دانلود فایل ورد word بررسی وضعیت حقوقی اطفال شبیه سازی شده(حقوق)

پنجشنبه 5 بهمن 1396
12:04
جمشید راد
دسته بندیحقوق
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات133
حجم فایل68 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

نوع فایل : ورد (doc) | حجم فایل : ۷۷ کیلوبایت (zip) | تعداد صفحات : ۱۳۳

مقدمه:
بشر همواره بلند پرواز بوده و سعی نموده است به آرزوهای ناممكن دست یابد. این تلاش موجب گردیده به موفقیت‌های بزرگی نایل شود. سال‌ها قبل انسان علاقه مند بود جهان خارج از كره خاكی را بشناسد و آن را به تسخیر خود درآورد ولی تا قبل از اینكه بتواند پرواز كند. این آرزو و در حد توهم و تخیل بود. پس از آن كه آدمی برای اولین بار توانست پا بر روی كرة ماه بگذارد این باور قوت گرفت، كه پتانسیل موجود در انسان توانایی انجام كارهای بزرگی را دارد. وقتی خداوند به فرشتگان دستور داد در مقابل انسان خاكی زانوی تعظیم بزنند، بخاطر نیروی بزرگی به نام عقل و خرد بود كه در نهاد انسان قرار داده بود. انسان كه زمانی كه در غارها مانند حیوانات زندگی می‌كرد، اكنون طبیعت و حیوانات را در جهت رفاه و آسایش خود به خدمت گرفته است.

تولد انسان غیر از روش معمول آن از آرزوهایی بوده كه انسان از سالیان دور در فكر تحقق آن بوده است. در سالهای اخیر انتشار خبر موفقیت‌های دانشمندان علم ژنتیك در شبیه سازی حیوانات، دنیا را به شگفتی واداشت و متعاقباً شركت كلوناید مدها شد، از طریق شبیه سازی دختری به نام «حوا» بدنیا آمده است. این تحقیق راجع به جنبه‌های ژنتیك شبیه سازی نیست. با این وجود برای تجزیه و تحلیل حقوقی آن، تطبیق آن با قواعد حقوقی باید آن را شناخت.

لذا ابتدا به صورت مختصر مكانیسم و تاریخچه شبیه سازی را بیان كرده سپس به تطبیق این مقوله با امور حقوقی و گهگاه فقهی می‌پردازیم شبیه سازی انسان شناخته نو ظهور علم ژنتیك بوده و بر همین اساس در شرع مقدس اسلام و دیگر ادیان الهی راجع به آن اظهار عقیده نشده است. با این وجود در مدت كوتاهی كه موضوع شبیه سازی مطرح شده، تعدادی از فقهای جدید راجع به این موضوع اظهار نظر كرده‌اند. شبیه سازی تاكنون به صورت جدی در هیچ كدام از دانشگاه‌های كشور و تقریباً دنیا مطرح نشده و بعد حقوقی آن نگشوده مانده است، لذا علیرغم نبودن منابع فارسی و وقت گیر بودن مسئله مصر بر آن شرم تا كار تحقیقی خود را بر این موضوع قرار دهم.

شبیه سازی چیست؟
همه ما كم و بیش مطالبی در خصوص شبیه سازی شنیده‌ایم، ولی برای بررسی مشروعیت شبیه سازی نیاز داریم مراحل آن را نیز بشناسیم و طریقه تولید مثل را نیز مطلع باشیم در این مبحث سعی شده در دو گفتار این موضوع و مراحل آن را بیان كرده قادر مباحث بعدی با شناخت بهتر و دیدی بازتر به بررسی مسائل بپردازیم.

 

مقدمه
فصل اول: شناخت و کلیات
مبحث اول: شبیه سازی چیست؟
گفتار اول: تعاریف و اصطلاحات
گفتار دوم: تولید مثل و شبیه سازی

مبحث دوم: تاریخچه و بازتاب جهانی شبیه سازی و نگاه حقوق به آن
گفتار اول: عکس العمل شخصیتها و مجامع بین المللی
گفتار دوم: سوابق قانوگذاری
گفتار سوم: مقایسه شبیه سازی و اهدا جنین
گفتار چهارم: شبیه سازی از نگاه حقوق

فصل دوم: احکام حقوقی طفل شبیه سازی شده
مبحث اول: نسب
گفتار اول: تعریف حقوقی نسب
گفتار دوم: ماهیت حقوقی نسب
گفتار سوم: نسب طفل شبیه سازی شده

مبحث دوم: حضانت

مبحث سوم: محرمیت
گفتار اول: قرابت نسبی
گفتار دوم: قرابت سببی

مبحث چهارم: تابعیت
گفتار اول: کلیات
گفتار دوم: تابعیت بر اساس قانون ایران

مبحث پنجم: نام خانوادگی و اسناد سجلی
گفتار اول: نام خانوادگی
گفتار دوم: اسناد سجلی

مبحث ششم: اهلیت
گفتار اول: اهلیت تمتع
گفتار دوم: اهلیت استیفاء
مبحث هفتم: ارث

نتیجه گیری
فهرست منابع

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

کاهش تلفات به وسیله خازن گذاری در سیستم های قدرت و شبیه سازی آن(برق)

پنجشنبه 5 بهمن 1396
12:03
جمشید راد
دسته بندیبرق
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات120
حجم فایل14.822 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان : کاهش تلفات به وسیله خازن گذاری در سیستم های قدرت و شبیه سازی آن

تعداد صفحات : ۱۲۰

شرح مختصر : پروژه حاضر با عنوان کاهش تلفات به وسیله خازن گذاری در سیستم های قدرت و شبیه سازی آن برای دانلود آماده شده است.همانطور که میدانید در شبکه های قدرت ، اعم از انتقال و توزیع توان راکتیو بسیار زیادی باعث کاهش ضریب قدرت سیستم و افزایش تلفات میشود.از این رو مهندسین با جایگذاری مناسب خازن ها در شبکه های قدرت باعث کاهش تلفات توان میشوند.برای جایگذاری مناسب خازن ها در شبکه های قدرت پارامترهای بسیار زیادی را باید مد نظر گرفت که در این پروژه با آن پرداخته شده است.

حتما از خود می پرسید چرا اینقدر مهندسین دنبال افزایش ضریب توان در شبکه های قدرت هستند ، برای اینکه جواب اینگونه سوالات را بگیرید کافی است این پروژه را دانلود و مطالعه نمایید (صفحه ۲۷).خازن های موازی که به صورت واحدهای یگانه یا گروهی از واحدها مورد استفاده قرار می گیرند وظیفه ی تأمین کیلووار پیش فاز در نقطه ی اتصال آن به سیستم را بعهده دارند یک خازن موازی همان اثر موتور و مولد سنکرون فوق تحریک را دارد و به صورت فراوان در سیستم های توزیع بکار می رود این نوع خازنها با تأمین جریان و توان واکنشی مولفه ی ناهمفاز جریان موردنیاز بار القایی را جبران می کنند.

 

پیشگفتار:
فصل ۱- مفاهیم اساسی مربوط خازن
۱-۱- ساختار مکانیکی و الکتریکی خازن
۱-۲- ظرفیت خازن و انرژی ذخیره شده در خازن
۱-۳- تفاوت دی الکتریک
۱-۴- خازن قدرت
۱-۵- توان
۱-۶- مثلث توان
۱-۷- مفهوم فیزیکی توان اکتیو و راکتیو
فصل ۲- منابع مصرف کننده ی توان راکتیو سلفی در شبکه
۲-۱- موتورها
۲-۲- ترانسفورماتورها
۲-۳- توان مصرفی در خطوط هوایی
۲-۴- توان راکتیو مشترکین (صنایع، خانگی)
۲-۵- لزوم افزایش ضریب توان
۲-۶- اصلاح ضریب توان
۲-۷- ضریب توان اقتصادی
فصل ۳- اثرات خازن های موازی در سیستم های قدرت
۳-۱- اثرات خازن های موازی در سیستم های قدرت
۳-۲- نصب خازن
۳-۳- جنبه های اقتصادی خازن موازی
۳-۴- ظرفیت آزادشده
۳-۵- تلفات
۳-۶- مزایای ولتاژ
۳-۷- مجموعه های خازنی پست
۳-۸- استفاده از خازن در فشار قوی
۳-۹- کاربرد خازن های موازی در تغذیه کننده های فشار متوسط
۳-۱۰- استفاده از خازن های موازی در شبکه های فشار ضعیف
۳-۱۱- فیوزگذاری خازن
۳-۱۲- نوع اتصال به شبکه
۳-۱۳- حفاظت از مجموع ههای خازن موازی
۳-۱۳-۱- حفاظت در مقابل امواج ضربه ای
۳-۱۳-۲- حفاظت اضافه جریان
۳-۱۳-۳- حفاظت واحدهای جدا
۳-۱۳-۴- حفاظت اضافه ولتاژ
۳-۱۴- تأثیرات هارمونیکی خازن های موازی
۳-۱۵- توجیه اقتصادی برای نصب خازنهای موازی
فصل ۴- توابع هدف
۴-۱- آزاد سازی ظرفیت
۴-۲- کاهش تلفات
۴-۳- جایابی بهینه خازن های موازی در شبکه های توزیع
۴-۴- یک روش ریاضی برای جایابی بهینه خازن ها
۴-۵- کاهش تلفات توان در اثر نصب خازن
۴-۶- حل بهینه بانک خازنی
۴-۷- کاهش تلفات انرژی در اثر نصب خازن
فصل ۵- بررسی مقاله جاگذاری خازن در سیستمهای توزیع شعاعی برای کاهش تلفات
۵-۱- چکیده:
۵-۲- مقدمه
۵-۳- زمینه
۵-۴- روش پیشنهادی
۵-۴-۱- می نیمم کردن تلفات با خازن تکی
۵-۴-۲- می نیمم سازی با خازن های چندگانه
۵-۵- الگوریتم
۵-۶- نتایج شبیه سازی
۵-۶-۱- سیستم ۱۵ باس
۵-۶-۲- سیستم ۳۳ باس
۵-۷- نتیجه گیری
فصل ۶- بررسی مقاله برنامه ریزی توان راکتیو بهینه برای سیستم های توزیع با بارهای غیرخطی
۶-۱- چکیده :
۶-۲- مقدمه:
۶-۳- جبران سازی توان راکتیو
۶-۳-۱- تابع هدف
۶-۳-۲- محدودیت ها
۶-۴- طراحی فیلتر
۶-۵- شبیه سازی کامپیوتری
۶-۶- نتیجه گیری ها
فصل ۷- ضمائم

 

عنوان پروژه : کاهش تلفات به وسیله خازن گذاری در سیستم های قدرت و شبیه سازی آن

 

تعداد صفحات : ۱۲۰

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود فایل ورد word طراحی زیر دریایی و بدنه ایر شیب ها(مکانیک)

پنجشنبه 5 بهمن 1396
12:03
جمشید راد
دسته بندیمکانیک
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات112
حجم فایل1.517 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مشخصات مقاله:
عنوان کامل: پژوهش طراحی زیر دریایی و بدنه ایر شیب ها
دسته: مکانیک
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: ۱۱۲چکیده ای از مقدمه آغازین ”طراحی زیر دریایی و بدنه ایر شیب ها ” بدین شرح است:
در طراحی بدنه ایرشیپ‌ها و زیر دریائی‌ها نکات زیادی مورد توجه قرار می‌گیرد که مهمترین آنها قدرت جلوبرندگی است که به مقدار زیادی بستگی به درگ اصطکاکی روی بدنه ایرشیپ دارد و ۳/۲ درگ کل را شامل می‌شود.کاهش کوچکی در این درگ باعث صرفه جویی قابل توجهی در سوخت می‌شود و یا می‌تواند باعث افزایش ظرفیت حمل و ابعاد ایرشیپ شود.
اولین بهینه سازی عددی شکل، توسط پارسنز انجام شده است. روش محاسبه در قالب یک پنلکد می‌باشد که با یک روش لایه مرزیکوپل شده است. زدان یک توزیع محوریاز چشمه و چاه را برای نشان دادن میدان جریان اطراف یک جسم معرفی می‌کند. قدرت (شدت) به صورت خطی روی هر المان طول توزیع می‌شود.
در روند محاسباتی آیرودینامیکی ابتدا یک بدنه دوار با ماکزیمم قطر ثابت و نسبت فایننس ثابت تعریف می‌شود.پروفیل بدنه و توزیع سرعت جریان غیر لزج توسط روشهای غیر مستقیم حل جریان پتانسیل بدست می‌آید. پروفیل این بدنه باید به گونه‌ای باشد که در جریان یکنواخت موازی با محور بدنه، لایه مرزی دچار جدایش نشود. با این قید، درگ توسط تغییر در شکل پروفیل بدنه کاهش می‌یابد. محدودیت در عدم جدایش لایه مرزی باعث حذف درگ فشاری می‌شود و درگ کلی منحصر به نیروهای ویسکوز در لایه مرزی می‌شود. لایه مرزی به سه ناحیه آرام گذرا و درهم تقسیم می‌شود. برای محاسبه لایه مرزی آرام از متد توویتس استفاده شده که بر اساس رابطۀ مومنتوم می‌باشد. ناحیه گذرا در محاسبات به صورت یک نقطه در نظر گرفته می‌شود که در آن ضریب شکل به طور ناگهانی از آخرین مقدار در ناحیه آرام به اولین مقدار در ناحیه درهم تغییر می‌کند. از آنجا که محل گذر به عواملی مانند: زبری سطحی، سر و صدا، لرزش و غیره بستگی دارد که کنترل آنها مشکل است در بیشتر تحقیقات این ناحیه را به صورت دلخواه بین سه تا ده درصد طول بدنه در نظر می‌گیرند.

 

 

فهرست علائم

فهرست جداول

فهرست اشكال

 

چكیده

 

فصل اول

مقدمه و مطالعات پیشین

1-1 مقدمه و مروری بر تحقیقات گذشته

1-1-1 مدل آیرودینامیكی

فصل دوم

معادلات حاكم و روش حل عددی

2-1 مقدمه

2-2 محاسبات لایه مرزی

2-2-1 محاسبات لایه مرزی آرام

2-2-2 محاسبات ناحیه گذرا

2-2-3 محاسبات لایه مرزی درهم

2-2-4 روش محاسبه درگ

2-2-5 معیار جدایش

 

فصل سوم

الگوریتم و برنامه به همراه ورودی و خروجی های برنامه

3-1 روند محاسبه درگ

3-2 الگوریتم محاسبات لایه مرزی آرام

3-3 الگوریتم محاسبات ناحیه گذرا

3-4 الگوریتم محاسبات لایه مرزی درهم و ضریب درگ

3-5 برنامه كامپیوتری به زبان فرترن

3-6 ورودی و خروجی های برنامه برای پروفیل های بدنه شماره 1 تا 7

3-6-1 ورودی برنامه برای پروفیل بدنه شماره 1

3-6-2 خروجی برنامه برای پروفیل بدنه شماره 1

3-6-3 ورودی برنامه برای پروفیل بدنه شماره 2

3-6-4 خروجی برنامه برای پروفیل بدنه شماره 2

3-6-5 ورودی برنامه برای پروفیل بدنه شماره 3

3-6-6 خروجی برنامه برای پروفیل بدنه شماره 3

3-6-7 ورودی برنامه برای پروفیل بدنه شماره 4

3-6-8 خروجی برنامه برای پروفیل بدنه شماره 4

3-6-9 ورودی برنامه برای پروفیل بدنه شماره 5

3-6-10 خروجی برنامه برای پروفیل بدنه شماره 5

3-6-11 ورودی برنامه برای پروفیل بدنه شماره 6

3-6-12 ورودی برنامه برای پروفیل بدنه شماره 7

3-6-13 خروجی برنامه برای پروفیل بدنه شماره 6و7

 

فصل چهارم

ارائه نتایج و بحث و مقایسه

4-1 مقدمه

4-2 نتایج و بحث برای پروفیل بدنه شماره 1

4-3 نتایج و بحث برای پروفیل بدنه شماره 2

4-4 نتایج و بحث برای پروفیل بدنه شماره 3

4-5 نتایج و بحث برای پروفیل بدنه شماره 4

4-6 نتایج و بحث برای پروفیل بدنه شماره 5

4-7 نتایج و بحث برای پروفیل بدنه شماره 6و7

4-8 نمودارهای مربوط به پروفیل بدنه شماره 1

4-9 نمودارهای مربوط به پروفیل بدنه شماره 2

4-10 نمودارهای مربوط به پروفیل بدنه شماره 3

4-11 نمودارهای مربوط به پروفیل بدنه شماره 4

4-12 نمودارهای مربوط به پروفیل بدنه شماره 5

4-13 مقایسه ضریب درگ

فصل پنجم

نتیجه گیری و پیشنهادات

5-1 نتیجه گیری

5-2 پیشنهاداتی برای تحقیقات آینده

 

فهرست مراجع

 

پیوست"الف"


واژه نامه

فهرست جداول

عنوانصفحه

جدول 3-1 ورودی‌های برنامه برای پروفیل بدنه شماره 1

جدول 3-2 خروجی‌های برنامه برای پروفیل بدنه شماره 1

جدول 3-3 ورودی‌های برنامه برای پروفیل بدنه شماره 2

جدول 3-4 خروجی‌های برنامه برای پروفیل بدنه شماره 2

جدول 3-5 ورودی‌های برنامه برای پروفیل بدنه شماره 3

جدول 3-6 خروجی‌های برنامه برای پروفیل بدنه شماره 3

جدول 3-7 ورودی‌های برنامه برای پروفیل بدنه شماره 4

جدول 3-8 خروجی‌های برنامه برای پروفیل بدنه شماره 4

جدول 3-9 ورودی‌های برنامه برای پروفیل بدنه شماره 5

جدول 3-10 خروجی‌های برنامه برای پروفیل بدنه شماره 5

جدول 3-11 ورودی‌های برنامه برای پروفیل بدنه شماره 6

جدول 3-12 ورودی‌های برنامه برای پروفیل بدنه شماره 7

جدول 4-1 ضریب درگ برای پروفیل‌های بدنه یك تا پنج


 

فایل دارای فهرست اشكال می باشد

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

آموزش برنامه نویسی اندروید(برنامه نویسی اندروید)

پنجشنبه 5 بهمن 1396
12:03
جمشید راد
دسته بندیبرنامه نویسی اندروید
فرمت فایلrar
تعداد صفحات274
حجم فایل3.568 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

کتاب : آموزش برنامه نویسی اندروید.برای برنامه نویسان تحت وب با استفاده از MoSync Framework

 

اندروید سیستم عامل متن بازی است برای گوشی های هوشمند(Smartphone (و 4 که توسط " 3 و تبلت ها 2 کامپیوتر های دستی و Open Handset Alliance " "Google "ساخته شد. این سیستم عامل، دارای 12 میلیون کد است که 3 میلیون آن XML ،8.2 میلیون خط C و 1.2 میلیون آن جاوا می باشد. در سال های آینده اندروید در میلیون ها سیستم همراه و موبایل مورد استفاده قرار خواهد گرفت. شاید برخی به اشتباه فکر کنند که اندروید یک پلتفرم سخت افزاری است.ولی اندروید تنها یک سیستم عامل سیستم عامل اندروید لینوکس است و 5 است که برای موبایل ها ساخته شده است. هسته است و دارای توابعی برای مدیرت تماس 7 و کاربر پسند 6 دارای یک رابط کاربری ، غنی دارد 8 های تلفنی است و همچنین برنامه های کاربردی و سودمندی برای کاربران نهایی و کتابخانه هایی از کد برای راحتی کار برنامه نویسان و توسعه دهندگان نرم افزار دارد و از چند رسانه ای هم به خوبی پشتیبانی میکند.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود فایل ورد Word بررسی انرژی خورشیدی(برق)

پنجشنبه 5 بهمن 1396
12:03
جمشید راد
دسته بندیبرق
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات72
حجم فایل1.197 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان کامل: انرژی خورشیدی
دسته: تحقیقات علمی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 72
 
________________________________________________________
بخشی از مقدمه:
در شرایط كنونی، تلاش در جهت خودكفایی و رفع وابستگی های تكنولوژی كشورمان، یكی از مبرمترین وظایف آحاد ملت ایران است و هركس بنابه موقعیت خویش بایستی در این راستا گام بردارد. یكی از صنایع كشور كه پیشرفت دیگر صنایع در گرو پیشرفت و توسعه آن است، صنعت برق می باشد. نیروگاههای موجود تولید برق از تكنولوژی بسیار بالایی برخوردارند، به طوری كه در حال حاضر طراحی و ساخت آنها در انحصار چند كشور خاص می باشد. با توجه به اینكه رسیدن به این تكنولوژی در آینده نزدیك برای مان مقدور نیست، این سؤال پیش می آید كه برای تأمین انرژی بدون نیاز به تكنولوژی وارداتی چه باید كرد؟ برج نیرو پاسخ مناسبی است به این سؤال چرا كه از یك سو بحران انرژی را حل كرده و از سوی دیگر با داشتن تكنولوژی ساده و در عین حال مناسب برای شرایط اقلیمی كشورمان می تواند ما را در تأمین انرژی موردنیاز یاری نماید.
در ابتدا پیش گفتاری در مورد بحران انرژی در جهان آورده شده و در ادامه آن مقایسه ای اجمالی بین انواع انرژیهای موجود و لزوم استفاده از انرژی خورشید مورد بررسی قرار گرفته است.
در فصل اول پس از آشنایی مقدماتی با برج نیرو، مختصری در مورد كیفیت ساختمانی اجزاء برج و عملكرد آنها بیان شده و نهایتاً امكانات بهره برداری اضافی و افزایش راندمان در برجهای نیرو مطرح شده است.
فصل دوم به تئوری تشعشع خورشید اختصاص داده شده. در این قسمت با توجه به نیازی كه مشاهده گردید ابتدا مكانیزم پدیده تشعشع و قوانین مربوط به آن به طور خیلی مختصر گفته شده است. در ادامه مطلب، تشعشع خورشید و عواملی كه برروی شدت تشعشع آن اثر می گذارند و نهایتاً پوشش ها بررسی شده اند.
فصل سوم شامل محاسبات دودكش است. در این فصل فشار رانش دودكش، دمای هوای خروجی از دودكش، تلفات دودكش و بالاخره راندمان دودكش مطرح شده است.
در فصل چهارم به بررسی تئوریك توربین پرداخته شده است. ابتدا با داشتن افت فشار در دوطرف پروانه قدرت ماكزیمم توربین محاسبه شده و سپس با داشتن قدرت ماكزیمم، فاكتور بتز، برای این نوع توربین خاص بدست آمده است. نهایتاً توان واقعی و نیروی وارد بر پره ها، مورد بررسی قرار گرفته اند.
فصل پنجم شامل اطلاعات مختصری در مورد كلكتور است. در این فصل به بررسی بالانس انرژی در كلكتور، پرداخته شده است. همچنین مقایسه ای بین بالانس انرژی برجهای نیرو و سایر نیروگاههای خورشیدی انجام شده است.
فصل ششم به ارزیابی اقتصادی برجهای نیرو اختصاص داده شده. در این قسمت ابتدا، هزینه مخصوص اجزاء مختلف (دودكش، توربین، كلكتور) و سپس هزینه مخصوص كل پروژه برای دو نوع پوشش شیشه ای و پلاستیكی مورد بررسی قرار گرفته است. در ادامه برخی از مزیتهای برج نیرو نسبت به سایر نیروگاهها، بیان شده است.
در فصل آخر مشخصات و نتایج حاصل از اولین برج نیروی آزمایشی كه در مانزانارس اسپانیا احداث گردیده آورده شده است.

فهرست

مقدمه

پیش گفتار

چرا انرژی خورشیدی؟.

الف- واکنش هسته ای فیژن

ب- واکنش هسته ای فیوژن

انرژی خورشید

فصل اول.

آشنایی با برج نیرو.

مقدمه

اجزاء برج نیرو

۱- دودکش

۲- توربین و ژنراتور

۳- کلکتور

امکانات بهره برداری اضافی

فصل دوم.

انتقال انرژی از طریق تشعشع.

مقدمه

خواص تشعشعی

قانون پلانک

قانون جابجایی وین

قانون استفان- بولتزمن

قانون کیرشهف

قانون کسینوسی لامبرت

قانون جذب لامبرت

تشعشع خورشید

اثر فاصله زمین از خورشید

تأثیر زاویه میل

صفحات پوششی

اثر صفحات پوششی برروی تشعشع خورشید

قابلیت انعکاس پوشش

قابلیت عبوردهی پوشش

قابلیت جذب پوشش

جنس پوشش

اثر رنگ برروی جذب انرژی تشعشعی

فصل سوم.

محاسبات دودکش….

فشار رانش

راندمان دودکش

تلفات اصطکاکی

فصل چهارم.

محاسبات توربین..

توان کلی

توان ماکزیمم

توان واقعی

نیروهای وارد بر پره ها

فصل پنجم..

مختصری در مورد کلکتور.

بالانس انرژی

فصل ششم..

ارزیابی اقتصادی برجهای نیرو.

بررسی هزینه مخصوص

مقایسه برج نیرو با سایر نیروگاهها

۱- تولید برق بدون مصرف سوخت

۲- بدون مصرف آب

۳- بدون آلودگی محیط زیست

۴- عمر زیاد

۵- بهره برداری کم

۶- احتیاج کم به لوازم یدکی

فصل هفتم..

برج آزمایشی مانزانارس…

و نتایج حاصل از آن.

مقدمه

مشخصات برج آزمایشی

مدهای بهره برداری توربین

مراجع

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود فایل ورد word بررسی سیستم تعلیق بادی(مکانیک)

پنجشنبه 5 بهمن 1396
12:03
جمشید راد
دسته بندیمکانیک
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات122
حجم فایل10.515 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان کامل: بررسی سیستم تعلیق بادی

دسته: مکانیک

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات : ١٢٢

 

بخشی از مقدمه:یک خودرو برای داشتن راحتی بیشتر، نیاز به فنرهای خیلی نرم و انعطاف‌پذیر دارد. اما راحتی فقط هدف ما در ساخت یک خودرو نیست. ضمن اینکه باید بتواند سریع حرکت کند. ایمنی بالایی نیز باید داشته باشد. یعنی اینکه حالت پایدار خود را حفظ نماید. بنابراین برای اینکه خودرویی پایدار باشد تعلیق آن باید خاصیت ضربه‌گیری بالایی داشته باشد اما همین خاصیت، خود از راحتی سرنشین خودرو می‌کاهد. به این ترتیب می‌بینیم که در خودرو همیشه تضادی بین راحتی و ایمنی وجود دارد.مهندسین و متخصصین صنعت خودرو در بسیاری از کشورهای جهان تلاش زیادی کرده‌اند تا با استفاده از موادی چون فولاد، روغن و کائوچو به سطحی که در آن الزامهای راحتی و پایداری خودرو رعایت شده باشد برسند و در این راه به موفقیت هایی نیز دست یافته‌اند. اما در زمینه پیشرفت در افزایش سرعت خودرو، می‌توان گفت که تقریباً همه خودروسازان به سطح قابل توجهی رسیده‌اند.در مورد سرعت‌های بالا، باید بین راحتی و پایداری خودرو، یکی را انتخاب کرد. شرکتهای سازنده اتومبیلهای مسابقه، مسلماً پایداری خودرو را ترجیح می‌دهند، اما سازندگان خودروهای لوکس، راحتی را در اولویت کار خود قرار می‌دهند.شنـاور بـودن خـودرو روی بـالشتکـی از هـوا رویـای مهنـدسـین بود. در سال ١٨۴٧ ((جان‌ لوئیس)) اختراع خود را که در مورد فنرهای پتوماتیکی برای خودروهای راه‌آهن، لوکوموتیوها، خودروهای سنگین بود در مقاله‌ای به ثبت رساند. عنوان مقاله لوئیس ((الاستیسیته کامل هوای جو و کاربرد آن)) به عنوان یک جانشین برای فنرهای فلزی بود. به این ترتیب، لوئیس ادعا کرد که اختراع وی اولین فنر هوایی لاستیکی است.به کمک سیستم تعیین هوایی، دو مؤلفه راحتی و ایمنی را می‌توان یکجا در خودرو فراهم آورد. راز این کار در جایگزین نمودن خاصیت الاستیسیته گاز فشرده به جای فنرهای فولادی و قرار دادن بدنه خودرو بر روی چهار بالشتک پنوماتیک موجود در بالن‌های تعلیق می‌باشد.در ادامه فهرست مطالب پروژه بررسی سیستم تعلیق بادی را مشاهده میفرمایید :

 

 

مقدمه

فصل اول فرمان پذیری سیستم تعلیق

1-1- دیدگاه سینماتیکی (مکانیزمی)

1-1-1- موقعیت مراکز و محور غلتش

1-1-2- غلت فرمان

1-1-3- لغزش کناری چرخ ها

1-1-4- زاویه کجک

1-2- دیدگاه نرمی

1-2-1- گشتاور غلتشی

1-2-2- جابجایی کناری بار

1-2-3- قرار پذیری

1-2-4- نرخ سختی چرخ

1-3- لزوم فنربندی خودروها

1-4- قسمت فنربندی شده و فنربندی نشده خودرو

فصل دوم انواع فنر ها

2-1- فنر مارپیچ

2-2- فنرهای تخت

2-3- میله پیچشی

2-4- فنرهای هوایی

فصل سوم انواع سیستم های تعلیق

3-1- سیستم تعلیق یکپارچه

3-1-1- سیستم تعلیق هاچکیس

3-1-2- سیستم تعلیق دودیون

3-2- سیستم تعلیق مستقل (جداگانه)

3-2-1- سیستم تعلیق مک فرسون استرات واسترات دمپر

3-2-2- سیستم تعلیق طبق دار دوبل

3-2-3- سیستم تعلیق بازوی کشنده اکسل عقب

3-2-4- سیستم تعلیق شبه بازوی کشنده اکسل عقب

3-2-5- سیستم تعلیق چند میله ای

3-3- سیستم تعلیق نیمه مستقل

3-3-1- سیستم تعلیق میله پیچشی

3-3-2- سیستم تعلیق محور آونگی

فصل4 تحلیل ارتعاشی مدل ربع خودرو با در نظر گرفتن 2 درجه آزادی

4-1- بررسی مدل کامل خودرو

4-1-1- ترمز گیری و حرکت در پیچ

فصل پنجم سیستم تعلیق هوائی

5-1- فنرهای هوائی

5-1-1- سوپاپ كنترل ارتفاع با میراكننده

5-1-2- سوپاپ کنترل ارتفاع الکتریکی

5-1-3- مخزن هوا

5-1-4- کنترل کننده های مخزن

5-1-5- كمك فنرهای پر شده با گاز

5-1-6- كمك فنرهای هوایی

5-2- كنترل ارتفاع اتوماتیك

5-2-1- نوع اول: با كمك فنر

5-2-2- نوع دوم با استوانه لاستیكی هوا (كیسه هوا)

5-3- سیستم تعلیق هوایی با كنترل الكترونیكی

5-3-1- سنسور ارتفاع

5-3-2- واحد كنترل الكتریكی (ECU)

5-3-3- شیر كنترل هدایتگر سه راهه

فصل ششم سیستم تعلیق هوایی اتوبوس های تولیدی شهاب خودرو

6-1- تعلیق هوایی برای خودرو تجاری

6-1-1- سوپاپ ارتفاع

6-1-2- سوپاپ جدا کننده

6-1-3- کیسه های فنر هوا

6-1-4- بلوک های لاستیکی ضد رول

6-1-5- ویژگی های فنر هوایی

6-1-6- فنرهای فلزی یاصلب

6-2- سیستم تعلیق هوایی کنترل الکتریکی

6-2-1- سویچ فشارکمپرسور

6-2-2- سنسورارتفاع

فصل هفتم بررسی سیستم های تعلیق و چگونگی استفاده از سیستم تعلیق هوایی در سیستم های پویا

7-1- سیستم تعلیق ایستا

7-2- سیستم تعلیق پویا

7-2-1- سیستم های تعلیق اکتیو

7-2-2- سیستم تعلیق نیمه اکتیو

9- نتیجه گیری

10- منابع و مآخذ

فهرست شکلها

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود فایل ورد word بررسی اثرات هارمونیک های ولتاژ و جریان بر روی ترانسفورماتورهای قدرت(برق)

پنجشنبه 5 بهمن 1396
12:02
جمشید راد
دسته بندیبرق
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات94
حجم فایل7.864 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان کامل: بررسی اثرات هارمونیک های ولتاژ و جریان بر روی ترانسفورماتورهای قدرت
دسته: مهندسی برق قدرت
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: ٩۴
________________________________________________________

شرح مختصر : در این پژوهش به مطالعه ارتباط بین منحنی مغناطیس شوندگی هسته ترانسفور ماتور و ناپایداریهای هارمونیکی ناشی از آن می پردازیم .سپس انواع هارمونیک های ولتاژ و جریان و اثرات آنها را بر روی سیستم های قدرت ، در حالات مختلف مورد بررسی قرار می دهیم. در قسمت بعد به بررسی چگونگی حذف هارمونیک ها در ترانسفور ماتور های قدرت با استفاده از اتصالات ستاره و مثلث سیم پیچی ها می پردازیم.و در نهایت نیز جبران کننده ها ی استاتیک و فیلتر ها را به منظور حذف هارمونیک های سیستم قدرت مورد مطالعه قرار می دهیم.

این پروژه شامل پنج فصل است که :

فصل اول : در مورد شناخت ترانسفورماتور و آشنایی کلی با اصول اولیه ترانسفورماتور اصول کار و مشخصات اسمی ترانسفورماتور و چگونگی تعیین تلفات در ترانسفورماتور و ساختمان ووسایل حفاظتی بکار رفته در ترانسفورماتور بحث می کند.

فصل دوم : در مورد رابطه بین B – Hو منحنی مغناطیس شوندگی تلفات پس ماند هسته جریان تحریکی در ترانسفورماتورها و ناپایداری هارمونیکی مرتبط با هسته و چگونگی ایجاد ناپایداری کنترل ناپایداری و آنالیز هارمونیکی جریان مغناطیس کننده و عناصر اشباع را مورد بررسی قرار می دهد.

 

فصل سوم : در این فصل با هارمونیک های جریان ولتاژ اثرات آنها و هارمونیکهای جریان در یک سیستم خازن و یک سیستم پس از نصب خازن و عیوب هارمونیکهای جریان و هارمونیکهای ولتاژ و چگونگی تعیین آنها را مورد بررسی قرار می دهد .

فصل چهارم : دراین فصل به بررسی عملکرد هارمونیک در ترانسفورماتور می پردازیم و انواع آن در اتصالات ترانس را مورد بررسی قرار می دهیم و هارمونیک سوم در ترانسفورماتور و ایجاد سیم پیچ ثالثیه یا پایدارکننده برای حذف هارمونیک و همچنین تلفات هارمونیکها در ترانسفورماتور می پردازیم .

فصل پنجم : در این فصل به منظور حذف هارمونیکها و اثرات آنها در سیستمهای قدرت،به مطالعه جبرانکننده های استاتیک می پردازیم. امروزه در سیستم های قدرت مدرت جبران کننده های استاتیک بعنوان کامل ترین جبران کننده ها مطرح هستند.

 

 

فهرست مطالب پروژه :

چکیده

مقدمه

فصل ۱- شناخت ترانسفورماتور

۱-۱- مقدمه

۱-۲- تعریف ترانسفورماتور

۱-۳- اصول اولیه

۱-۴- القاء متقابل

۱-۵- اصول کار ترانسفورماتور

۱-۶- مشخصات اسمی ترانسفورماتور

۱-۶-۱- قدرت اسمی

۱-۶-۲- ولتاژ اسمی اولیه

۱-۶-۳- جریان اسمی

۱-۶-۴- فرکانس اسمی

۱-۶-۵- نسبت تبدیل اسمی

۱-۷- تعیین تلفات در ترانسفورماتور ها

۱-۷-۱- تلفات آهنی

۱-۷-۲- تلفات فوکو در هسته

۱-۷-۳- تلفات هیسترزیس

۱-۷-۴- مقدار تلفات هیسترزیس

۱-۷-۵- تلفات مس

۱-۸- ساختمان ترانسفورماتور

۱-۸-۱- مدار مغناطیسی ( هسته )

۱-۸-۲- مدار الکتریکی ( سیم پیچها )

۱-۸-۳- مخزن روغن

۱-۸-۴- مواد عایق

۱-۸-۵- وسایل حفاظتی

۱-۹- جرقه گیر

۱-۱۰- پیچ ارت

فصل ۲- بررسی بین منحنی B–H و آنالیز هارمونیکی جریان مغناطیس کننده

۲-۱- مقدمه

۲-۲- منحنی مغناطیس شوندگی

۲-۳- پس ماند ( هیستر زیس )

۲-۴- تلفات پس ماند ( تلفات هیستر زیس )

۲-۵- تلفات هسته

۲-۶- جریان تحریک

۲-۷- پدیده تحریک در ترانسفورماتور ها

۲-۸- تعریف و مفهوم هارمونیک ها

۲-۸-۱- هارمونیک ها

۲-۸-۲- هارمونیک های میانی

۲-۹- ناپایداری هارمونیکی مرتبط با هسته ترانسفورماتور در سیستم های AC- DC

۲-۱۰- واکنشهای فرکانسی AC-DC

۲-۱۱- چگونگی ایجاد ناپایداری

۲-۱۲- تحلیل ناپایداری

۲-۱۳- کنترل ناپایداری

۲-۱۴- جریان مغناطیس کننده ترانسفورماتور

۲-۱۴-۱- عناصر قابل اشباع

۲-۱۴-۲- وسایل فرومغناطیسی

فصل ۳- تاثیر هارمونیکهای جریان و ولتاژ بر روی ترانسفورماتورهای قدرت

۳-۱- مقدمه

۳-۲- مروری بر تعاریف اساسی

۳-۳- اعوجاج هارمونیکها در نمونه هایی از شبکه

۳-۴- اثرات هارمونیکها

۳-۵- نقش ترمیم در سیستم های قدرت با استفاده ازاثر خازنها

۳-۵-۱- توزیع هارمونیکهای جریان در یک سیستم قدرت بدون خازن

۳-۵-۲- توزیع هامونیکهای جریان در یک سیستم پس از نصب خازن

۳-۶- رفتار ترانسفورماتور در اثر هارمونیکهای جریان

۳-۷- عیوب هارمونیکها در ترانسفورماتور

۳-۷-۱- هارمونیکهای جریان

۳-۷-۲- هارمونیک های ولتاژ

۳-۸- حذف هارمونیکها

۳-۹- طراحی ترانسفورماتور برای سازگاری با هارمونیکها

۳-۱۰- چگونگی تعیین هارمونیکها

۳-۱۱- اثرات هارمونیکهای جریان مرتبه بالا( High orde Harmonics ) روی ترانسفورماتور

۳-۱۲- مفاهیم تئوری

۳-۱۲-۱- مدل سازی

۳-۱۳- نتایج عملی

۳-۱۴- راه حل ها

۳-۱۵- نتیجه گیری نهایی

فصل ۴- بررسی عملکرد هارمونیکها در ترانسفورماتورهای قدرت

۴-۱- مقدمه

۴-۲- پدیده هارمونیک در ترانسفورماتورهای سه فاز به عوامل زیر بستگی دارد

۴-۳- اتصال ستاره (بدون اتصال زمین)

۴-۳-۱- ترانسفورماتورهای با مدار مغناطیسی مجزا ومستقل

۴-۳-۲- ترانسفورماتورها با مدار مغناطیسی پیوسته یا تزویج شده

۴-۴- اتصال Yy ستاره با نقطه خنثی

۴-۵- اتصال Dy

۴-۶- اتصال yd

۴-۷- اتصال Dd

۴-۸- سیم پیچ ثالثیه یا پایدار کننده

۴-۹- تلفات هارمونیک در ترانسفورماتور

۴-۹-۱- تلفات جریان گردابی در هادی های ترانسفورماتور

۴-۹-۲- تلفات هیستر زیس هسته

۴-۹-۳- تلفات جریان گردابی در هسته

۴-۹-۴- کاهش ظرفیت ترانسفورماتور

فصل ۵- جبران کننده های استاتیک

۵-۱- مقدمه

۵-۲- راکتور کنترل شده باتریستور TCR

۵-۲-۱- ترکیب TCR و خازن های ثابت موازی (TCR/FC)

۵-۳- راکتوراشباع شده SR

۵-۳-۱- شیب مشخصه ولتاژ

نتیجه گیری

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود فایل ورد Word تحلیل سیستم هیدرولیک و حرکت لودر Loader Hydraulics(مکانیک)

پنجشنبه 5 بهمن 1396
12:02
جمشید راد
دسته بندیمکانیک
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات69
حجم فایل21.962 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان : دانلود تحلیل سیستم هیدرولیک و حرکت لودر Loader Hydraulics

تعداد صفحات : ۶۹

شرح مختصر : این پروژه به تحلیل سیستم هیدرولیک و حرکت لودر (Loader Hydraulics) پرداخته است. لودر وسیله ای برای بارگیری مواد معدنی و … می باشد.در مواردی از قبیل کارخانه جات سیمان ، معادن سنگ و شن و معادن و پالایشگاهها و مواد گوگرد کارایی دارد.همچنین لودر یکی از کاربردی ترین ماشین‌آلات ساختمانی و عمرانی است. این ماشین که در انداره های مختلف ساخته می‌شود به دلیل عملکرد و انعطاف پذیری زیادی که دارد و نیز با کمک تغییر جام می تواند بسیاری از کارها را انجام دهد.

لودر موارد استفاده بسیاری دارد که برخی از آنها عبارتند از ایجاد خاکریزها، حفاری زیرزمین بناها، پرکردن خندقها، خاکریزی اطراف لوله های کارگذاشته شده در کانالها، بارکردن کامیونها، حمل بتن به محل قالبها و بلند کردن و حمل مصالح ساختمانی. به ماشین لودر می‌توان انواع ملحقات نظیر برف روب، کانال کن، لوله بر، لوله گذار، جرثقیل لیفت تراک را نصب کرد و کاربردهای دیگری ازآن گرفت .دراین ماشین سیستم هیدرولیک اهمیت بسیاری دارد که اکثر حرکت های آن در جهات مختلف توسط سیستم های هیدرولیکی کنترل میشود. که در زیر به آنها اشاره شده است.

لودر در طول زمان تغییرات زیادی داشته است وهر تکنولژی آن در حال پیشرفت بوده است که این تغییرات باعث آن شده است که کارایی های آن زیاد شود وراحتی کار را برای اوپراتور دستگاه به وجود آورده است. که سعی شده تا حد امکان به بررسی سیستم های کنترلی جدید به کار گرفته شده در لودر پرداخته شود.در این تحقیق مراحل فوق مورد بررسی قرار گرفته میشود و چند لودر در مدلهای مختلف از قبیل دستگاهایی با این مدلها مورد مطالعه قرار گرفته شده است. (dg956,dg936,zl50g,hepco460,Cat966,).در این پایان نامه ابتدا نسبت به دستگاه لودر یک دید کلی میدهد ، سپس به تشریح سیستم های هیدرولیکی به طور کامل پرداخته خواهد شد.

 

فهرست مطالب پروژه :

مقدمه

تولید قدرت موتور

سیستم روغن کاری

سیستم سوخت پاش سوخت رسانی

شناخت کلی از قمستهای لودر

تحلیل درجات آزادی

شاسی جلوی لودر

شاسی عقب لودر

ساختار کمر شکن لودر

تحلیل موارد کار لودر در شرایط مختلف

ترک کنورتور Torque Converter

گیربکس Transmission

سیستم هیدرولیک داخل گیربکس

شیر کنترل گیربکس

مدار تعویض دنده الکترونیکی

مدار انتقال قدرت

سیستم هیدرولیک کنترل فرمان لودر

سیستم هیدرولیک کار(هیدرو مکانیک)

سیستم هیدرولیک کار (تمام هیدرولیک)

گاردنها وقفل گاردن

دیفرانسیل

گیربکس داخل چرخ لودر

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود فایل ورد Word بررسی ساختار و خواص الکتریکی نانو لوله های کربنی(فنی و مهندسی)

پنجشنبه 5 بهمن 1396
12:02
جمشید راد
دسته بندیفنی و مهندسی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات82
حجم فایل3.96 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان : بررسی ساختار و خواص الکتریکی نانو لوله های کربنی

تعداد صفحات : ۸۲

شرح مختصر : در پروژه حاضر به بررسی ساختار و خواص الکتریکی نانو لوله های کربنی پرداخته شده است.در این پروژه به بررسی خواص الکتریکی نانولوله های کربنی زیگزاگ که به عنوان یک کانال بین چشمه و دررو قرار داده شده پرداختیم و نحوه ی توزیع جریان در ترانزیستور های اثر میدانی را در شرایط دمایی و میدان های مختلف بررسی کرده ایم. نانولوله های کربنی به دو دسته کلی نانولوله های کربنی تک دیواره و نانولوله های کربنی چند دیواره تقسیم می شوند. چنانچه نانولوله کربنی فقط شامل یک لوله از گرافیت باشد، نانولوله تک دیواره و اگر شامل تعدادی از لوله های متحد المرکز باشد نانولوله چند دیواره نامیده می شود .

بسیاری از دانشمندان بر این باور هستند که نانولوله های کربنی به دلیل قابلیت رسانش ویژه یک بعدی جای مواد سیلیکونی در تراشه های نسل آینده را خواهند گرفت.نانولوله های کربنی به دلیل خواص الکتریکی جالبی که دارند در قطعات الکتریکی موارد استفاده زیادی می توانند داشته باشند. این مواد به دلیل رسانش یک بعدی در مقیاس نانو می توانند جاگزین مناسبی برای فلزات و یا نیمرسانا ها باشند.

نانولوله های کربنی موارد استفاده زیادی دارند. از آن ها می توان به عنوان ذخیره کننده هیدروژن استفاده کرد [۱۹]. همچنین در ادوات الکتریکی می توان از آن ها جهت سیم های ارتباطی در ابعاد نانو استفاده کرد. اما یکی از کاربرد های دیگر نانولوله ها که ما در این پروژه به بررسی آن پرداختیم استفاده آن ها در ترانزیستور های اثر میدانی است.

 

در فصل اول ، به بررسی ساختار کربن وکاربرد های آن می پردازیم.در فصل دوم ساختار الکتریکی نانولوله های آرمیچر و زیگزاگ را مورد بررسی قرار می دهیم. در فصل سوم روش هایی را جهت بررسی ترابرد الکتریکی در نانولوله ها مورد مطالعه قرار می دهیم و در نهایت در فصل چهارم نتایج مربوطه را به نانولوله های زیگزاگ تعمیم داده و نحوه ی توزیع جریان در ترانزیستور را در شرایط مختلف فیزیکی مورد بررسی قرار می دهیم.

در ادامه فهرست مطالب پروژه بررسی ساختار و خواص الکتریکی نانو لوله های کربنی را مشاهده می فرماییید :

چکیده
مقدمه
فصل ۱- مقدمه ای بر کربن و اشکال مختلف آن در طبیعت و کاربرد های آن
۱-۱- مقدمه
۱-۲- گونه های مختلف کربن در طبیعت
۱-۲-۱- کربن بیشکل
۱-۲-۲- الماس
۱-۲-۳- گرافیت
۱-۲-۴- فلورن و نانو لوله های کربنی
۱-۳- ترانزیستورهای اثر میدانی فلز- اکسید و ترانزیستور های اثرمیدانی نانولوله ی کربنی
فصل ۲- بررسی ساختار هندسی و الکتریکی گرافیت و نانولوله های کربنی
۲-۱- مقدمه
۲-۲- ساختار الکترونی کربن
۲-۲-۱- اربیتال p2 کربن
۲-۲-۲- روش وردشی
۲-۲-۳- هیبریداسون اربیتالهای کربن
۲-۳- ساختار هندسی گرافیت و نانولوله ی کربنی
۲-۳-۱- ساختار هندسی گرافیت
۲-۳-۲- ساختار هندسی نانولوله های کربنی
۲-۴- یاختهی واحد گرافیت و نانولوله ی کربنی
۲-۴-۱- یاختهی واحد صفحهی گرافیت
۲-۴-۲- یاخته واحد نانولولهی کربنی
۲-۵- محاسبه ساختار نواری گرافیت و نانولوله ی کربنی
۲-۵-۱- مولکولهای محدود
۲-۵-۲- ترازهای انرژی گرافیت
۲-۵-۳- ترازهای انرژی نانولوله ی کربنی
۲-۵-۴- چگالی حالات در نانولوله ی کربنی
۲-۶- نمودار پاشندگی فونونها در صفحهی گرافیت و نانولوله های کربنی
۲-۶-۱- مدل ثابت نیرو و رابطهی پاشندگی فونونی برای صفحه ی گرافیت
۲-۶-۲- رابطهی پاشندگی فونونی برای نانولوله های کربنی
فصل ۳- پراکندگی الکترون فونون
۳-۱- مقدمه
۳-۲- تابع توزیع الکترون
۳-۳- محاسبه نرخ پراکندگی کل
۳-۴- شبیه سازی پراکندگی الکترون – فونون
۳-۵- محاسبه جریان و مقاومت نانولوله ی کربنی
۳-۶- ضرورت تعریف روال واگرد
فصل ۴- بحث و نتیجه گیری
۴-۱- مقدمه
۴-۲- نرخ پراکندگی
۴-۳- تابع توزیع در شرایط مختلف فیزیکی
۴-۴- بررسی سرعت میانگین الکترونها، جریان، مقاومت و تحرک پذیری الکترون
۴-۴-۱- بررسی توزیع سرعت در نانولوله های زیگزاگ نیمرسانا
۴-۴-۲- بررسی جریان الکتریکی در نانولوله های زیگزاگ نیمرسانا
۴-۴-۳- بررسی مقاومت نانولوله های زیگزاگ نیمرسانا
۴-۴-۴- بررسی تحرک پذیری الکترون در نانولوله های زیگزاگ نیمرسانا
۴-۵- نتیجه گیری
۴-۶- پیشنهادات
۴-۷- ضمیمه ی (الف) توضیح روال واگرد
منابع
Abstract

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود فایل ورد Word بررسی سیستم ارتینگ دکل های انتقال و توزیع برق(برق)

پنجشنبه 5 بهمن 1396
12:02
جمشید راد
دسته بندیبرق
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات136
حجم فایل10.854 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

عنوان کامل: سیستم ارتینگ دکل های انتقال و توزیع برق
دسته: مهندسی برق- قدرت
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: ١٣۶
 
________________________________________________________
بخشی از مقدمه:
١-١-فلسفه و تاریخچه ارت
سیستم الکترومغناطیسی تلگراف راه دور که از سال ۱۸۲۰ مورد استفاده قرار می‌گرفت از دو یا چند سیم برای انتقال پیام‌ها به صورت پالس‌های الکتریکی استفاده می‌کرد. سپس این موضوع روشن شد (احتمالا به وسیله دانشمند آلمانی استین‌هیل) که از زمین می‌توان به عنوان مسیر برگشت برای کامل کردن مدار پیام‌ها استفاده کرد؛ به این ترتیب نیازی به سیم بازگشت نخواهد بود اما این روش در طول مسیرهای درون‌قاره‌ای که در سال ۱۸۶۱ بین سنت ژوزف، میسوری و ساکرامنتو کالیفرنیا ایجاد شده بود یک مشکل داشت. در طول فصل‌های خشک سال به علت خشک بودن زمین مقاومت آن به شدت افزایش می‌یافت که باعث اختلال در کارکرد تلگراف می‌شد.
بعدها زمانی که تلفن می‌رفت تا جایگزین تلگراف شود این نکته روشن شد که جریانی که به وسیله شبکه‌های قدرت، خطوط راه‌آهن برقی و دیگر مدارهای تلفن و تلگراف ایجاد می‌وشد موجب ایجاد اختلال در سیگنال‌های فرستاده شده می‌شود و به این ترتیب استفاده از سیستم‌های دو سیمه دوباره جایگزین شد.
١-٢-ارتباطات رادیویی
اتصال الکتریکی به زمین می‌تواند به عنوان یک مبدا پتانسیل الکتریکی برای سیگنال‌های بسامد رادیویی در نوع خاصی از آنتن مورد استفاده قرار گیرد. قسمتی که مستقیما با زمین در ارتباط است می‌تواند از یک جسم ساده مانند یک میله هادی که در زمین فرورفته تشکیل شده باشد و یا از اتصال با لوله‌های فلزی آب ایجاد شده باشد (در این موارد این خطر وجود دارد که بعدها لوله‌ها با لوله‌های پلاستیکی تعویض شوند). یک الکترود زمین ایده‌آل باید صرف نظر از میزان جریانی که به زمین وارد می‌شود یا از آن خارج می‌شود هنواره ولتاژی برابر صفر داشته باشد. در واقع میزان مقاومت یک سیستم زمین است که می‌تواند کیفیت آن را مشخص می‌کند و این کیفیت را می‌توان به راه‌های مختلفی افزایش داد برای مثال با افزایش سطح در تماس الکترود با زمین، افزایش عمق دفن الکترود، استفاده از میله‌های الکترود متعدد، افزایش رطوبت زمین، افزایش میزان مواد معدنی رسانا در خاک و یا افزایش سطح پوشیده شده به وسیله سیستم زمین می‌توان مقاومت زمین را کاهش داد.برخی سیستم‌های آنتن‌های فرستنده در VLF، LF، MF و یا پایین‌تر از رنج SW برای عملکرد مناسب خود نیازمند یک زمین خوب هستند. برای مثال یک آنتن عمودی تک قطب نیازمند یک سیستم زمین است که معمولاً از شبکه‌ای به هم پیوسته از سیم‌ها که به طور شعاعی از مرکز به فاصله تقریبا برابر با طول آنتن دور می‌شوند، تشکیل شده‌است. در برخی موارد این سامانه زمین در بیرون تقویت می‌شود تا از تلفات جلوگیری شود.
 
 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 1172 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234 1235 1236 1237 1238 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 1262 1263 1264 1265 1266 1267 1268 1269 1270 1271 1272 1273 1274 1275 1276 1277 1278 1279 1280 1281 1282 1283 1284 1285 1286 1287 1288 1289 1290 1291 1292 1293 1294 1295 1296 1297 1298 1299 1300 1301 1302 1303 1304 1305 1306 1307 1308 1309 1310 1311 1312 1313 1314 1315 1316 1317 1318 1319 1320 1321 1322 1323 1324 1325 1326 1327 1328 1329 1330 1331 1332 1333 1334 1335 1336 1337 1338 1339 1340 1341 1342 1343 1344 1345 1346 1347 1348 1349 1350 1351 1352 1353 1354 1355 1356 1357 1358 1359 1360 1361 1362 1363 1364 1365 1366 1367 1368 1369 1370 1371 1372 1373 1374 1375 1376 1377 1378 1379 1380 1381 1382 1383 1384 1385 1386 1387 1388 1389 1390 1391 1392 1393 1394 1395 1396 1397 1398 1399 1400 1401 1402 1403 1404 1405 1406 1407 1408 1409 1410 1411 1412 1413 1414 1415 1416 1417 1418 1419 1420 1421 1422 1423 1424 1425 1426 1427 1428 1429 1430 1431 1432 1433 1434 1435 1436 1437 1438 1439 1440 1441 1442 1443 1444 1445 1446 1447 1448 1449 1450 1451 1452 1453 1454 1455 1456 1457 1458 1459 1460 1461 1462 1463 1464 1465 1466 1467 1468 1469 1470 1471 1472 1473 1474 1475 1476 1477 1478 1479 1480 1481 1482 1483 1484 1485 1486 1487 1488 1489 1490 1491 1492 1493 1494 1495 1496 1497 1498 1499 1500 1501 1502 1503 1504 1505 1506 1507 1508 1509 1510 1511 1512 1513 1514 1515 1516 1517 1518 1519 1520 1521 1522 1523 1524 1525 1526 1527 1528 1529 1530 1531 1532 1533 1534 1535 1536 1537 1538 1539 1540 1541 1542 1543 1544 1545 1546 1547 1548 1549 1550 1551 1552 1553 1554 1555 1556 1557 1558 1559 1560 1561 1562 1563 1564 1565 1566 1567 1568 1569 1570 1571 1572 1573 1574 1575 1576 1577 1578 1579 1580 1581 1582 1583 1584 1585 1586 1587 1588 1589 1590 1591 1592 1593 1594 1595 1596 1597 1598 1599 1600 1601 1602 1603 1604 1605 1606 1607 1608 1609 1610 1611 1612 1613 1614 1615 1616 1617 1618 1619 1620 1621 1622 1623 1624 1625 1626 1627 1628 1629 1630 1631 1632 1633 1634 1635 1636 1637 1638 1639 1640 1641 1642 1643 1644 1645 1646 1647 1648 1649 1650 1651 1652 1653 1654 1655 1656 1657 1658 1659 1660 1661 1662 1663 1664 1665 1666 1667 1668 1669 1670 1671 1672 1673 1674 1675 1676 1677 1678 1679 1680 1681 1682 1683 1684 1685 1686 1687 1688 1689 1690 1691 1692 1693 1694 1695 1696 1697 1698 1699 1700 1701 1702 1703 1704 1705 1706 1707 1708 1709 1710 1711 1712 1713 1714 1715 1716 1717 1718 1719 1720 1721 1722 1723 1724 1725 1726 1727 1728 1729 1730 1731 1732 1733 1734 1735 1736 1737 1738 1739 1740 1741 1742 1743 1744 1745 1746 1747 1748 1749 1750 1751 1752 1753 1754 1755 1756 1757 1758 1759 1760 1761 1762 1763 1764 1765 1766 1767 1768 1769 1770 1771 1772 1773 1774 1775 1776 1777 1778 1779 1780 1781 1782 1783 1784 1785 1786 1787 1788 1789 1790 1791 1792 1793 1794 1795 1796 1797 1798 1799 1800 1801 1802 1803 1804 1805 1806 1807 1808 1809 1810 1811 1812 1813 1814 1815 1816 1817 1818 1819 1820 1821 1822 1823 1824 1825 1826 1827 1828 1829 1830 1831 1832 1833 1834 1835 1836 1837 1838 1839 1840 1841 1842 1843 1844 1845 1846 1847 1848 1849 1850 1851 1852 1853 1854 1855 1856 1857 1858 1859 1860 1861 1862 1863 1864 1865 1866 1867 1868 1869 1870 1871 1872 1873 1874 1875 1876 1877 1878 1879 1880 1881 1882 1883 1884 1885 1886 1887 1888 1889 1890 1891 1892 1893 1894 1895 1896 1897 1898 1899 1900 1901 1902 1903 1904 1905 1906 1907 1908 1909 1910 1911 1912 1913 1914 1915 1916 1917 1918 1919 1920 1921 1922 1923 1924 1925 1926 1927 1928 1929 1930 1931 1932 1933 1934 1935 1936 1937 1938 1939 1940 1941 1942 1943 1944 1945 1946 1947 1948 1949 1950 1951 1952 1953 1954 1955 1956 1957 1958 1959 1960 1961 1962 1963 1964 1965 1966 1967 1968 1969 1970 1971 1972 1973 1974 1975 1976 1977 1978 1979 1980 1981 1982 1983 1984 1985 1986 1987 1988 1989 1990 1991 1992 1993 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 2026 2027 2028 2029 2030 2031 2032 2033 2034 2035 2036 2037 2038 2039 2040 2041 2042 2043 2044 2045 2046 2047 2048 2049 2050 2051 2052 2053 2054 2055 2056 2057 2058 2059 2060 2061 2062 2063 2064 2065 2066 2067 2068 2069 2070 2071 2072 2073 2074 2075 2076 2077 2078 2079 2080 2081 2082 2083 2084 2085 2086 2087 2088 2089 2090 2091 2092 2093 2094 2095 2096 2097 2098 2099 2100 2101 2102 2103 2104 2105 2106 2107 2108 2109 2110 2111 2112 2113 2114 2115 2116 2117 2118 2119 2120 2121 2122 2123 2124 2125 2126 2127 2128 2129 2130 2131 2132 2133 2134 2135 2136 2137 2138 2139 2140 2141 2142 2143 2144 2145 2146 2147 2148 2149 2150 2151 2152 2153 2154 2155 2156 2157 2158 2159 2160 2161 2162 2163 2164 2165 2166 2167 2168 2169 2170 2171 2172 2173 2174 2175 2176 2177 2178 2179 2180 2181 2182 2183 2184 2185 2186 2187 2188 2189 2190 2191 2192 2193 2194 2195 2196 2197 2198 2199 2200 2201 2202 2203 2204 2205 2206 2207 2208 2209 2210 2211 2212 2213 2214 2215 2216 2217 2218 2219 2220 2221 2222 2223 2224 2225 2226 2227 2228 2229 2230 2231 2232 2233 2234 2235 2236 2237 2238 2239 2240 2241 2242 2243 2244 2245 2246 2247 2248 2249 2250 2251 2252 2253 2254 2255 2256 2257 2258 2259 2260 2261 2262 2263 2264 2265 2266 2267 2268 2269 2270 2271 2272 2273 2274 2275 2276 2277 2278 2279 2280 2281 2282 2283 2284 2285 2286 2287 2288 2289 2290 2291 2292 2293 2294 2295 2296 2297 2298 2299 2300 2301 2302 2303 2304 2305 2306 2307 2308 2309 2310 2311 2312 2313 2314 2315 2316 2317 2318 2319 2320 2321 صفحه بعد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ایران دانلود است. || طراح قالب bestblog.ir