پاورپوینت تفكر ناب(صنایع)

پنجشنبه 5 بهمن 1396
10:51
جمشید راد
دسته بندیصنایع
فرمت فایلzip
تعداد صفحات18
حجم فایل101 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

 فهرست موضوعات
تفكر ناب تعاریف و  مفاهیم

موداها

اصول تفكر ناب

مودا

نمونه  مودا ها  در بخش خدمات

فهرست روش های شناسایی مودا

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

جزوه روش تحقیق و سمینار(صنایع)

پنجشنبه 5 بهمن 1396
10:51
جمشید راد
دسته بندیصنایع
فرمت فایلzip
تعداد صفحات130
حجم فایل2.036 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

تعاریف اولیه در مورد تحقیق و روش تحقیقی

راه هایی شناخت  کسب دانش برای بشر

تحقیق علمی و ویژگی های آن

انواع تحقیق

مراحل تحقیق علمی و مهندسی ان

انواع متغیرها

تعریف جامعه، نمونه،  روشهای نمونه برداری و حجم نمونه

روش های جمع اوری داده

پایایی و روایی تحقیق

روش های تجزیه و تحلیل داده ها

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت بررسی تجزیه، تحلیل و طراحی سیستمها (آشنایی با فرایند تولید نرم افزار)(پاورپوینت)

پنجشنبه 5 بهمن 1396
10:50
جمشید راد
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلppt
تعداد صفحات57
حجم فایل783 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پاورپوینت بررسی SDLC تجزیه ، تحلیل و طراحی سیستمها(آشنایی با فرایند تولید نرم افزار) در 57 اسلاید قابل ویرایش



مقدمه

تجزیه تحلیل و طراحی سیستمها بخش مهمی از فرایند تولید نرم افزار و سیستمهای نرم افزاری است.
فرایند تولید نرم افزار چگونگی ایجاد كد برنامه برای حل یك مسئلة پیچیده را كه شامل مراحل گوناگونی است توصیف می كند.



حل مسئله حداقل شامل مراحل زیر است :
درك صورت مسئله یا تجزیه و تحلیل ( نیازمندیها ، معلومات و مجهولات ، ورودیها و خروجیها ، گردش فعالیتها و فرایندها و ... )
ارائة راه حل ( طراحی )
پیاده سازی



وقتی مسئله بزرگ و پیچیده می شود ، فرایند درك مسئله ، كشف راه حل و پیاده سازی آنهم به همان نسبت دشوار ، طولانی و پیچیده خواهد شد.
هر فرایند پیچیده ایی در صورتیكه به درستی و با اتخاذ روشهای و متدهای مناسب مدیریت نشود ، زمینه را برای وقوع اشتباهات بعضاً جبران ناپذیر فراهم می كند.
بسیاری از پروژه های بزرگ  تنها به دلیل اینكه تحلیلگر و طراح آنها به درك دقیق و درست مسئله دست نیافته است شكست خورده و در بعضی موارد به فاجعه تبدیل شده اند.



Shuttle Flight 51-L (Challenger)

یكی از تلخترین شكستهای بشر كه خسارات مادی و معنوی بسیاری را به همراه داشت ، تنها تنیجة یك اشتباه در طراحی نرم افزار كنترل فضاپیمای شاتل بود.



تعاریف

فرایند تولید نرم افزار چگونگی تحلیل ، طراحی و پیاده سازی سیستمهای اطلاعاتی را توصیف می كند
روش ها و متدها Methodologies
 فرایند دقیق و چند مرحله ایی جهت تولید نرم افزار
Techniques
  مجموعه ایی از فنون مدلسازی كه امكان ایجاد محصولات هر مرحله از فرایند را فراهم می كند
Tools
 نرم افزارها و برنامه های كامپیوتری كه فرایند مدلسازی و بهره گیری از تكنیكها را امكان پذیر می كند



فرایند تولید نرم افزار

تولید نرم افزار فرایندی مرحله به مرحله و گام به گام است
مجموعة مراحل و گامهای مورد نیاز ، محصولات هر مرحله ، قواعد و دستوراتی كه باید در ایجاد محصولات میانی رعایت گردد و چگونگی بدست آوردن هر یك از آنها را اصطلاحاً چرخة حیات نرم افزار ( SDLC ) می نامند.
Software Development Life Cycle = SDLC



مراحل فرایند تولید لزوماً ترتیبی نیستند بلكه می توانند :
بازگشتی
 موازی
محاوره ایی
چرخشی
هر مرحله حداقل یك محصول معین ارائه خواهد كرد




گامهای اصلی در فرایند تولید نرم افزار

برنامه ریزی : شرح هدف از طراحی نرم افزار و چگونگی زمانبندی و مدیریت فرایند تولید
تجزیه و تحلیل : درك دقیق و كامل صورت مسئله و نیازمندیهای كاربران و آشنایی با راه حلهای فعلی مسئله
طراحی : ارائة راه حل ( ها ) و توصیف دقیق و كامل راه ها مورد توافق كاربران
پیاده سازی : ایجاد كدهای برنامه و سایر محصولات لازم




برنامه ریزی

شناسایی مجموعة موارد مهم و حیاتی در محیط مسئله
امكانسنجی حل مسئله از دیدگاه ( فنی ، مدیریتی ، منابع )
آماده سازی برنامة كاری
جذب نیروی انسانی مورد نیاز
كنترل و هدایت فرایند تولید




تجزیه تحلیل

اتخاذ راهبرد تجزیه تحلیل و انتخاب روش
كشف و توصیف نیازمندیهای كاربران ( ذینفعان )
مدلسازی فرایندها و توابع و عملكردهای مورد نیاز
مدلسازی داده ها و معلومات و مجهولات




تجزیه تحلیل

شرح نیازمندیهای كاربران : نیازهای جدید كاربران و ذینفعان سیستم را توصیف كرده ، شرح می دهد.
نمودار گردش داده ها : چگونگی گردش داده و اطلاعات بین محیط سیستم و سیستم را شرح می دهد. داده های وروردی چگونه دریافت می شوند ، خروجیها چگونه تولید می شوند و اطلاعات چگونه نگه داری و ذخیره می شود.




تجزیه تحلیل

مدل منطقی داده ها : ساختار داده ها و اطلاعات در گردش سیستم ، و روابط بین آنها را به نمایش می گذارد.
شرح ورودی / خروجی : جزئیات و چگونگی محاورة كاربران و سیستم را و نحوة تبادل داده ها و اطلاعات بین محیط و سیستم را نمایش می دهد.
شرح پردازه ها و فرایندها : توابع و عملكردهای سیستم را شرح می دهد. به عنوان مثال :
    (Structured English, Decision Tables & Decision Trees).




آنالیز منطقی و فیزیكی

در تحلیل فیزیكی سیستم فعلی با تمام محدودیتهای فیزیكیش در نظر گرفته می شود.
در تحلیل منطقی تمامی الزامات فیزیكی و محدودیتهایی را كه تنها حاصل شرایط سیستم مورد مطالعه می باشد حذف می شود و در نتیجه منطق سیستم باقی می ماند.



تجزیه تحلیل – داده ها و پردازه ها

داده ها و پردازه ( توابع ، رویه ها ) دو عنصر اصلی هر سیستمی محسوب می گردند.
مدلهای DFD و LDM به ترتیب جهت توصیف داده ها و پردازه به كار گرفته می شوند.




روشهای آنالیز

یكی از كاربردی ترین روشهای آنالیز تحلیل و طراحی ساختیافته می باشد.
برای این روش استانداردهای متفاوتی وجود دارد كه شاخص ترین آنها SSADM می باشد.
تكنیكهای متنوع دیگری نیز برای تحلیل و طراحی سیستمها وجود دارد.





متدولوژی چیست ؟

یك روش دقیق و دارای قوائد روشن جهت پیاده سازی SDLC
طبقه بندی متدولوژیها


 فرایند محور
 داده محور
 شئ گرا
 طراحی ساختیافته
 تولید سریع RAD




اصول تجزیه تحلیل

تجزیه تحلیل فرایند كشف و شناسائی عناصر سازندة سیستم مورد مطالعه و توصیف و مستندسازی دقیق آن می باشد
شرح و ضبط دقیق دستآوردهای این مرحله تنها در صورت استفاده از ابزاهای توصیفی ( تصویری – تجسمی ) مناسب امكانپذیر است
مدل شكل كوچك ، دقیق و تجریدی از یك پدیدة موجود در جهان واقع یا ذهن تحلیلگر می باشد

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت بررسی روشهای بکار گیری آموزش مجازی (ICT) در ارتقاء فرایند یاد دهی، یادگیری(پاورپوینت)

پنجشنبه 5 بهمن 1396
10:50
جمشید راد
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلppt
تعداد صفحات21
حجم فایل1.129 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پاورپوینت بررسی روشهای بکار گیری آموزش مجازی (ICT) در ارتقاء فرایند یاد دهی، یادگیری در 21 اسلاید قابل ویرایش



 جامعه، نمونه و روشهای نمونه گیری

جامعه اصلی این پژوهش شامل كلیه اساتید تمام وقت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و واحد كرمانشاه است که در نیمسال دوم سال تحصیلی 84-83 به کار اشتغال داشته اند . این تعداد شامل 240 نفر اساتید دانشگاه آزاد رودهن و 140 نفر  اساتید دانشگاه آزاد كرمانشاه بودند. حجم آزمودنیها براساس جدول مورگان ( نادری ، سیف نراقی ، 1381 ، ص 278 )  مشخص شد و در نتیجه از جامعه 240 نفری اساتید دانشگاه آزاد رودهن 140 نفر و از جامعه 140 نفری اساتید دانشگاه آزاد کرمانشاه 110 نفر به روش تصادفی ساده انتخاب شدند . ضمن اینکه در انتخاب استادان رشته های تحصیلی آنان دخالت داده نشد بلکه انحصاراً عضویت آنها در هیات علمی مورد نظر بود .



 سوالات تحقیق

1- آیا استفاده از روشهای جدید تدریس به عنوان یکی از روشهای آموزش مجازی در بالا بردن کیفیت یاددهی – یادگیری موثر است ؟
 
2- آیا استفاده از روش online به عنوان یکی از روشهای بکارگیری مجازی در بالا بردن کیفیت یاددهی – یادگیری موثر است ؟

3- آیا استفاده از وسایل کمک آموزشی به عنوان یکی از روشهای بکارگیری آموزش مجازی در بالا بردن کیفیت یاددهی – یادگیری موثر است ؟

4- آیا استفاده از روشهای جدید پژوهش به عنوان یکی از روشهای بکارگیری آموزش مجازی در بالا بردن کیفیت یاددهی – یادگیری موثر است ؟
 
5- آیا استفاده از روشهای جدید ارزشیابی به عنوان یکی از روشهای بکارگیری آموزش مجازی در بالا بردن کیفیت یاددهی – یادگیری موثر است ؟
 
6- آیا بکارگیری روشهای آموزش مجازی در بالا بردن كیفیت یاددهی یادگیری دانشجویان موثر است  ؟

7- آیا بین نظرات اساتید دانشگاه آزاد واحد رودهن و اساتید دانشگاه آزاد كرمانشاه جهت بكارگیری روشهای آموزش مجازی تفاوت وجود دارد؟





 اهداف تحقیق
 اهداف كلی
بررسی روشهای بكارگیری آموزش مجازی (ICT) در ارتقاء فرآیند یاددهی – یادگیری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی
 اهداف جزئی
1- استفاده از روش تدریس جدید در آموزش مجازی برای بالا بردن ارتقاء فرآیند یاددهی– یادگیری دانشجویان

2- استفاده از روش Online در آموزش مجازی برای بالا بردن ارتقاء فرآیند یاددهی – یادگیری دانشجویان

3- استفاده از وسایل كمك آموزشی در آموزش مجازی برای بالا بردن ارتقاء فرآیند یاددهی – یادگیری دانشجویان .

4- استفاده از روشهای جدید پژوهش در آموزش مجازی برای بالا بردن ارتقاء فرآیند یاددهی – یادگیری دانشجویان

5- استفاده از روشهای ارزشیابی جدید در آموزش مجازی برای بالا بردن ارتقاء فرآیند یاددهی – یادگیری دانشجویان

6- مقایسه روشهای آموزش مجازی با روشهای مرسوم آموزش برای بالا بردن كیفیت یاددهی- یادگیری

7- مقایسه نظرات اساتید دانشگاه آزاد رودهن با اساتید دانشگاه آزاد كرمانشاه برای بالا بردن كیفیت یاددهی - یادگیری





 روش تحقیق

 در این بررسی با توجه به اهداف و فرضیه ها از روش تحقیق پیمایشی و یا زمینه یابی استفاده می شود ، از آن جهت زمینه یابی است كه یكسری نکات را در مورد راهها و روشهای بكارگیری آموزش مجازی در ارتقاء كیفیت یاددهی- یادگیری در دانشگاهها را جستجو می كند. این تحقیق در راستای تحقق اهداف خود و برای آنكه چهارچوب علمی درستی را رعایت نموده باشد،  با توجه به مطالعات و مبانی نظری به عوامل مربوط به روشهای بكارگیری آموزش مجازی پرداخته است. محقق قصد دارد  هنجار سازی و مستند كردن متغیرهای ارائه شده بر اساس واضحات موجود می باشد نه تجزیه و تحلیل این روشها.




متغیرهای تحقیق

در این پژوهش با توجه به موضوع اصلی « بررسی روشهای بکارگیری آموزش مجازی » (ICT) در ارتقاء فرایند یاددهی – یادگیری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

متغیر های اثرگذار یا مستقل شامل: 1- آموزش ONLINE 2- روش های تدریس جدید 3- وسایل كمك آموزشی 4- روشها جدید پژوهش 5- روشهای ارزشیابی جدید ، آموزش مجازی

 متغیر متاثر یا وابسته : فرایند یاددهی – یادگیری
متغیر کنترل : دانشگاه ، شهر
متغیر مزاحم : سن اساتید ، جنسیت اساتید ، رشته تحصیلی ، مقطع تحصیلی ، میزان سوابق کاری .




 ابزار تحقیق و روش سنجش متغیرها

در این تحقیق برای گردآوری داده ها پرسشنامه استفاده شده است. تمام پرسشهای مربوط      به روشهای بكارگیری آموزش مجازی با طیف لیكرت و با پاسخ های كاملاً موافق ، موافق ،       بی نظر، مخالف و كاملاً مخالف تنظیم شده، ضمن اینکه به منظور از بین بردن خطای هاله ای سوالات فرد به طور مثبت و سئوالات زوج به طور منفی نمره گذاری و پرسیده شده است توضیح اینکه سئوالات مربوط به آموزش مجازی در مقایسه با آموزش مرسوم در نظر گرفته شده است كه برتری سئوالات مربوط به آموزش مجازی به شكل مثبت از كاملاً موافق ، موافق، بی نظر، مخالف ، كاملاً مخالف با مقیاس 5 ، 4 ، 3، 2، 1 نمره گذاری شده و سئوالاتی كه مربوط به برتری آموزش سنتی نسبت به آموزش مجازی است به شكل منفی از كاملاً مخالف، مخالف، بی نظر، موافق، كاملاً موافق با مقیاس 5، 4، 3، 2 ، 1 نمره گذاری شده است.



 تعیین روایی و اعتبار ابزار تحقیق

برا در این تحقیق برای گردآوری داده ها پرسشنامه استفاده شده است. تمام پرسشهای مربوط به روشهای بكارگیری آموزش مجازی با طیف لیكرت و با پاسخ های كاملاً موافق، موافق ، بی نظر،مخالف و كاملاً مخالف تنظیم شده،ضمن اینکه به منظور از بین بردن خطای ها له ای سوالات فرد به طور مثبت و سئوالات زوج به طور منفی نمره گذاری و پرسیده شده است توضیح اینکه سئوالات مربوط به آموزش مجازی در مقایسه با آموزش مرسوم در نظر گرفته شده است كه برتری سئوالات مربوط به آموزش مجازی به شكل مثبت از كاملاً موافق ، موافق، بی نظر، مخالف ، كاملاً مخالف با مقیاس 5 ، 4 ، 3، 2، 1 نمره گذاری شده و سئوالاتی كه مربوط به برتری آموزش سنتی نسبت به آموزش مجازی است به شكل منفی از كاملاً مخالف، مخالف، بی نظر، موافق، كاملاً موافق با مقیاس 5، 4، 3، 2 ، 1 نمره گذاری شده است.
برای دستیابی به روایی پرسشنامه ابتدا یك پرسشنامه مقدماتی 30 سئوالی تهیه گردید و به تعدادی از كارشناسان ومتخصصان داده شد سپس با استفاده از ضریب توافق روایی 24 موردآن مورد تایید قرار گرفت همچنین برای اعتباریابی از آلفای كرونباخ استفاده شده و عدد 8/76 به دست آمد. كه این میزان اعتبار در حد قابل قبول است .



 نتایج تحقیق

فرضیه اول : یکی از روشهای بکارگیری آموزش مجازی در بالا بردن کیفیت یاددهی – یادگیری استفاده از روشهای جدید تدریس است .

در این تحقیق موضوع روشهای بکارگیری آموزش مجازی از طریق 5 متغیر جزئی تر مورد بررسی قرار گرفته که بر اساس بررسی به عمل آمده ، نتایج زیر بدست آمده است

روشهای جدید تدریس در یکی از متغیر های تشکیل دهنده آموزش مجازی است ، و بر فرایند یاددهی – یادگیری تاثیر دارد . اما این تاثیر از نظر پاسخ دهندگان در حد متوسط است و لذا فرضیه مورد نظر مبنی بر اینکه روشهای تدریس در بالا بردن کیفیت یاددهی – یادگیری موثر است مورد تایید قرار گرفت .
 
در پیشینه های قابل دسترسی پژوهشگر موردی که با این نتیجه گیری قابل مقایسه باشد به دست نیامد .





 پیشنهادات

1- اگرچه بین روشهای جدید تدریس در آموزش مجازی با فرایند یاددهی – یادگیری رابطه قوی بدست نیامده در عین حال چون میانگین جامعه به میانگین نمونه بدست آمده نزدیک است بی شمار می شود ، اساتید در کنار روشهای موسوم از روشهای تدریس جدید نیز استفاده نمایند به خصوص اگر با توجه به دروس نوع تدریس انتخاب  شود بسیار موثر باشد

2- بر اساس نتایج بدست آمده از فرضیه دوم پیشنهاد می شود اساتید دانشجویان را نه تنها به منابع مکتوب بلکه به استفاده از اینترنت برای تبادل اطلاعات تشویق نمایند . همچنین هر کدام یک آدرس اینترنتی داشته باشد تا از این طریق دانشجویان مطالب خود را به آدرس آنان فرستاده و سوالات خود را برای استاد ارسال نمایند و ساعتی از شبانه روز را تعیین کرده و با دانشجویان گفتگو اینترنتی (chat) داشته باشد تا هم انگیزه یادگیری در آنان ایجاد کرده و هم با این روشها بیشتر آشنا شوند .

3- با در نظر گرفتن نتیجه بدست آمده از فرضیه مورد نظر ، با اساتید پیشنهاد می شود که دانشجویان را تشویق نمایند که برای بالا بردن تمرکز خود از وسایل صوتی و تصویری در کلاس و بازدید های علمی از قبیل فیلم برداری ، عکس برداری و ضبط صوت استفاده کنند چرا که در برخی از دروس این موارد می تواند بسیار موثر باشد لازم به یادآوری است اساتید باید توجه داشته باشند که در چه موردی از وسایل کمک آموزشی استفاده نمایند .
 
4- با توجه به اینکه روشهای جدید پژوهش می تواند در فرایند یاددهی – یادگیری تاثیر زیادی داشته باشد پیشنهاد می شود اساتید ابتدا روشهای جدید پژوهش را به دانشجویان آموزش داده و سعی کنند آنان را تشویق به انجام پروژه های کاربردی و به صورت گروههای کوچک نمایند همچنین در زمینه نوع نظر سنجی و نحوه تجزیه و تحلیل داده ها آنان را آگاه نمایند که این خود می تواند تاثیر زیادی در بالا رفتن کیفیت و بهبود آموزش شود .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت بررسی کنفرانس درس میوه های گرمسیری و نیمه گرمسیری (مرکبات)(پاورپوینت)

پنجشنبه 5 بهمن 1396
10:50
جمشید راد
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلppt
تعداد صفحات40
حجم فایل6.329 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پاورپوینت بررسی کنفرانس درس میوه های گرمسیری و نیمه گرمسیری (مرکبات) در 40 اسلاید قابل ویرایش



تا ریخچه   

مركبات ازقرون گذشته وگویا بوسیله پرتقالیها به ایران آورده شده ودر ابتدا درجنوب كه محیط مناسبی برای رویش آن به شمار می رود كاشته شده و از این جهت نام پرتقال را بروی یكی از گونه های آن گذاشتند. بومی قسمت های جنوب شرق آسیا و كشورهای چین و اندونزی و مالزی است.
اكنون كشور ایران در مقام هفتم تولید مركبات در جهان است.



مشخصات مركبات

مركبات از راسته granilas  وتیره Rutaceae  و زیرتیره Aurantioidae است.
زیر تیره مركبات دارای 33 جنس و203 گونه است كه مركبات  خود شامل 3 جنس هستند:
1- poncirus  : این گونه درختچه ای است به ارتفاع 3 تا 4 متر تنها نوع مركبات كه هر سال خزان دارد و به سرمای 20- درجه مقاوم است بخاطر برگهای سه برگچه ایش به آن نارنج سه برگ می گویند میوه آن كوچك و تلخ بعنوان پایه كاربرد دارد.




2- Fortunella : درختچه ای است كوتاه، برگهای ریز و میوه گرد و كشیده كه به Kumquat  معروف است و این جنس به همراه پوشش به مصرف می رسد.


3- سیتروس Citrus
شامل كلیه مركباتی كه می شناسیم  و شامل گونه های زیر است:
1- پرتقال Citrus aurantium
2- نارنج  ‍‍C. vulgaris
3- گریپ فروت C.paradisi
4- بادرنگ C.mediaca
5- سلطان مركبات C.grandis
6- لیمو ترش C.limonum
7- دارابی C.decumana
8- نارنگی C.deliciusus
9- و لیمو شیرین،توسبز، لیمو عمانی و........





گیاه شناسی مركبات

   گیاهانی دو لپه،دارای درختان نسبتا بزرگ برگها ،منفرد و صاف ودمبرگها كم وبیش عریض می باشند گل ها یا منفرد ویا بصورت خوشه های كوچك  كاسه گل از5-4 كاسبرگ و جام گل از 8-4 گلبرگ تشكیل شده تعداد پرچم ها حدودا چهار برگ است تخمدان از نوع كروی ودارای برچه های زیاد است.




آب وهوای مناسب

دمای بهینه برای رشد مركبات 20- 16 درجه سانتی گراد است. در دمای 3- درجه ساننتی گراد صدمه می بیند و در دمای 8-  و 9- درجه شاخه ها خشك و دردمای 10- به بعد كل درخت خشك می شود.            


در دماهای بالا 40 – برگها دچارسوختگی و میوه نیز كم آب و    كیفیتش كاهش می یابد.
حساسیت مركبات نسبت به دماهای بالا و پایین فرق می كند مثلا :
حساس ترین مركبات نسبت به سرما   سلطان مركبات
مقاومترین مركبات نسبت به سرما      نارنگی





خاك مناسب

    بهترین خاك،خاكی است كه سبك باشد كه آب بتواند درآن نفوذ كند و آب اطراف ریشه باقی نماند بنابراین خاك های با بافت شنی- لومی وعمیق بهترین خاك برای مركبات است  PHمناسب برای آنها 5/5 تا 7 است و به هیچ وجه خاكهای اسیدی وترش را دوست ندارد.




آبیاری

    اصولا مركبات به مقدار آب كم ولی به دفعات زیاد نیازمندند،به همان مقدار كه كم آبی باعث خسارت می شود آب زیاد باعث بروز مشكلاتی مثل كاهش محصول،امراض وبیماری و...می تواند بشود.آبیاری در مركبات به چهار روش انجام می شود:
1- قطره ای
2- جوی و پشته ای
3- بارانی
4- جویچه ای
كه معمولترین روش آبیاری جوی پشته ای است.




عناصر تغذیه ای مركبات

شامل دو گروه هستند:
1- Macro elements  :  N، P، K، Ca، mg، S
2- Micro elements  :  Fe، Zn ،Mn، B، Mo، Cu





اختلالات ژنتیكی

1- جهش یا موتاسیون : باعث تغییر شكل برگ ها فقدان كامل كلروفیل و ایجاد لكه های مختلف در برگ و باعث تغییر در تمام قسمت میوه یا بخشی ازآن می گردد.
2- زوال یا سرخشكیدگی : باعث پژمردگی وزرد شدن برگها، كه برگ ریزی و همچنین ریزش میوه ها را به دنبال دارد.




اختلالات ناشی از عوامل محیطی در مركبات

1- سرما زدگی : باعث خروج آب و خشك شدن كیسه های اسانس در میوه می گردد و همچنین باعث از بین رفتن رفتن كلرفیل برگها و سفید شدن و ریزش آنها می گردد.
2- خشكی : رطوبت نا كافی ممكن است باعث پیچ خوردن برگها و یا حتی خشك شدن آنها گردد ،در اثر خشكی بافت مزوفیل برگ متلاشی می شود ودر نوك برگ كلروز بوجود می آید.
3- خسارت تگرگ : باعث پارگی برگها یاحتی پوست میوه و پوست تنه درخت و نتیجتا نفوذ عوامل بیماریزا در آنها گردد وآفتاب سوختگی،خسارت ناشی از صاعقه بدشكلی شاخه ها و.......





بسته بندی مركبات

بسته بندی صحیح در مركبات از مرحله برداشت شروع می شود و شامل مراحل زیر است :
1- زمان چیدن میوه
   رسیده بودن میوه،دستكش پوشیدن كارگران،شستشو در آب 40 درجه سانتی گراد و قرار دادن در مجاورت هوای گرم می باشد.
  2- مرحله تفكیك :
     شامل جدا كردن میوه های آفت زده و خراب جداكردن میوه های هم قطر و.........
     سپس آنها را در صندوق یا كارتن ها ویا سبد های مخصوصی در چند ردیف كه بین ردیف ها را نیز نوارهای باریك كاغذی قرار می دهند می چینند وآنها را یا مستقیما به بازار عرضه می كنند و یا در سردخانه نگه داری می كنند.
     بهترین دما هم برای مركبات در سردخانه ها دمای 5-4 درجه سانتی گراد و رطوبت 80% است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت بررسی نقش كلسترول در بیماری های عروق قلب(پاورپوینت)

پنجشنبه 5 بهمن 1396
10:50
جمشید راد
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلppt
تعداد صفحات7
حجم فایل12.779 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پاورپوینت بررسی نقش كلسترول در بیماری های عروق قلب در 7 اسلاید قابل ویرایش



تری گلیسرید

           كلسترول
    مضر                    مفید
LDL                   HDL



غذاهای مفید :


ماهی ( اومگا 3 )
روغن گیاهی – بادام – گردو
ویتامین ها
میوه و سبزی
حبوبات – قارچ – سبوس گندم
چای معمولی – چای سبز




غذاهای مضر

روغن های حیوانی
روغن های جامد و اشباع شده
تخم مرغ
جگر – میگو – خاویار – گوشت قرمز
لبنیات

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورینت بررسی ویژگیهای مدیریت کارآفرینی(پاورپوینت)

پنجشنبه 5 بهمن 1396
10:49
جمشید راد
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلppt
تعداد صفحات106
حجم فایل416 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پاورینت بررسی ویژگی‌های مدیریت کارآفرینی در 106 اسلاید قابل ویرایش



رِئوس مطالب

- مقدمه
-  تعاریف كارآفرینی
- كارآفرینی سازمانی
- نقش‌های كارآفرینان
- ویژگی‌های کارآفرینان
- تفاوت كارآفرین با غیركارآفرین
- تفاوت كارآفرین با مدیر
- دیدگاه فرایندی و مدل‌های كارآفرینی
- ارائه مدل كارآفرینی





هفت اصل موفقیت کارآفرینی

1- همگام بودن با تغییرات جهانی
2- کسب و کارگرا بودن
3- بازارگرا بودن
4- مدیریت استراتژیک
5- دانایی – مدیریت دانش
6- نوآوری
7- رشد





    تعاریف كارآفرین


     واژه كارآفرین : از كلمه فرانسوی Entreprendre به معنای متعهد شدن Undertake
     نشأت گرفته است .
      روند تحول زندگی از دوران غارنشینی تاكنون به شیوه‌های متفاوتی توصیف شده است؛
      اما آنچه كه در تمامی تحلیل‌ها مورد توجه قرار گرفته است همانا تقش “ عامل تغییر “
    ( Change Agent ) یا در واقع همان نیرویی است كه پیشرفت مادی را سبب شده است .
    امروزه متوجه شده‌اند كه “ عامل تغییر “ از ابتدا وجود داشته و در آینده نیز نقش آن را
     كارآفرینان ایفاء خواهند نمود .




 ضرورت كارآفرینی در سازمان


1- افزایش سریع رقبای جدید
2- ایجاد حس بی اعتمادی نسبت به شیوه‌های مدیریت سنتی درشركت‌ها
3- خروج بهترین نیروهای كاری از شركت‌ها و اقدام آنها به كارآفرینی
مستقل




                    Entrepreneur                             
       فراكارآفرین یا كارآفرین سازمانی

گات و گینزبرگ 1993 Goth & Ginsberg

كسی كه در زیر چتر یك شركت محصولات؛ فعالیت‌ها و تكنولوژی                 جدید را كشف و به بهره برداری می‌رساند .

 



نیازهای سازمانی كارآفرینان

- نیاز به توجه ? اعتماد? احترام? تشویق و حمایت
- نیاز به آزادی در انتخاب نقش خود در سازمان
- نیاز به آزادی در انتخاب همكاران و پرسنل خود
- نیاز به ارتباط نزدیك? سریع و راحت با خارج سازمان
- نیاز به آزادی از زنجیره فرمان و سلسله مراتب سازمانی
- نیاز به آزادی از كارهای تكراری? روزمره و یكنواخت
- نیاز به آزادی عمل در نحوه انجام كارها
- نیاز به دراختیارداشتن ”زمان آزاد“ برای پیگیری ایده‌های نو
- نیاز به دراختیارداشتن”منابع آزاد“ و بدون كنترل و پاسخگویی?
   جهت استفاده در طرح‌ها و ایده‌های نو شخصی
- نیاز به اطلاعات به موقع? موثق? مرتبط
- نیاز به اخذ سریع نتیجه كار و عمل خود
- نیاز به آموزش
- نیاز به سرعت عمل ( عدم بوروكراسی )
- نیاز به كار مفرح ( ضمن شوخی )






نقش‌های كارآفرینان


- عامل ایجاد و توزیع ثروت ؛ برانگیزنده توسعه اقتصادی جامعه یا به عبارتی موتور رشد و توسعه اقتصادی .
- عامل اشتغال زایی .
- عامل انتقال تكنولوژی .
- عامل ترغیب و تشویق سرمایه گذاری .
- عامل شناخت? ایجاد و گسترش بازارهای جدید .
- عامل تعادل در اقتصاد پویا .
عامل تحول وتجدید حیات ملی ومحلی ( كارآفرینی فراتر از شغل و حرفه است  یك-
 شیوه زندگی است )





نقش‌های كاركردی كارآفرینان در تئوری‌های اقتصادی

1- معامله گر
2- هماهنگ كننده




نوآوری

نوآوری را می‌توان فرایندی تعریف كرد كه طی
آن فنون وتولیدات جدید به سیستم اقتصادی معرفی
 می‌شوند . نوآوری موفق زمانی صورت می‌گیرد
كه قابلیت انجام كاری كه پیش از این نمی‌توانست
صورت بگیرد یا حداقل اقتصادی و مناسب
نبوده مهیا شود .



خلاقیت

خلاقیت همانا توانایی خلق فكرهای جدید است كه این فكرها ممكن است به محصولات یا خدمات جدید نیز منجر شوند.
دردایره المعارف علوم اجتماعی از خلاقیت چنین تعاریفی ذكر شده است :
1 - توانایی هستی بخشیدن به پدیده‌ای جدید
2- فرایند روانشناختی یا فرایندهایی كه ازطریق آنها محصولات جدید و ارزشمند خلق می‌شوند




توفیق طلبی

نیاز به توفیق عبارت است از تمایل به انجام كار در
استانداردهای عالی جهت موفقیت در موقعیت‌های رقابتی .
افراد با نیاز به توفیق بالا مایل هستند تا همواره در چالش
باشند و در راه رسیدن به اهداف قابل دسترسی و همچنین
 نسبت به عملكرد خود ؛ به بازخورد مكرر و منظم زمانی
نیاز دارند .
این افراد ترجیح می‌دهند تا شخصاً مسئولیت حل مشكلات؛
 تعیین اهداف و دستیابی به آنها را از طریق تلاش شخصی
 خود بعهده گیرند .





ویژگی‌های كارآفرینان

ریسك پذیری
منبع اختبارات رسمی
نو‌آوری و خلاقیت
تمایل به مسئولیت پذیری
منبع اختبارات رسمی
ریسك پذیری ؛ نیازبه توفیق
آرزومند؛ استقلال طلب؛ مسئولیت پذیر؛اعتماد به نفس
روابط انسانی؛ توانایی به ایجاد ارتباطات؛ دانش فنی
پیش بینی و فرض خطر
نیاز به توفیق؛ خودمختاری؛ متهاجم؛ قدرت؛  شناخت؛ نوآوری؛ عدم وابستگی
نیاز به قدرت
مركز كنترل داخلی

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت مقدمه ای بر داده کاوی و اکتشاف دانش(پاورپوینت)

پنجشنبه 5 بهمن 1396
10:49
جمشید راد
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلppt
تعداد صفحات40
حجم فایل58 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پاورپوینت مقدمه ای بر داده کاوی و اکتشاف دانش در 40 اسلاید قابل ویرایش



مقدمه

nامروزه با گسترش سیستم های پایگاهی و حجم بالای داده ها ی ذخیره شده در این سیستم ها ، نیاز به ابزاری است تا بتوان داده های ذخیره شده پردازش کرد و اطلاعات حاصل از این پردازش را در اختیار کاربران قرار داد .

nبا استفاده ار پرسش های ساده در SQL و ابزارهای گوناگون گزارش گیری معمولی ، می توان اطلاعاتی را در اختیار کاربران قرار داد تا بتوانند به نتیجه گیری در مورد داده ها و روابط منطقی میان آنها بپردازند

nوقتی که حجم داده ها بالا باشد ، کاربران هر چند زبر دست و با تجربه باشند نمی توانند الگوهای مفید را در میان حجم انبوه داده ها تشخیص دهند و یا اگر قادر به این کار هم با شند ، هزینه عملیات از نظر نیروی انسانی و مادی بسیار بالا است

از سوی دیگر کاربران معمولا فرضیه ای را مطرح می کنند و سپس بر اساس گزارشات مشاهده شده به اثبات یا رد فرضیه می پردازند ، در حالی که امروزه نیاز به روشهایی است که اصطلاحا به کشف دانش بپردازند یعنی با کمترین دخالت کاربر و به صورت خودکار الگوها و رابطه های منطقی را بیان نمایند .

nداده کاوی یکی از مهمترین این روشها است که به وسیله آن الگوهای مفید در داده ها با حداقل دخالت کاربران شناخته می شوند و اطلاعاتی را در اختیار کاربران و تحلیل گران قرار می دهند تا براساس آنها تصمیمات مهم و حیاتی در سازمانها اتخاذ شوند .

مفاهیم پایه در داده کاوی

nدر داده کاوی معمولا به کشف الگوهای مفید از میان داده ها اشاره می شود . منظور از الگوی مفید ، مدلی در داده ها است که ارتباط میان یک زیر مجموعه از داده ها را توصیف می کند و معتبر ، ساده ، قابل فهم و جدید است .
ت

عریف داده کاوی

nداده کاوی عبارت است از فرایند استخراج اطلاعات معتبر ، از پیش ناشناخته ، قابل فهم و قابل اعتماد از پایگاه داده های بزرگ و استفاده از آن در تصمیم گیری در فعالیت های تجاری مهم.

nاصطلاح داده کاوی به فرایند نیم خودکار تجزیه و تحلیل پایگاه داده های بزرگ به منظور یافتن الگوهای مفید اطلاق می شود

nداده کاوی یعنی جستجو در یک پایگاه داده ها برای یافتن الگوهایی میان داده ها

مراحل فرایند کشف دانش از پایگاه داده ها

nانبارش داده ها

nانتخاب داده ها

nتبدیل داده ها

nکاوش در داده ها

nتفسیر نتیجه

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت بررسی یک حافظه ثانوی دیسک نوری(پاورپوینت)

پنجشنبه 5 بهمن 1396
10:49
جمشید راد
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلppt
تعداد صفحات12
حجم فایل48 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پاورپوینت بررسی یک حافظه ثانوی دیسک نوری در 12 اسلاید قابل ویرایش



یک حافظه ثانوی: دیسک نوری (CD-ROM)

 دیسک نوری (Compact Disk – read only! memory) چیست؟

یک صفحه دایره شکل و منعکس کننده نور(لیزری)، حاوی:

 یک پیست مارپیچ (spiral) از مرکز صفحه تا لبه آن.

 بعلاوه تعدادی حفره (Pits) روی پِیست مارپیچ.

             (چرا ROM ؟)
         (چرا نور لیزری؟)




خواص دیسک نوری

     خواص دیسک نوری (یا لیزری)  چیست؟

داده ها به کمک تشعشع لیزری نوشته یا خوانده میشوند.  

ظرفیت آن حدود 600  تا 700  مگا بایت داده میباشد.

تنها یک شیار مارپیچ طولانی شامل تعداد زیادی سکتور دارد.

داده های دیجیتالی بصورت یک سری حفره روی این شیار ثبت میشوند.

به سطح بالایی شیار Land و به حفره ایجاد شده روی شیار Pit گفته میشود.


                   


    عمل خواندن دیسک نوری چگونه است؟

به وسیله تابش نور لیزری روی شیار.

 و تشخیص تغییرات درشدت انعکاس نور (intensity).

تشخیص صفر و یک چگونه است؟

عدد یک = تغییر ارتفاع (از Land به Pit یا بر عکس).

عدد صفر = تعداد فواصل زمانی معین بین دو عدد یک.                 (فواصل زمانی؟)


                   


تشخیص صفر و یک چگونه است؟

  مابین دو عدد یک، بایستی لااقل دو عدد صفر وجود داشته باشد!                                    (چرا؟)

 برای کد گذاری  256  حروف جدول ASCII احتیاج به 14 بیت خواهد بود!                    (چرا؟)

 تبدیل کد گذاری حروف از 8 بیت به 14 بیت بکمک یک جدول ( (Eight to Fourteen Modulationانجام میشود.

مثال:
نمونه ای از جدول E.F.M. :

0  ?  0000  0000  ?  0100  1000  100000
1  ?  0000  0001   ?  1000  0100  000000
2 ?  0000  0010   ?  1001  0000  100000




سرعت وظرفیت دیسک نوری

 روش سرعت خطی ثابت (Constant Linear Velocity) چیست؟

 حرکت نور لیزری روی شیار با سرعت خطی ثابت انجام میشود.                  (چرا؟)

 طول شیار مار پیچ (Spiral track) تقریبا سه مایل میباشد.

 طول سکتورها از مرکز تا لبه دیسک همواره ثابت است.

 این تکنولوژی از دیسک های صوتی به ارث گرفته شده،

 و باعث بالا بردن ظرفیت دیسک (تا دو برابر) میشود.                              (چرا؟)

 ولی باعث پایین آمدن سرعت دسترسی (بین نیم تا یک ثانیه) نیز میگردد.        (چرا؟)




دسترسی به یک سکتور

  دسترسی به یک سکتور (seek) چگونه انجام میشود؟

آدرس یک سکتور بستگی به سرعت صحیح چرخش دارد!              (چرا؟)

ولی خود سرعت متغیر است!                                                (چرا؟)

پس بایستی اطلاعات مربوط به آدرس نیزحتما خوانده شوند!

و احتیاج به روش سعی و خطا (trial and error) میباشد،       (چرا؟)

که خود راندمان کار را پایین می آورد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت بررسی یک حافظه ثانوی باند مغناطیسی(پاورپوینت)

پنجشنبه 5 بهمن 1396
10:49
جمشید راد
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلppt
تعداد صفحات13
حجم فایل27 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پاورپوینت بررسی یک حافظه ثانوی باند مغناطیسی در 13 اسلاید قابل ویرایش



خواص باند مغناطیسی

 خواص باند مغناطیسی چیست؟

امکان دسترسی مستقیم (direct access) به رکوردها را نمی دهد!             (چرا؟)

ولی امکان دسترسی سری (sequential access) را با سرعت بالا دارد.

در مقابل شرایط مختلف محیطی (environment) پایداری خوبی دارد.

براحتی حمل و نگهداری می شود .

از دیسکهای سخت ارزانتر است.

در گذشته برای نگهداری فایلهای بزرگ (بجای دیسکهای سخت) استفاده می شد.   (چرا؟)

ولی اکنون فقط برای آرشیو داده ها (backup)  استفاده میشود.                      (چرا؟)





ساختار باند مغناطیسی

   باند مغناطیسی 9 شیاری  (Nine-Track Tapes) چیست؟

داده ها روی 9 شیار موازی به صورت دنباله ای از بیت ها (bits) ثبت میشوند.

بنابراین هر مقطع از باند (Frame) شامل 9 بیت و معادل یک بایت داده میباشد.

در هر 9 بیت ، هشت بیت برای داده ها و یک بیت برای کنترل صحت (Parity) داده ها وجود دارد.                                                                                  (چگونه؟)





ساختار باند مغناطیسی

   ساختار یک باند مغناطیسی چگونه است؟

 مکان منطقی (Logical Position) یک بایت همان مکان فیزیکی آن میباشد.

 یعنی رکوردها به طور مرتب پشت سرهم قرار دارند. (Sequential Access)


 ساختار یک باند مغناطیسی چگونه است؟

در فاصله بین بلوک داده ها فضای استفاده نشده ای به نام Gap وجود دارد که در آن تمام بیتها صفر می باشند

در گذشته نوع رایج باندها حاوی 6250 بایت دراینچ  (bpi) بوده است.

 انواع جدیدتر باندها 30,000 bpi    یا بیشتر میباشند




ظرفیت باند مغناطیسی

 تخمین طول باند مورد نیاز  چگونه است؟

 راندمان استفاده از باند به چه عواملی بستگی دارد؟

فشردگی داده های باند (Tape density)        

مثال 6250 bpi :

سرعت حرکت باند (Tape Speed)                

مثال 200 ips :

فاصله بین بلوکهای داده (inter block gap)

مثال 0.3 inch :





 تخمین طول باند مورد نیاز چگونه است؟

مثال:
فایلی با مشخصات 1,000,000 رکورد 100 بایتی را در نظر میگیریم .
طول باند مورد نیاز را با  فشردگی bpi 6250  برای دو حالت مختلف حساب میکنیم.
    
حالت اول :فاکتور بلوک (blocking factor) برابر با یک :

طول مورد نیاز =تعداد بلوک ها ) * طول هر بلوک + فاصله بین بلوکها (

طول مورد نیاز 316.000=1,000,000*(100/6250+0.3)=اینچ

یعنی بیش از 10 کارتریج 2400 فوتی   (Cartridge)

درگذشته رایجترین طول کارتریجها 2400  فوت بوده است.

اکنون کارتریجهای معمول با طول 3600 فوت یا بیشترمیباشند.
                                                                     (ظرفیت؟)

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 1172 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234 1235 1236 1237 1238 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 1262 1263 1264 1265 1266 1267 1268 1269 1270 1271 1272 1273 1274 1275 1276 1277 1278 1279 1280 1281 1282 1283 1284 1285 1286 1287 1288 1289 1290 1291 1292 1293 1294 1295 1296 1297 1298 1299 1300 1301 1302 1303 1304 1305 1306 1307 1308 1309 1310 1311 1312 1313 1314 1315 1316 1317 1318 1319 1320 1321 1322 1323 1324 1325 1326 1327 1328 1329 1330 1331 1332 1333 1334 1335 1336 1337 1338 1339 1340 1341 1342 1343 1344 1345 1346 1347 1348 1349 1350 1351 1352 1353 1354 1355 1356 1357 1358 1359 1360 1361 1362 1363 1364 1365 1366 1367 1368 1369 1370 1371 1372 1373 1374 1375 1376 1377 1378 1379 1380 1381 1382 1383 1384 1385 1386 1387 1388 1389 1390 1391 1392 1393 1394 1395 1396 1397 1398 1399 1400 1401 1402 1403 1404 1405 1406 1407 1408 1409 1410 1411 1412 1413 1414 1415 1416 1417 1418 1419 1420 1421 1422 1423 1424 1425 1426 1427 1428 1429 1430 1431 1432 1433 1434 1435 1436 1437 1438 1439 1440 1441 1442 1443 1444 1445 1446 1447 1448 1449 1450 1451 1452 1453 1454 1455 1456 1457 1458 1459 1460 1461 1462 1463 1464 1465 1466 1467 1468 1469 1470 1471 1472 1473 1474 1475 1476 1477 1478 1479 1480 1481 1482 1483 1484 1485 1486 1487 1488 1489 1490 1491 1492 1493 1494 1495 1496 1497 1498 1499 1500 1501 1502 1503 1504 1505 1506 1507 1508 1509 1510 1511 1512 1513 1514 1515 1516 1517 1518 1519 1520 1521 1522 1523 1524 1525 1526 1527 1528 1529 1530 1531 1532 1533 1534 1535 1536 1537 1538 1539 1540 1541 1542 1543 1544 1545 1546 1547 1548 1549 1550 1551 1552 1553 1554 1555 1556 1557 1558 1559 1560 1561 1562 1563 1564 1565 1566 1567 1568 1569 1570 1571 1572 1573 1574 1575 1576 1577 1578 1579 1580 1581 1582 1583 1584 1585 1586 1587 1588 1589 1590 1591 1592 1593 1594 1595 1596 1597 1598 1599 1600 1601 1602 1603 1604 1605 1606 1607 1608 1609 1610 1611 1612 1613 1614 1615 1616 1617 1618 1619 1620 1621 1622 1623 1624 1625 1626 1627 1628 1629 1630 1631 1632 1633 1634 1635 1636 1637 1638 1639 1640 1641 1642 1643 1644 1645 1646 1647 1648 1649 1650 1651 1652 1653 1654 1655 1656 1657 1658 1659 1660 1661 1662 1663 1664 1665 1666 1667 1668 1669 1670 1671 1672 1673 1674 1675 1676 1677 1678 1679 1680 1681 1682 1683 1684 1685 1686 1687 1688 1689 1690 1691 1692 1693 1694 1695 1696 1697 1698 1699 1700 1701 1702 1703 1704 1705 1706 1707 1708 1709 1710 1711 1712 1713 1714 1715 1716 1717 1718 1719 1720 1721 1722 1723 1724 1725 1726 1727 1728 1729 1730 1731 1732 1733 1734 1735 1736 1737 1738 1739 1740 1741 1742 1743 1744 1745 1746 1747 1748 1749 1750 1751 1752 1753 1754 1755 1756 1757 1758 1759 1760 1761 1762 1763 1764 1765 1766 1767 1768 1769 1770 1771 1772 1773 1774 1775 1776 1777 1778 1779 1780 1781 1782 1783 1784 1785 1786 1787 1788 1789 1790 1791 1792 1793 1794 1795 1796 1797 1798 1799 1800 1801 1802 1803 1804 1805 1806 1807 1808 1809 1810 1811 1812 1813 1814 1815 1816 1817 1818 1819 1820 1821 1822 1823 1824 1825 1826 1827 1828 1829 1830 1831 1832 1833 1834 1835 1836 1837 1838 1839 1840 1841 1842 1843 1844 1845 1846 1847 1848 1849 1850 1851 1852 1853 1854 1855 1856 1857 1858 1859 1860 1861 1862 1863 1864 1865 1866 1867 1868 1869 1870 1871 1872 1873 1874 1875 1876 1877 1878 1879 1880 1881 1882 1883 1884 1885 1886 1887 1888 1889 1890 1891 1892 1893 1894 1895 1896 1897 1898 1899 1900 1901 1902 1903 1904 1905 1906 1907 1908 1909 1910 1911 1912 1913 1914 1915 1916 1917 1918 1919 1920 1921 1922 1923 1924 1925 1926 1927 1928 1929 1930 1931 1932 1933 1934 1935 1936 1937 1938 1939 1940 1941 1942 1943 1944 1945 1946 1947 1948 1949 1950 1951 1952 1953 1954 1955 1956 1957 1958 1959 1960 1961 1962 1963 1964 1965 1966 1967 1968 1969 1970 1971 1972 1973 1974 1975 1976 1977 1978 1979 1980 1981 1982 1983 1984 1985 1986 1987 1988 1989 1990 1991 1992 1993 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 2026 2027 2028 2029 2030 2031 2032 2033 2034 2035 2036 2037 2038 2039 2040 2041 2042 2043 2044 2045 2046 2047 2048 2049 2050 2051 2052 2053 2054 2055 2056 2057 2058 2059 2060 2061 2062 2063 2064 2065 2066 2067 2068 2069 2070 2071 2072 2073 2074 2075 2076 2077 2078 2079 2080 2081 2082 2083 2084 2085 2086 2087 2088 2089 2090 2091 2092 2093 2094 2095 2096 2097 2098 2099 2100 2101 2102 2103 2104 2105 2106 2107 2108 2109 2110 2111 2112 2113 2114 2115 2116 2117 2118 2119 2120 2121 2122 2123 2124 2125 2126 2127 2128 2129 2130 2131 2132 2133 2134 2135 2136 2137 2138 2139 2140 2141 2142 2143 2144 2145 2146 2147 2148 2149 2150 2151 2152 2153 2154 2155 2156 2157 2158 2159 2160 2161 2162 2163 2164 2165 2166 2167 2168 2169 2170 2171 2172 2173 2174 2175 2176 2177 2178 2179 2180 2181 2182 2183 2184 2185 2186 2187 2188 2189 2190 2191 2192 2193 2194 2195 2196 2197 2198 2199 2200 2201 2202 2203 2204 2205 2206 2207 2208 2209 2210 2211 2212 2213 2214 2215 2216 2217 2218 2219 2220 2221 2222 2223 2224 2225 2226 2227 2228 2229 2230 2231 2232 2233 2234 2235 2236 2237 2238 2239 2240 2241 2242 2243 2244 2245 2246 2247 2248 2249 2250 2251 2252 2253 2254 2255 2256 2257 2258 2259 2260 2261 2262 2263 2264 2265 2266 2267 2268 2269 2270 2271 2272 2273 2274 2275 2276 2277 2278 2279 2280 2281 2282 2283 2284 2285 2286 2287 2288 2289 2290 2291 2292 2293 2294 2295 2296 2297 2298 2299 2300 2301 2302 2303 2304 2305 2306 2307 2308 2309 2310 2311 2312 2313 2314 2315 2316 2317 2318 2319 2320 2321 2322 صفحه بعد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ایران دانلود است. || طراح قالب bestblog.ir