محصولات نهایی و واسطه‌ای و توزیع این محصولات نهایی یه مشتریان را انجام می‌دهد . در طول دو دهه اخیر ،‌مدیران شاهد یك دوره تغییرات شگرف جهانی به واسطه پیشرفت در تكنولوژی ،‌جهانی شدن بازارها و شرایط جدید اقتصاد سیاسی بوده‌اند . با افزایش تعداد رقبا در كلاس جهانی ، سازمانها مجبور شدند كه سریعاً فرآیندهای درون سازمانی را برای باقی ماندن در صحنه رقابت جهانی بهبود بخشند . در دهه ‌های 70-1960 سازمانها به توسعه جزئیات استراتژی‌های بازار همت گماردند كه بر برآورده كردن ›› رضایت ‹‹ مشتریان متمركز بود . آنها بدین درك نایل آمدند كه مهندسی و طراحی قوی و عملیات تولید منسجم و هماهنگ ،‌ پیش نیاز دستیابی به نیازمندیهای بازار و در نتیجه سهم بازار بیشتر است . بنابراین ، طراحان مجبور شدند كه ایده‌آل‌ها و نیازمندیهای مورد نظر مشتریان را در طراحی محصولات خود بگنجاند و در حقیقت محصولی را با حداكثر سطح كیفی ممكن ، در حداقل هزینه ، توام با ایده آل‌های مورد نظر مشتری روانه بازار سازند . در دهه 1980 با افزایش تنوع در الگوهای مورد نظر مشتریان ، سازمانهای تولیدی به طور فزاینده ای به افزایش انعطاف پذیری در خطوط تولید ، بهبود محصولات و فرآیندهای موجود و توسعه محصولات جدید برای ارضای مشتریان علاقه‌مند شدند كه این موضوع – به نوبه خود – چالشهای جدیدی را برای آنها رقم زد . در دهه 1990 به موازات بهبود در توانمندیهای تولید ،‌مدیران صنایع درك كردند كه مواد و خدمات دریافتی از تامین كنندگان مختلف تاثیر بسزایی در افزایش توانمندیهای سازمان به منظور برخورد با نیازمندیهای مشتریان دارد كه این امر به نوبه خود ، تاثیر مضاعفی در تمركز سازمان و پایگاههای تامین و استراتژی‌های منبع ‌یابی بر جا نهاد . همچنین مدیران دریافتند كه صرفاً تولید یك محصول كیفی ، كافی نسبت ، در واقع تامبن محصولات با معیارهای مورد نظر مشتری ( چه موقع ،‌ كجا ، چگونه ) و با كیفیت و هزینه مورد نظر آنها ، چالشهای جدیدی را به وجود آورد . در چنین شرایطی به عنوان یك نتیجه‌گیری از تغییرات مذكور دریافتند كه این تغیییرات در طولانی مدت برای مدیریت سازمانشان كافی نیست . آنها باید در مدیریت شبكه همه كارخانجات و شركتهایی كه ورودیهای سازمان آنها را – به طور مستقیم و غیر مستقیم – تامین می‌كردند ، همچنین شبكه شركتهایی مرتبط با تحویل و خدمات بعد از فروش محصول به مشتری درگیر می‌شدند . با چنین نگرشی رویكردهایی ›› زنجیره تامین ‹‹ و ›› مدیریت زنجیره تامین ‹‹ پای به عرصه وجود نهادند .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود


برچسب‌ها: <-TagName->

پروژه تاثیر ERP بر مدیریت زنجیره تأمین SCM +doc

پنجشنبه 17 اسفند 1396
13:37
جمشید راد

پروژه تاثیر ERP بر مدیریت زنجیره تأمین SCM

دسته بندی : فنی و مهندسی

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 116 کیلو بایت

تعداد صفحات : 80

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

فهرست مطالب
عنوان صفحه

فصل اول:
1 ERP - 1
1-1 وظایف اصلی ERP 1
2 - 1اجرای ERPدر سازمان : 1
3-1 اهمیت فرآیندها (شناخت فرآیندها): 4
4-1 ERP موفقیت ها و شكست ها : 5
5-1تعاریف 8
6-1ماژولهای استاندارد در:ERP 8
7-1مزایای ERP: 9
8-1نكات مهم درپیاده سازی ERP: 9
9-1دلایل استفاده از ERP در سازمانها : 9
1-9-1یكپارچه سازی اطلاعات مالی: 10
2-9-41یكپارچه سازی اطلاعات سفارشات: 10
3-9-1استاندارد سازی و سرعت در فرایندهای تولید: 10
4-9-1كاهش حجم انبارداری: 10
5-9-1استانداردسازی اطلاعات منابع انسانی: 10
10-1كاربردهای : ERP 11
11-1آینده ERP: 12
12-1یكپارچگی سیستمهای نرم افزاری : 12
13-1راه حل یکپارچه سازی جامع: 14
14-1نتیجه 14
فصل دوم:
2- SCM 15
فهرست مطالب
عنوان صفحه

1-2- مدیریت زنجیره تامین SCM چیست ؟ 15
2-2نرم افزار مدیریت زنجیره تامین چه وظیفه ای دارد ؟ 16
3-2 آیا نیاز به نصب نرم افزار مدیریت منابع سازمانی ( ERP) قبل از نرم افزار
مدیریت زنجیره تامین (SCM) میباشد ؟ 18
4-2 هدف از نصب نرم افزار مدیریت زنجیره تامین چیست ؟...................................20
5-2 چه موانعی بر سر راه نصب نرم افزار مدیریت زنجیره تامین وجود دارد ؟ ...........21
1-5-2 بدست آوردن اطمینان تامین كنندگان مواد اولیه و شركای تجاری . ............21
2-5-2 مقاومت داخلی در برابر تغییر 22
3-5-2 اشتباهات اولیه 22
4-5-2آیا استفاده از این سیستمها بهتر است یا تهیه و نصب سیستم خصوصی ؟ .......23
5-5-2 تصمیمات زنجیره تامین در چه حیطه ای هستند ؟ .......................................24
فصل سوم:
: نقش ابزار ERP در تقسیم اطلاعات زنجیره تامین ، همکاری
و بهینه سازی هزینه 26
1-3خلاصه 26
2-3 مقدمه 26
3-3ابزار ERP :فرصت ها وموانع (محدودیت های) زنجیره تامین یکپارچه..............27
4-3 حمایت کمی برای بهینه سازی زنجیره تامین 30
1-4-3 : روابط سنتی 31
2-4-3:شراکت ، JIT ، همکاری واشتراک سیاست های بهینه 33
3-4-3 شبکه زنجیره تامین 35
5-3 فاکتور های سازمانی 37
1-5-3راهکارها و موانع 38
فهرست مطالب
عنوان صفحه

2-5-3 چارچوب همکاری سطوح مختلف 39
6-3 خلاصه و راهنمای جستجو در آینده 41
1-6-3چگونه ما می توانیم در شركتها برای تبادل اطلاعات انگیزه ایجاد كنیم ؟ ......41
2-6-3 انتخاب وجمع آوری اطلاعات در تقسیم بین شرکاء چگونه است ؟..............42
3-6-3 یکپارچه سازی وبهینه سازی مدل های تجاری چگونه است ؟.....................42
4-6-3 بهترین عملیات در سیستم همکاری چیست ؟...............................................42
فصل چهارم :
: تأثیر برنامه ریزی منابع شركت بر روی مدیریت زنجیرة تامیننتیجة
تحقیقات و پژوهش موسسه مطالعاتی اروپایی «دلفی»...............................................44
1-4 خلاصه 44
2-4 مقدمه 45
3-4 مدیریت زنجیرة تامین یا همان سیستمSCM در شبكة اقتصادی:.......................50
4-4 سیستم های ERP 54
5-4 روش تحقیق 58
1-5-4 طرح تحقیقاتی موسسه دلفی 58
2-5-4 صورت جلسه نهایی تحقیق به روش دلفی 60
6-4 نتایج تحقیق به روش دلفی 64
7-4 بحث و گفتگو و تصمیم گیری 66
1-7-4 موقعیت ها و فرصت های SCMبرای ERP 66
1-1-7-4 سفارشات انبوه 66
2-1-7-4استاندارد سازی 67
3-1-7-4 فناوری اطلاعات جهانی 68
2-7-4 ضعف های SCM سیستم های ERP کنونی 69
1-2-7-4نقص در توسعه کارایی شرکت 70
2-2-7-4 کمبود انعطاف پذیری درسازگاری با تغیرات زنجیره تامین 70
3-2-7-4 فقدان توانایی حمایت از تصمیمات پیشرفته 73
فهرست مطالب
عنوان صفحه

4-2-7-4فقدان ساختار سیستمی باز و زیر سیستم ها(ماژول) 75
8-4 نتیجه گیری 75
مراجع 77
منابع انگلیسی..........................................................................................................78

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود


برچسب‌ها: <-TagName->

نخستین پایان نامه بهبود چیدمان خط تولید کارخانه شرق جامه با استفاده از شبیه سازی سیستمهای صف +doc

پنجشنبه 17 اسفند 1396
13:37
جمشید راد

نخستین پایان نامه بهبود چیدمان خط تولید کارخانه شرق جامه با استفاده از شبیه سازی سیستمهای صف

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 6.246 مگا بایت

تعداد صفحات : 180

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

عنوان صفحه
فصل اول : كلیات طرح 1
مقدمه 2
بیان مسئله تحقیق 3
اهداف تحقیق 4
اهمیت موضوع تحقیق و انگیزش انتخاب آن 4
فرضیه تحقیق 5
مدل تحقیق 5
واژه‌های كلیدی و تعاریف عملیاتی متغیرها 6
روش تحقیق 6
قلمرو تحقیق 7
جمع آوری اطلاعات 7
محدودیتها و مشكلات تحقیق 8
مراحل انجام تحقیق 8
فصل دوم : مطالعات نظری 10
2-1-1 برنامه ریزی تولید 11
2-1-2 تعادل خط تولید 11
2-1-3 اطلاعاتی كه برای تعادل خط تولید نیاز است 12
2-1-4 ذخیره موجودیهای میان فرآیند 13
2-1-5 تعادل خط تولید (‌مونتاژ) 14
2-1-6 تعیین تعداد بهینه ایستگاه‌های كاری 14
2-1-7 تقدم و تأخر عملیات 15
2-2-1 تئوری صف 16
2-2- 2 تاریخچه 17
2-2-3 برخی از كابردهای گوناگون تئوری صف 17
2-2-4 مشخصه‌های فرآیند صف بندی 18
2-2-4- 1 الگوی ورود متقاضیان 19
2-2-4-2 الگوی خدمت دهی 20
2-2-4-3 تعداد خدمت دهندگان (‌كانالهای خدمت ) 20
2-2-4-4 ظرفیت صف ( گنجایش سیستم ) 21
2-2-4-5 جمعیت مشتریان بالقوه 21
2-2-4-6 نظم سیستم 21
2-2-4-7 مراحل خدمت 22
2-2-5 نحوه نمایش یك سیستم صف 22
2-2-6 معیارهای ارزیابی یك سیستم صف 23
2-2-7 فرایند تولد و مرگ 24
2-2-7-1 مدل M/M/1 26
2-2-7-2 مدل M/M/C 26
2-2-7-3 مدل M/M/C/K 27
2-2-7-4 مدل M/M/C/C 27
2-2-7-5 مدل 27
2-2-7-6 مدل M/M/C/K/M 27
2-2-8 مدلهای ماركوفی صف 28
2-2-8-1 مدل باورود گروهی M(x)/M/1 29
2-2-8-2 مدل با خدمت دهی گروهی 29
2-2-8-3 مدلهای ارلنگ 30
2-2-8-3-1 مدلهای M/EK/1 30
2-2-8-3-2 مدل EK/M1 30
2-2-8-4 مدل M/HE2/1 31
2-2-8-5 نظام اولویت 31
2-2-9-1 شبكه‌های صف 32
2-2-9-2 شبكه‌های جكسون 33
2-2-9-2-1 شبكه‌ صفهای سیكلی 33
2-2-9-2-2 سیستمهای سری صف 34
2-2-9-2-3 شبكه‌های باز جكسون 35
2-3 مدلهای آماری سودمند 35
2-3-1 توزیع برنولی 36
2-3-2 توزیع دو جمله‌ای 36
2-3-3 توزیع دو جمله‌ای منفی 36
2-3-4 توزیع هندسی 37
2-3-5 توزیع چند جمله‌ای 37
2-3-6 توزیع پواسون 37
2-3-7 توزیع یكنواخت 38
2-3-8 توزیع نمایی 38
2-3-9 توزیع نرمال 38
2-3-10 توزیع گاما 39
2-3-11 توزیع بتا 40
2-3-12 توزیع لاجستیك 40
2-3-13 توزیع مثلثی 41
2-3-14 توزیع ارلنگ

بقیه فهرست و جداول و نمودارها در متن اصلی ....................................

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود


برچسب‌ها: <-TagName->

پروژه بررسی وضعیت فعلی مدیریت بازار فیروزه صادراتی استان خراسان و ارائه راهکارههای مناسب جهت افزایش

پنجشنبه 17 اسفند 1396
13:37
جمشید راد

پروژه بررسی وضعیت فعلی مدیریت بازار فیروزه صادراتی استان خراسان و ارائه راهکارههای مناسب جهت افزایش صادرات مصنوعات فیروزه ای

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 143 کیلو بایت

تعداد صفحات : 110

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

فهرست مطالب
عنوان صفحه
فصل اول 1
طرح تحقیق 1
1- مقدمه: 2
2- بیان مسئله: 3
3- ضرورت انجام تحقیق 5
4- فرضیه‌های تحقیق: 6
5- اهداف مورد نظر برای انجام تحقیق 7
6- روش تحقیق: 7
1- جامعه آماری: 7
2- نمونه گیری: 8
3- محدودیت‌ها و مشكلات انجام تحقیق 8
4- پیشینه تحقیق 8
5- تعریف واژه‌های تخصصی مورد استفاده در تحقیق: 9
فصل دوم 11
پیشینه تحقیق 11
بخش اول: مبانی نظری مرتبط به «فیروزه» 12
2-1-1- مختصری در مورد تاریخچه جواهرات 13
2-1-2- قدمت استخراج فیروزه 14
2-1-3- علم شناخت سنگهای قیمتی و اهمیت آن در جهان 15
2-1-4- انواع فیروزه 16
2-1-5- نحوه ساخته شدن فیروزه 18
2-1-6- فضیلت فیروزه در اسلام 18
2-1-7- معادن فیروزه 19
2-1-8- كلیاتی در مورد برش و جلای كانی‌ها و سنگهای جواهر رنگی 26
2-1-9- تراش فیروزه 28
2-1-10- مشخصات بهترین نوع فیروزه تراشیده 33
2-1-11- صادرات فیروزه: 34
بخش دوم: مبانی نظری مرتبط با «آمیخته بازاریابی» 36
2-2-1- تعریف بازاریابی 37
2-2-2- فلسفه مدیریت بازاریابی 37
2-2-3- عوامل مؤثر در تغییر تقاضا 41
2-2-4- عوامل مؤثر در اقدام به خرید 42
2-2-5- فرآیند تصمیم خرید 45
2-2-6- مفهوم مدرن بازاریابی 51
2-2-7- آمیخته بازاریابی (Marketing Mix) 52
2-2-8- جایگاه یابی در بازار 63
فصل سوم 69
روش تحقیق 69
3-1 نوع تحقیق: به طور کلی تحقیقات علمی را به دو دسته تعرفه تقسیم می‌نمایند: 70
3-2 روش تحقیق 70
منابع وماخذ: 76
فصل چهارم 77
جمع آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل داده‌ها 77
4-1- ویژگیهای پاسخگویان 78
4-1-1- ویژگیهای صادر كنندگان مصنوعات فیرزوه ای 78
4-1-2-ویژگیهای فیروزه تراشان 78
2-4- آزمون فرضیه‌ها 79
فصل پنجم 91
نتیجه گیری و پیشنهادها 91
5-1- مقدمه 92
5-2- نتیجه گیری در مورد ویژگی‌های پاسخگویان 92
5-2-1- نتیجه گیری در مورد ویژگی‌های «صادركنندگان مصنوعات فیروزه ای» 92
5-2-2- نتیجه گیری در مورد ویژگی‌های «فیروزه تراشان» 93
5-3- نتیجه گیری در مورد فرضیه‌های تحقیق 94
5-3-1- نتیجه گیری در مورد فرضیه اول 94
5-3-2- نتیجه گیری در مورد فرضیه دوم 95
5-3-3- نتیجه گیری در مورد فرضیه سوم 98
5-3-4- نتیجه گیری در مورد فرضیه چهارم 100
5-3-5- نتیجه گیری در مورد فرضیه پنجم 104
5-5- موضوعات پیشنهادی برای تحقیقات تكمیلی 109
منابع

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود


برچسب‌ها: <-TagName->

پروژه بررسی مدیریت در صنعت IT +doc

پنجشنبه 17 اسفند 1396
13:37
جمشید راد

پروژه بررسی مدیریت در صنعت IT

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 93 کیلو بایت

تعداد صفحات : 55

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مقدمه :
نو پا بودن صنعت فناوری اطلاعات در ایران و وجود پتانسیل بسیار بالا از متخصصان و همچنین سازمانها و موسسات بزرگ اقتصادی در کشور زمینه مناسبی را برای توجه جدی به توسعه تخصص ها و زیرساختهای فناوری اطلاعات فراهم کرده است. با توجه به این موضوع که امروزه سلامت و رشد اقتصادی ملت ها ارتباط مستقیمی با سطح مهارتهای آنها در فناوری اطلاعات و ارتباطات دارد، لذا به جاست که با گسترش بستر های علمی و تحقیقاتی زمینه های فکری و فرهنگی توسعه فناوری اطلاعات را فراهم کنیم. توسعه زیر ساختهای فناوری اطلاعات امری است که به مرور به وقوع خواهد پیوست و در این میان مسائلی چون توسعه آموزشی وتوسعه فرهنگی که هر دو از لوازم جوامع دانش مدار هستند جای توجه و تعمق بسیار دارند. فناوری اطلاعات به عنوان دانش و به عنوان صنعت از درجه کار آفرینی بالایی برخوردار است و در نتیجه بهره گیری مناسب و توسعه مدیریت شده آن در ایران می تواند اثرات سودمندی در پیکره اقتصادی کشور ما داشته باشد. در این مقاله سعی خواهیم کرد چالش های مدیریتی را در عرصه فناوری اطلاعات مورد بررسی قرار دهیم .
قابلیت هاى فناورى اطلاعات
در گفت و گو با فریدون قاسم زاده (عضو هیأت علمى دانشگاه صنعتى شریف)
خبرنگار: یوسف ناصرى
منبع: روزنامه ایران

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود


برچسب‌ها: <-TagName->

پروژه بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به جمهوری خلق چین ( طی یک دوره ده ساله ) +doc

پنجشنبه 17 اسفند 1396
13:36
جمشید راد

پروژه بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به جمهوری خلق چین ( طی یک دوره ده ساله )

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 622 کیلو بایت

تعداد صفحات : 80

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود


فهرست صفحه
مقدمه 1
فصل اول
- ادبیات موضوع و سیرتكامل نظریه ها ( توسعه صادرات ) 3
- صادرات و رشد اقتصادی 7
استراتژی تجارت بین الملل 9
رابطه میان كاهش ارزش پول و توسعه صادرات 11
- بازار یابی بین المللی 13
- تحقیقات بازار صادرات 13
- تشویق و توسعه صادرات 19
- قیمت گذاری 20
- پیشنهاد قیمت صادراتی 20
- مكاتبه در صادرات 21
- نقش تامین مالی صادرات در توسعه صادرات 22
- عوامل مؤثر در توسعه صادرات 23
- مروری بر بازرگانی خارجی ایران 27

فصل دوم – جمهوری خلق چین 32
* بخش اول
- جغرافیای طبیعی 32

* بخش دوم
- جغرافیای انسانی 36

* بخش سوم
- جغرافیای سیاسی 44

* بخش چهارم
- اوضاع اقتصادی چین 53
- صادرات 57
- واردات 60


فصل سوم -تحلیلی بر روابط دو جانبه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین62

* بخش اول
- روابط سیاسی 62

* بخش دوم
- روابط بازرگانی جمهوری اسلامی ایران و چین 68
- صادرات غیر نفتی ایران به چین 69
- واردات ایران از چین 70

فصل چهارم -صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به كشور چین 73

* بخش اول
- صادرات غیرنفتی جمهوری اسلامی ایران 73

* بخش دوم
- صادرات غیر نفتی ایران به چین 74
- تركیب صادرات جمهوری اسلامی ایران به چین 75

فصل پنجم - نتیجه گیری 80


پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود


برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 1172 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234 1235 1236 1237 1238 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 1262 1263 1264 1265 1266 1267 1268 1269 1270 1271 1272 1273 1274 1275 1276 1277 1278 1279 1280 1281 1282 1283 1284 1285 1286 1287 1288 1289 1290 1291 1292 1293 1294 1295 1296 1297 1298 1299 1300 1301 1302 1303 1304 1305 1306 1307 1308 1309 1310 1311 1312 1313 1314 1315 1316 1317 1318 1319 1320 1321 1322 1323 1324 1325 1326 1327 1328 1329 1330 1331 1332 1333 1334 1335 1336 1337 1338 1339 1340 1341 1342 1343 1344 1345 1346 1347 1348 1349 1350 1351 1352 1353 1354 1355 1356 1357 1358 1359 1360 1361 1362 1363 1364 1365 1366 1367 1368 1369 1370 1371 1372 1373 1374 1375 1376 1377 1378 1379 1380 1381 1382 1383 1384 1385 1386 1387 1388 1389 1390 1391 1392 1393 1394 1395 1396 1397 1398 1399 1400 1401 1402 1403 1404 1405 1406 1407 1408 1409 1410 1411 1412 1413 1414 1415 1416 1417 1418 1419 1420 1421 1422 1423 1424 1425 1426 1427 1428 1429 1430 1431 1432 1433 1434 1435 1436 1437 1438 1439 1440 1441 1442 1443 1444 1445 1446 1447 1448 1449 1450 1451 1452 1453 1454 1455 1456 1457 1458 1459 1460 1461 1462 1463 1464 1465 1466 1467 1468 1469 1470 1471 1472 1473 1474 1475 1476 1477 1478 1479 1480 1481 1482 1483 1484 1485 1486 1487 1488 1489 1490 1491 1492 1493 1494 1495 1496 1497 1498 1499 1500 1501 1502 1503 1504 1505 1506 1507 1508 1509 1510 1511 1512 1513 1514 1515 1516 1517 1518 1519 1520 1521 1522 1523 1524 1525 1526 1527 1528 1529 1530 1531 1532 1533 1534 1535 1536 1537 1538 1539 1540 1541 1542 1543 1544 1545 1546 1547 1548 1549 1550 1551 1552 1553 1554 1555 1556 1557 1558 1559 1560 1561 1562 1563 1564 1565 1566 1567 1568 1569 1570 1571 1572 1573 1574 1575 1576 1577 1578 1579 1580 1581 1582 1583 1584 1585 1586 1587 1588 1589 1590 1591 1592 1593 1594 1595 1596 1597 1598 1599 1600 1601 1602 1603 1604 1605 1606 1607 1608 1609 1610 1611 1612 1613 1614 1615 1616 1617 1618 1619 1620 1621 1622 1623 1624 1625 1626 1627 1628 1629 1630 1631 1632 1633 1634 1635 1636 1637 1638 1639 1640 1641 1642 1643 1644 1645 1646 1647 1648 1649 1650 1651 1652 1653 1654 1655 1656 1657 1658 1659 1660 1661 1662 1663 1664 1665 1666 1667 1668 1669 1670 1671 1672 1673 1674 1675 1676 1677 1678 1679 1680 1681 1682 1683 1684 1685 1686 1687 1688 1689 1690 1691 1692 1693 1694 1695 1696 1697 1698 1699 1700 1701 1702 1703 1704 1705 1706 1707 1708 1709 1710 1711 1712 1713 1714 1715 1716 1717 1718 1719 1720 1721 1722 1723 1724 1725 1726 1727 1728 1729 1730 1731 1732 1733 1734 1735 1736 1737 1738 1739 1740 1741 1742 1743 1744 1745 1746 1747 1748 1749 1750 1751 1752 1753 1754 1755 1756 1757 1758 1759 1760 1761 1762 1763 1764 1765 1766 1767 1768 1769 1770 1771 1772 1773 1774 1775 1776 1777 1778 1779 1780 1781 1782 1783 1784 1785 1786 1787 1788 1789 1790 1791 1792 1793 1794 1795 1796 1797 1798 1799 1800 1801 1802 1803 1804 1805 1806 1807 1808 1809 1810 1811 1812 1813 1814 1815 1816 1817 1818 1819 1820 1821 1822 1823 1824 1825 1826 1827 1828 1829 1830 1831 1832 1833 1834 1835 1836 1837 1838 1839 1840 1841 1842 1843 1844 1845 1846 1847 1848 1849 1850 1851 1852 1853 1854 1855 1856 1857 1858 1859 1860 1861 1862 1863 1864 1865 1866 1867 1868 1869 1870 1871 1872 1873 1874 1875 1876 1877 1878 1879 1880 1881 1882 1883 1884 1885 1886 1887 1888 1889 1890 1891 1892 1893 1894 1895 1896 1897 1898 1899 1900 1901 1902 1903 1904 1905 1906 1907 1908 1909 1910 1911 1912 1913 1914 1915 1916 1917 1918 1919 1920 1921 1922 1923 1924 1925 1926 1927 1928 1929 1930 1931 1932 1933 1934 1935 1936 1937 1938 1939 1940 1941 1942 1943 1944 1945 1946 1947 1948 1949 1950 1951 1952 1953 1954 1955 1956 1957 1958 1959 1960 1961 1962 1963 1964 1965 1966 1967 1968 1969 1970 1971 1972 1973 1974 1975 1976 1977 1978 1979 1980 1981 1982 1983 1984 1985 1986 1987 1988 1989 1990 1991 1992 1993 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 2026 2027 2028 2029 2030 2031 2032 2033 2034 2035 2036 2037 2038 2039 2040 2041 2042 2043 2044 2045 2046 2047 2048 2049 2050 2051 2052 2053 2054 2055 2056 2057 2058 2059 2060 2061 2062 2063 2064 2065 2066 2067 2068 2069 2070 2071 2072 2073 2074 2075 2076 2077 2078 2079 2080 2081 2082 2083 2084 2085 2086 2087 2088 2089 2090 2091 2092 2093 2094 2095 2096 2097 2098 2099 2100 2101 2102 2103 2104 2105 2106 2107 2108 2109 2110 2111 2112 2113 2114 2115 2116 2117 2118 2119 2120 2121 2122 2123 2124 2125 2126 2127 2128 2129 2130 2131 2132 2133 2134 2135 2136 2137 2138 2139 2140 2141 2142 2143 2144 2145 2146 2147 2148 2149 2150 2151 2152 2153 2154 2155 2156 2157 2158 2159 2160 2161 2162 2163 2164 2165 2166 2167 2168 2169 2170 2171 2172 2173 2174 2175 2176 2177 2178 2179 2180 2181 2182 2183 2184 2185 2186 2187 2188 2189 2190 2191 2192 2193 2194 2195 2196 2197 2198 2199 2200 2201 2202 2203 2204 2205 2206 2207 2208 2209 2210 2211 2212 2213 2214 2215 2216 2217 2218 2219 2220 2221 2222 2223 2224 2225 2226 2227 2228 2229 2230 2231 2232 2233 2234 2235 2236 2237 2238 2239 2240 2241 2242 2243 2244 2245 2246 2247 2248 2249 2250 2251 2252 2253 2254 2255 2256 2257 2258 2259 2260 2261 2262 2263 2264 2265 2266 2267 2268 2269 2270 2271 2272 2273 2274 2275 2276 2277 2278 2279 2280 2281 2282 2283 2284 2285 2286 2287 2288 2289 2290 2291 2292 2293 2294 2295 2296 2297 2298 2299 2300 2301 2302 2303 2304 2305 2306 2307 2308 2309 2310 2311 2312 2313 2314 2315 2316 2317 2318 2319 2320 2321 2322 صفحه بعد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ایران دانلود است. || طراح قالب bestblog.ir