پاورپوینت نظام ارائه خدمات بهداشتی درمانی(پاورپوینت)

چهارشنبه 4 بهمن 1396
3:24
جمشید راد
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلppt
تعداد صفحات14
حجم فایل88 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

 قسمتی از متن پاورپوینت :

 

تعداد اسلاید : 14 صفحه

نظام ارائه خدمات بهداشتی درمانی نظام (سیستم) سلامت نظام سلامت شامل تمام سازمان ها، موسسات، منابع و افرادی است که قصد اولیه آنها، بهبود سلامتی است.
اجزای اصلی نظام سلامت ارائه خدمات
نیروی انسانی
نظام اطلاعات سلامت
محصولات، واكسن ها و فن آوری های پزشكی
گردش مالی نظام های سلامت
رهبری و حاكمیت در نظام سلامت تامین هزینه مراقبت های سلامت Public

Private انواع نظام های عرضه خدمات سلامت در دنیا بیمه خدمات بهداشتی درمانی
قرارداشتن مردم تحت پوشش بیمه ها و مشارکت آنها در تامین هزینه ها از طریق پرداخت حق بیمه

طب ملی
قرار گرفتن یکسان مردم تحت پوشش تمامی خدمات و تامین هزینه های آن از طریق صندوق عمومی كشور (مالیات ها و سایر درآمدهای دولتی)

معاونت عمومی (Public assistance)
ارائه خدمات به اغلب مردم از طریق مراکز و بیمارستانهای دولتی؛ ارائه خدمات خاص به گروه هایی از مردم توسط ساز مانهای آنها در کنار فعالیت بخش خصوصی

اشکال بینابینی مراقبت بهداشتی اولیه Primary Health Care مراقبت بهداشتی اولیه، جزء ضروری مراقبت های سلامت هستند كه بایستی به شكل یكسان در دسترس همه افراد و خانواده های یك جامعه باشد؛ شكل ارائه آن بایستی برای افراد و خانواده ها قابل قبول بوده، با مشاركت كامل آنها و با صرف هزینه ای كه از سوی جامعه و كشور قابل پرداخت باشد، ارائه گردد. مراقبت های بهداشتی اولیه، هسته اصلی نظام سلامت هر كشور و جزئی اصلی از توسعه اجتماعی و اقتصادی آن كشور است. شکل گیری شبکه مراقبت های بهداشتی اولیه در ایران - 1 گروه های سیار واکسیناسیون و مبارزه با بیماریهای واگیر (بعد از جنگ جهانی دوم)
بهدارها (فارغ التحصیلان دوره های 4 ساله آموزشی) از سال 1319 تا دهه 40
سپاه بهداشت (از 1343) برای گذراندن خدمت سربازی در وزارت بهداری
استفاده از کادر کمکی (بهورز) در طرح رضائیه آذربایجان غربی (طرح تحقیقاتی نحوه توسعه خدمات پزشکی و بهداشتی در ایران) در اوایل دهه 50 توسط سازمان جهانی بهداشت (WHO)، دانشکده بهداشت و وزارت بهداری وقت که بیشترین شباهت را با شبکه فعلی کشور دارد
تربیت بهورز در کوار فارس توسط بخش پزشکی اجتماعی دانشگاه شیراز و مرکز تحقیقات توسعه بین المللی (IDRC)
سایر طرح ها (مردم یار در الشتر لرستان، بهداشت یاران در عشایر فارس و نیز در شمیران) شکل گیری شبكه مراقبت های اولیه در ایران - 2 ارزشیابی طرح های استفاده از نیروهای کمکی توسط WHO (1355)
اعلامیه آلما آتا: 12 سپتامبر 1978 (21 شهریور 1357)
تدوین سیاست ها و استراتژی های نظام ارائه خدمات (1358):
اولویت روستاها و مناطق محروم بر شهرها
اولویت بهداشت و فعالیت های پیشگیری (اولیه) بر درمان (پیشگیری ثانویه)
اولویت درمان سرپایی بر بستری
اولویت درمان عمومی بر تخصصی مفاهیم پایه در نظام عرضه خدمات بهداشتی درمانی کشور اصول مراقبتهای بهداشتی اولیه
توزیع عادلانه، مشارکت جامعه، هماهنگی بین بخشی و فن آوری مناسب

سطح بندی خدمات

نظام ارجاع همین اصول در طراحی برنامه پزشك خانواده در سال های اخیر نیز مد نظر قرار گرفته است. نظام ارائه خدمات بهداشتی درمانی کشور وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی معاونت سلامت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی معاونت بهداشتی
و معاونت درمان معاونت غذا و دارو

 


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت مکمل های غذایی و دوپینگ(پاورپوینت)

چهارشنبه 4 بهمن 1396
3:23
جمشید راد
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلppt
تعداد صفحات39
حجم فایل215 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

 قسمتی از متن پاورپوینت :

 

تعداد اسلاید : 39 صفحه

مکمل های غذایی و دوپینگ دسته بندی مکملها بر اساس خواص ادعا شده روشهای گوناگونی برای دسته بندی مکمل های غذایی و مواد غذایی نیروزا وجود دارد . برخی از صاحب نظران بر اساس نوع فعالیت ورزشی، دسته بندی را ارائه داده اند به عنوان مثال :

مکمل قدرتی
مکمل استقامتی مکمل هایی که بر سوخت و ساز انرژی تاثیر دارند :
کراتین
ال کارنیتین
بیکربنات سدیم
کافئین مکمل هایی که احتمالا بر ترکیب بدن تاثیر می گذارند :

پروتئین و اسید های آمینه
پیکو لینات کروم
بتا هیدروکسی بتا متیل بوتیرات (BMH)
چیتوزان مکمل هایی که احتمالا باعث حفظ سلامت عمومی ورزشکار می شوند :

گلوتامین
ویتامینی ها و مواد آنتی اسیدان منابع مکمل های غذایی بخش اعظم مکمل هایی که در دسترس قرار دارند انواع تجاری بوده و به شکل پودر، قرص، کپسول یا حتی شربت ارائه می شوند . در واقع مکمل ها به وضعی شبیه به داروها عرضه می شوند.

در اکثر موارد ، بسته بندیهای و قوطی هایی که مکمل ها در آنها عرضه می شوند، حاوی مجموعه ای ازچند مکمل هستند.

بسیاری از مکمل هایی که تحت عنوان چربی سوز (fat burner) به فروش می رسند ، مجموعه ای از ال کارنیتین ، چیتوزان و کافئین را دربردارند.
نکته مهم این است که با کمی دقت بر برچسب بعضی از این قوطی های متوجه طبع متضاد مواد سازنده آنها شد. مصرف چشم بسته ممنوع اگرچه بیشتر مکمل های موجود در بازار فاقد آثار ادعا شده هستند ، با این حال ، بسیاری از ورزشکاران در گزینش مکمل مورد نیاز خود راه به خطا می روند و به جز عوارض جانبی ، دچار افت عملکرد هم می شوند.
محتوی بسیاری از این نوع محصولات مخلوطی از موادی است که گاهی خواص متضاد دارند. برای گریز از این نوع خطا باید حتما مطالب برچسب ، بویژه در بخشی از آن که به مواد سازنده مکمل اشاره می کند ، مطالعه کرد.
معمولا به این بخش " supplement facts" یا حقایق مکمل گفته می شود.
(هر چند گاهی پیش می آید مطلبی مغایر با حقیقت هم در در آن بیان شود ). مکمل ها و عملکرد های ورزشی بر اساس نتایج تحقیقات، اکثر ورزشکاران از مکمل های متعدد استفاده می کنند . البته شیوع کلی وانواع مکمل های مورد استفاده برحسب نوع ورزش ، جنسیت ورزشکار و سطح مسابقات فرق می کند.
در بعضی تحقیقات ، 100 درصد وزنه برداران از بعضی از انواع مکمل های غذایی استفاده می کرده اند (بورک، 1993).
بررسی و مطالعه همه انواع مکمل های غذایی مصرفی ورزشکاران امری غیر ممکن است ، ولی سعی می شود موارد شایع تر و شناخته شده تر را مورد بررسی قرار داد . به طور کلی سه دسته از مکمل های غذایی مورد تاکید قرار دارند :
آنهایی که برتولید و سوخت و ساز انرژی تاثیر می گذارند .

آنهایی که ممکن است باعث پرورش عضله وتوده کم چرب شوند.

آنهایی که می توانند بر سلامت عمومی تاثیر گذار باشند. کراتین (مونوهیدرات ) Creatine تعداد زیادی از ورزشکاران از کراتین استفاده کرده اند . این واقعیت که فروش کراتین در سال 1997 تنها در ایلات متحده بیش از 300000 کیلوگرم بوده است خود موید این ادعاست.
آنچه کراتین را از سایر مواد نیروزا متمایز می کند این است که ظاهرا این مکمل در بهبود عملکرد ورزشی موثر است و از آن مهمتر ، مصرف آن از سوی مراجع قانونگذار ورزشی ممنوع نیست و ظاهرا عوارض جانبی جدی ندارد .
بیشترین غلظت بافتی کراتین در عضله اسکلتی دیده شده و تقریبا دو سوم آن به شکل کراتین

 


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت مینرالها(پاورپوینت)

چهارشنبه 4 بهمن 1396
2:54
جمشید راد
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلppt
تعداد صفحات27
حجم فایل96 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

 قسمتی از متن پاورپوینت :

 

تعداد اسلاید : 27 صفحه

مینرالها 1- ماكرومینرالها: كلسیم، فسفر، منیزیم، پتاسیم، سدیم، كلر و گوگرد

2- میكرومینرالها: آهن، روی، مس، ید، فلوئور، سلنیوم و..... . كلسیم را عموما می شناسید ومی دانید كه در استخوانها وجود دارد كلسیم فراوان ترین مینرال موجود در بدن است . حدود 50% کل املاح بدن را تشکیل میدهد و حدود 99% کلسیم بدن در ساختمان استخوانها و دندانهای ماست. تنها 1% ان دربقیه بدن وجود دارد كه همین یك درصد اعمال زیادی انجام میدهد مثلا انقباض همه ماهیچه های ما بسته به وجود كلسیم است . جذب ان درخون به صورت یون كلسیم واز دیواره روده صورت میگیرد . عاملی كه موجب افزایش جذب كلسیم میشود ویتامین دی است به همین دلیل قرص های مكمل كلسیم را با ویتامین دی تهیه میكنند . لذا اگر منابعی را كه دارای این دو عنصر است مصرف كنید كلسیم موجود درانها بهتر جذب می شود . عملكرد كلسیم در بدن ضربان قلب را تنظیم میكند .
بیخوابی را كاهش میدهد .
درتنظیم كار سیستم اعصاب بدن به خصوص در انتقال تحریكات نقش اساسی دارد .
كلسیم عامل استحكام استخوانهاست .
كلسیم برای عملكرد عضلات ضروری است .
انتقال پیامهای عصبی بواسطه یون كلسیم صورت میگیرد . كلسیم در یكی از مراحل انعقاد خون دخیل است . عوارض كمبود كلسیم عوارض كمبود كلسیم در كودكان راشیتیسم ‘ در میانسالان استئومالاسی و در بزرگسالان
استئوپروز است. كمبود شدید كلسیم انقباض شدید عضلات به حالت كزاز را به دنبال دارد كه ابتدا به صورت گرفتگی عضلات دیده میشود. و بیشترین اثر كمبود كلسیم پوك شدن استخوانها در سنین بالاست. كلسیم از راه پوست هم هدر میرود فعالیت زیاد در حرارت بالا وتعرق زیاد ‘دفع پوستی كلسیم را افزایش میدهد. منابع كلسیم : انواع لبنیات غنی ترین و بهترین منبع كلسیم هستند وكلسیم موجود در انها براحتی جذب میشود هر لیوان شیر300 میلی گرم كلسیم دارد كه یك سوم نیاز روزانه مارا تامین میكند .
ماست ‘ پنیر و بستنی نیز از شیر تهیه میشوند كلسیم قابل توجهی دارند ماهی نیز منبع خوبی برای كلسیم است ماهیهایی چون ماهی ازاد’ ماهی تن و ساردین مقدار مناسبی كلسیم دارند . بیشتر سبزیجات سبزرنگ كلسیم زیادی دارند . روناس’ اسفناج و كلم وكلم بروكلی و جعفری و بادام هم كلسیم زیادی دارد كه با كشمش وانجیر خرمای خشك میان وعده هایی مناسب ومقوی هستند . جالب است بدانید كه گوشتها ومیوه ها كلسیم زیادی ندارند .
میلی گرم نیاز روزانه: 1000 فسفر
حدود 700 گرم یا 22% كل مواد معدنی بدن انسان تشكیل میدهد كه 85% آن در ساختمان دندانها و استخوانها ست و باقی آن در بافت های نرم و سلول ها بصورت تركیب با آنزیم ها و درشت مغذی ها و سایر تركیبات. اعمال شركت در ساختمان استخوانها و دندانها
شركت در ساختمان DNA و RNA
شركت در تولید و مصرف ATP
شركت در ساختمان فسفولیپیدهای مغز وغشاهای سلولی
نقش تامپونی
فعال سازی مسیرهای متابولیكی بدن
فسفر
كمبود : نادر. مشابه علایم كمبود كلسیم بوده و شامل ضعف، خستگی، درد، بی اشتهایی، كاهش توده استخوانی و ریكتز مقاوم به ویتامین D و هیپوفسفاتمی
منابع غذایی: لبنیات، گوشت ها، غلات كامل، حبوبات، مغزها
نیاز روزانه: mg 700 كمبود منیزیم
حدود 60% منیزیم بدن همراه كلسیم و فسفر در استخوانها

 


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت موزه داری(پاورپوینت)

چهارشنبه 4 بهمن 1396
2:53
جمشید راد
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلppt
تعداد صفحات84
حجم فایل156 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

 قسمتی از متن پاورپوینت :

 

تعداد اسلاید : 84 صفحه

موزه داری International council of museums (ICOM) تعریف شورای بین المللی موزه ها از موزه: موزه یك سازمان غیر انتفاعی دائمی است كه در خدمت جامعه و پیشرفت آن قرار دارد وبه روی عموم باز است. این سازمان شواهد مادی مربوط به انسان ها و محیط زیست ایشان را به منظور مطالعه، آموزش، كسب لذت، گردآوری و حفاظت كرده مورد پژوهش قرار می دهد و آنها را به نمایش می گذارد. موزه: موزه واژه ای است هلنی تبار که صورت هلنی آن توماسیون یا موسیون میباشد. موزه در عصر کلاسیک که به معنای حقیقی خود بود به نیایشگاه یا پرستشگاه مُزها اطلاق می شد. اساطیر یونان باستان مُزها 9 الهه یونانی بودند که پدرشان زوئوس و مادرشان مِنموزینه بوده است. بر طبق اساطیر یونانی، فراموشی و حافظه دو چشمه مجاور هم هستند. چشم فراموشی لَـته وچشم حافظه همان مِنموزینه است. مُـزها زمانی دراز به صورت یک مظهر موسیقی جدا ناشدنی بودند که به طور کلی کار شعر و موسیقی را بر عهده داشتند و لغت موسیقی music نیز از muses گرفته شده است. در روزگار بعد هر یک از مُزها مظهر یکی از هنرهای رایج یونانی گردیدند (تاریخ،تئاتر، شعر، رقص و...) بنابر اساطیر یونانی، مِنموزینه دختر آسمان و زمین است. او الهه خاطره، تذکر و یاد و مشتقات آن از همین واژه اخذ شده است. تعریف موزه در لغت نامه دهخدا:کلمه یونانی موزه یعنی مجلس و مکانی وقف شده به فرشتگان و مطالعه بر روی آنها . آیین مُزها: خاستگاه این آیین ها با توجه به محرابه های ویژه مُزها در پیریا است. در سپیا هر5 سال یک بار به افتخار مُـزها جشنهایی برگزار میشد که مردم در آن به مشاعره میپرداختند. همچنین در آتن در نزدیکی آکروپلیس کوهی بنام المپوس به مُزها اختصاص داشته که در آن جا به ستایش مُزها می پرداختند. موزه در حال حاضر: در یک تعریف کلی موزه ، نگاه امروز به دیروز است. موزه نهاد اجتماعی مدرنی است که مفهوم خود را از حضور ملت به دست می آورد. در واقع موزه نهادی است که گنجینه ها را از حوزه خصوصی و وابسته، به حوزه عمومی و مردمی می کشاند. تاریخ موزه ها

كلمه موزه Museum اولین بار در انگلیسی در قرن 17 م. از واژه یونانی Mouseion كه به معنای محل زندگی موز، الهه یونانی، دختر زئوس یا ژئوپیتر است.
اگر چه موزه ها در اصل نهادی سر برآورده از تمدن مغرب به شمار می روند، لیكن ایده هایی كه در شكل گیری آن نقش آفرین بودند، دیر زمانی است كه در فرهنگ های غیر غربی نیز نمایان گردیده اند. به طور مثال:
در قرن 16ق.م. در چین اشیای گرانبها برای نگهداری به آرامگاه ها و معابد سپرده می شدند.
در هند باستان نقاشی ها را برای مقاصد آموزشی یا تماشا و لذت عموم در گالری هایی به نمایش در می آوردند. هدف موزه ها:

گردآوری و نگه داری، تحقیق، انتقال و نمایش شواهد بر جای مانده از انسان و محیط زیست او به منظور بررسی، آموزش و بهره برداری معنوی است.


تعریفی دیگر موزه: بنیادی است که سه وظیفه اصلی جمع آوری، نگه داشت .و نمایش اشیا را بر عهده دارد اولین موزه هایی که در دنیا شکل گرفتند، هدف خاصی نداشتند. اماکن و پرستشگاههای مقدس
چون کلیسای کاتولیک، معابد یونانی و پرستشگاه های بودایی در ژاپن را در بر می گرفتند.
در دوره رنسانس که تحول عظیم فرهنگی.هنری در اروپا (قرن پانزدهم به بعد) پدید آمد، موزه ها نیز بیشتر مورد توجه قرار گرفتند و ارزش راستین خود را باز یافتند.

اولین موزه تاریخ طبیعی جهان و اولین موردی كه موزه نامیده شد. در سال 1683 میلادی در آکسفورد ...

 


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت مكانیزمهای دفاعی Defense mechanisms(پاورپوینت)

چهارشنبه 4 بهمن 1396
2:53
جمشید راد
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلppt
تعداد صفحات16
حجم فایل174 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

 قسمتی از متن پاورپوینت :

 

تعداد اسلاید : 16 صفحه

مكانیزمهای دفاعی Defense mechanisms مكانیزمهای دفاعی زیگموند فروید ایده اعمال دفاعی را در سال 1894 میلادی مطرح كرد.
مكانیزمهای دفاعی از اعمال ایگو هستند.
می توانند آگاهانه و یا غیرآگاهانه رخ دهند.
فی نفسه بیمارگونه نیستند و به تعادل روانی كمك می كنند. فرافكنیprojection نسبت دادن احساسات و افكار وآرزوهای شخص به دنیای خارج به جای نسبت دادن آن به خود شخص.
در طبقه دفاعهای خودشیفتگی قرار می گیرد.
فرد در واكنش به تكانه های درونی نامقبول به گونه ای رفتار می كند كه انگار به دنیای خارج مربوطند. انكار Denial مانع آگاهی از یك وجه دردناك واقعیت می گردد.
نشانه شكست كامل ”من“ در رابطه با روبرو شدن با واقعیت است.
دیدن و نپذیرفتن آنچه شخص می بیند یا شنیدن و نفی آنچه شخص می شنود.
شخصی كه پاهای بزرگی دارد و كفشی كوچكتر از اندازه می پوشدچون نمی تواند بپذیرد پاهایش بزرگ است. جابجاییِ Displacement انحراف هدفدار و ناخودآگاه از موضوعی به موضوع دیگر به منظور حل یك تعارض.
هر چند موضوع تغییر می كند اما ماهیت غریزی تكانه و هدف آن بدون تغییر باقی می ماند. سركوب Repression به آن واپس زنی هم می گویند.
كنار زدن یك فكر یا احساس از قلمرو آگاهی هوشیارانه.
موضوع سركوب شده واقعا فراموش نشده است.
یكی از معمول ترین مكانیزمهای دفاعی شمرده می شود.
فرد زمانی از این مكانیزم استفاده می كند كه مایل به فراموشی افكاری است كه برای او بخاطر آوردن آنها زجرآور است. تبدیلConvertion روند ناخودآگاهی است كه بوسیله آن كشمكش عاطفی از طریق علائم جسمی تظاهر می نماید.
فلج روانی یك دست كه از بكار بردن آن جهت اقدام خصمانه جلوگیری می كند.
دلیل تراشی Rationalization بوسیله آن فرد دلیلی را برای رفتار خود جایگزین می نماید.
توجیه نظرات اعتقادات یا رفتارهایی كه ممكن است در غیر اینصورت نامقبول شناخته شوند.
ابداع سفسطه های قانع كننده.
تطبیق نادرست دلایل.
فرد برای تبرئه خویش از آن استفاده می كند. واكنش سازی Reaction Formation شخص احساسات و امیال غیر قابل قبول خود را بصورت معكوس و ضد آن احساسات و امیال ابراز می نماید.
ممكن است احساس تنفر بوسیله عواطف كاملا برعكس و یا دوست داشتن تظاهر كند.
از مشخصات خاص وسواسی هاست ولی در بقیه روان نژندی ها نیز دیده می شود. پسرفتregression كوشش ”من“ در بازگشت به عقب و یا برگشت به مراحل اولیه رشد شخصیت(كودكی) در هنگام رویارویی با كشمكش ها و اضطرابها.
پدیدار شدن رفتار و احساسات مربوط به مراحل اولیه رشد در فرد بزرگسال.
قهر كردن، مكیدن انگشت و یا مشروبخواری (یك راه حل دهانی است).
پسرفت جزو دفاعهای ناپخته محسوب می شود. والایشsublimation محركهای جنسی و پرخاشگری را به كانالی كه از نظر اجتماعی مورد قبول است تغییر جهت می دهد.
موثرترین نوع مكانیزم دفاعی است.
تكانه های پرخاشگری با فعالیتهای ورزشی، شغلی، شاعری و... تعویض می گردد. جبرانcompensation فرد بوسیله آن نقاط ضعف خود را در یك زمینه با نشان دادن قدرت در زمینه ای دیگر می پوشاند.
خودبیمارانگاری تبدیل سرزنش دیگران و تعارضها به شكایت از درد، بیماری جسمی و ضعف اعصاب.
معمولا مبالغه در مورد بیماری صورت می گیرد. منفعل- مهاجم پرخاشگری معطوف به یك شیء كه بطور غیر مستقیم و غیر موثر از طریق انفعال و مقابله ابراز می شود. انواع مكانیزمهای دفاعی دفاعهای خودشیفتگی (فرافكنی و انكار).

 


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت مقیاس لیکرت Likert scales(پاورپوینت)

چهارشنبه 4 بهمن 1396
2:53
جمشید راد
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلppt
تعداد صفحات13
حجم فایل235 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

 قسمتی از متن پاورپوینت :

 

تعداد اسلاید : 13 صفحه

مقیاس لیکرت Likert scales Mina Tootoonchi
Isfahan University of Medical Sciences
Medical Education Research Center Scale مقیاس مجموعه ای از نشانه ها یا اعداد هستند كه می توان آن را به آزمودنی یا رفتار او نسبت داد و نشاندهنده خصوصیات یا عملكردی هستند كه قرار است اندازه گیری شود

سنجش جهت و شد ت نگرش افراد در یك یا چند بعد است.


نگرش Attitude نگرش که از طریق آموزش های اجتماعی تحقق می یابد, ترکیبی از باورها,گرایش ها یا احساسات مساعد و نامساعدی است که به آمادگی و تمایل فرد برای نشان دادن واکنش به شیوه ای نسبتاً ثابت به اشیاء,اشخاص و رویدادهای خاص اطلاق می شود مقیاس های نگرش سنج مجموعه ای ار اظهار نظرهای مثبت و منفی در مورد افراد ، موقعیتها،
عقاید،رویدادهاو...

نگرش : تمایل به ارزشیابی چیزی به شیوه ای خاص (درجاتی از دید مثبت یا منفی ) می باشد

نگرش می تواند هر جنبه فیزیکی یا اجتماعی یا افراد یا رفتار یا موضوعات انتزاعی را در بر گیرد Attitudeنگرش
ابعاد نگرش:

شناختی: همه افكار ،حقایق،دانشها، باورداشتها نسبت به موضوع
عاطفی: عواطف،ارزشگذاری مثبت یا منفی به موضوع
رفتاری: امادگی فرد برای پاسخ دادن وگرایش او به انجام عمل در مورد موضوع

با آموخته ها و تجارب قبلی وبرداشت ذهنی زمان حال از موضوع بستگی دارد
ضرورت ارزشگذاری و قضاوت اخلاقی

عقاید: واكنشهای خاص به رویداد های خاص( آگاهانه)
با فرض اینکه طبقه ها از نظر عرضی ارزش برابر دارند
اعلام موافقت یا مخالفت نمونه در یک طیف 3 تا 7 تائی



شماره گذاری 1 تا 5 و برعکس برای گرایش مخالف ومحاسبه نمره پاسخگو کاملاً مخالفم موافقم بی تفاوت مخالفم کاملاً موافقم متداولترین روش مقیاس گذاری در جامعه شناسان و روانشناسان
نظر سنجی عقاید براساس پاسخهای متفاوت
معمولاً در یک مقیاس 5 تائی از توافق تا عدم توافق
تعداد گزینه ها 15 تا 30 مورد
مساوی بودن تعداد گرایش مثبت و منفی
حذف موارد بی تفاوت ، بی رابطه و ابهام آور
مرتب کردن اتفاقی گزینه ها مقیاس لیکرت Likert scales روش تهیه: تعداد زیادی اظهار نظرهای مساعد و نا مساعداز نگرش به موضوع
اجرا در یك گروه مشابه نمونه

مشخص كردن ثبات درونی و انتخاب گزینه ها

جدا كردن گزینه هایی كه %25 بالا(مثبت) و %25 پایین (منفی) رااز هم به طور معنی دار تفكیك كند. انواع پاسخ های لیکرت کاملا موافق / کاملا مخالف
بسیار رضایت بخش / بسیار ناراضی
بسیار مناسب / بسیار نامناسب
بسیار خوب / بسیآر ضعیف
بسیار مطلوب / بسیار نامطلوب
بسیار حمایت گر / عدم حمایت مطلق
مسلما بلی / مسلما خیر

مثال:
لطفآ عددی را از مقیاس زیر انتخاب کنید که نشان دهد چقدر با هر اظهار نظری موافق یا مخالف اید و آن را در جای خالی سمت چپ هر گزینه قرار دهید
1کاملا موافق 2 موافق 3 بی نظر 4 مخالف 5 کاملا مخالف
مرد نباید هیچگاه در ملاءعام فریاد بزند
تحصیلات عالی برای مردان مهم تر است تا زنان
زنان باید حقوق مساوی برای کار مساوی دریافت کنند
مردان نباید از نظارت زنی بر کارشان دلخور شوند
جای زن در خانه است
مردان باید در جامعه به زن کمک و از آنان

 


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت مقایسه شاخصهای اقتصادی اروپا و جهان(پاورپوینت)

چهارشنبه 4 بهمن 1396
2:53
جمشید راد
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلppt
تعداد صفحات58
حجم فایل178 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

 قسمتی از متن پاورپوینت :

 

تعداد اسلاید : 58 صفحه

مقایسۀ شاخصهای اقتصادی اروپا و جهان مقدمه در این تحقیق سعی داریم که تعدادی از شاخصهای اقتصادی اروپا و جهان با هم مقایسه کنیم و از این طریق به تبیین جایگاه اروپا در اقتصاد جهان برسیم، لذا از میان مجموعۀ شاخصهای اقتصادی پانزده شاخص از مهمترین آنها انتخاب شده و به بررسی آنها می پردازیم. شاخصها تولید ناخالص داخلی ( میلیون دلار جاری )
سرانۀ تولید ناخالص داخلی ( دلار جاری )
سرانۀ درآمد ناخالص ملی ( دلار جاری )
نرخ ارز ( پول ملی در برابر دلار آمریکا )
شاخص قیمت مصرف کننده
شاخص تولید صنعتی
شاخص تولید کشاورزی
شاخص تولید غذایی شاخصها 9) اشتغال در بخش صنعت (درصد از شاغلین)
10) ورود گردشگران به مرزهای ملی (هزار)
11) تولید انرژی، اولیه (برابر با هزار متر یک تن نفت)
12) کاربران اینترنت (در هر صد ساکن)
13) صادرات
14) واردات
15) تراز تجاری

نقاط قوت اروپا تولید ناخالص داخلی
سرانۀ تولید ناخالص داخلی
سرانۀ درآمد ناخالص ملی
نرخ ارز
شاخص قیمت مصرف کننده
اشتغال در بخش صنعت
ورود گردشگران به مرزهای ملی نقاط قوت اروپا 8. کاربران اینترنت
9. صادرات
10. تراز تجاری تولید ناخالص داخلی (GDP) Gross Domestic Product تولید ناخالص داخلی یا GDP یکی از مقیاس‌های اندازه گیری در اقتصاد است. تولید ناخالص داخلی در برگیرنده ارزش مجموع کالاها و خدماتی است که طی یک دوران معین، معمولاً یک سال، در یک کشور تولید می‌شود. در این تعریف منظور از کالاها و خدمات نهایی، کالا و خدماتی است که در انتهای زنجیر تولید قرار گرفته‌اند و خود آنها برای تولید و خدمات دیگر خریداری نمی‌شوند.
مقایسۀ تولید ناخالص اروپا و جهان میانگین تولید ناخالص داخلی اروپا 450،046 میلیون دلار است، در حالیکه میانگین جهانی تولید ناخالص داخلی 202،033 میلیون دلار است و چنانکه مشاهده می شود میانگین تولید ناخالص داخلی اروپا 2/2 برابر میانگین جهانی است. میانگین تولید ناخالص داخلی اروپا از 231،980 در سال 2005 به 450،046 میلیون دلار در سال 2013 رسیده است.
تولید ناخالص داخلی روند تولید ناخالص داخلی اروپا از 2005 تا 2013 2) سرانه تولید ناخالص داخلی سرانه تولید ناخالص داخلی، ارزش تمامی کالاهای تولید داخلی و خدمات مربوط به آن‌ها در طول سال است که به دلار آمریکا تبدیل و بر متوسط جمعیت آن کشور در همان سال تقسیم شده است. مقایسۀ میانگین سرانۀ تولید ناخالص داخلی اروپا و جهان میانگین سرانۀ تولید ناخالص داخلی در اروپا 34،514 دلار است، در حالیکه میانگین جهانی 10،975 دلار است. همچنانکه مشاهده می­شود میانگین اروپا 3.1 برابر میانگین جهانی است. همچنین میانگین سرانۀ تولید ناخالص داخلی در اروپا از 25776 در سال 2005 به 34514 دلار در سال 2013 رسیده است.
سرانۀ تولید ناخالص داخلی روند میانگین سرانۀ تولید ناخالص داخلی اروپا 3) سرانه درآمد ناخالص ملی برای محاسبۀ درآمد سرانه، تولید ناخالص ملی کشور را بر جمعیت کشور تقسیم می کنند، عدد به دست آمده درآمد سرانۀ کشور است. مقایسۀ میانگین سرانۀ درآمد ناخالص ملی اروپا با جهان میانگین سرانۀ درآمد ناخالص ملی در اروپا 33،257 دلار است، میانگین جهان در این شاخص 10،657 دلار است. طبق این آمار میانگین سرانۀ درآمد ناخالص داخلی اروپا 3 و 1 برابر میانگین جهانی است و همچنین میانگین سرانۀ درآمد ناخالص ملی اروپا از 247،89 دلار در سال 2005 به 33،257 دلار در سال 2013 رسیده ...

 


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت مقاله نویسی علمی(پاورپوینت)

چهارشنبه 4 بهمن 1396
2:53
جمشید راد
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلppt
تعداد صفحات21
حجم فایل123 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

 قسمتی از متن پاورپوینت :

 

تعداد اسلاید : 21 صفحه

1 مقاله نویسی علمی 2 هدف از نوشتن مقاله کسب امتیاز
گذراندن مرحله ای تحصیل
علاقمند به تولید علم و دانش
در اختیار گذاشتن یافته های خود به دیگران 3 انواع مقاله مروری Review Paper
ابداعی و نو Original Paper
تحقیقی Research Paper

4 ارائه مقاله کنفرانس های علمی
مجلات علمی خبری
مجلات علمی ترویجی
مجلات علمی پژوهشی 5 عنوان عنوان خوب کدام است ؟
با حداقل استفاده از لغات باشد
محتویات مقاله به خوبی توصیف شده باشد
طول مناسب:
کوتاه: بررسی حداکثر اکسیژن مصرفی ورزشکار و غیرورزشکار
بلند: مقایسه اعتماد به نفس ورزشی مردان ورزشکار سنین 20 تا 30 سال رشته های هندبال و دوومیدانی شهرستان بروجرد و دانشگاه تربیت مدرس تهران .
اهمیت ترتیب کلمات (syntax)
اجتناب از کلمات غیر مصطلح 6 ترتیب اسامی نویسندگان آسان ترین قسمت تهیه یک مقاله علمی
نام و نام خانوادگی به طور کامل در مقالات فارسی
عدم ذکر عنوان نویسنده ( دکتر، مهندس ، کارشناس ....)
ذکر رتبه علمی نویسندگان مقاله
ترتیب نویسندگان به ترتیب مجری اصلی سپس همکاران با توجه به نقش آنها در اجرای پروژه
ذکر نام دانشگاه یا موسسه در زیر اسامی
دانشگاههای مشابه بدون ذکر مجدد نام دانشگاه
عدم ذکر نام های اضافی
تشویق اساتید به نوشتن اسامی دانشجویان در ابتدای اسامی 7 نشانی آدرس محل انجام پروژه نویسنده اول در پانویس
ذکر ایمیل نویسنده در پانویس 8 چکیده توجه به دستورالعمل مجلات علمی پژوهشی
چکیده نسخه کوچکی از مقاله
ساختارچکیده:
معرفی موضوع
روش مورد استفاده
خلاصه نتایج توصیفی استنباطی
اهمیت و کاربرد
بحث های اساسی و توصیه ها
بیان اخلاق پژوهش Ethical content 9 چکیده حداکثر 250 کلمه مشتمل بر حدود 5% طول مقاله
زمان افعال به گذشته بیان می شود
جملات چکیده کوتاه و حدود 12 کلمه باشد
مطالب به هم پیوسته باشد
استفاده از مخفف ها :
سانتیمتر cm، کیلو گرم kg
سایر مخففات : ابتدا کامل سپس مخفف Physical Education , PE

10 چکیده ذکر گروه ها و تعداد آن ها
ارائه توصیفی با عدد و ارقام برای متغیرهای تحقیق
ارائه نتایج عددی در انتهای فرضیه ها
استفاده از اختصارهای آماری
ویژگی چکیده خوب:
اختصار
صحت و درستی ( داده ها و نتایج فرضیه ها)
وضوح و روشنی جملات
در چکیده نمی آید:
شکل
جدول
نمودار
منبع ، مرجع ، ماخذ 11 مقدمه پاسخ به چهار سئوال
چرا این مساله اهمیت دارد؟
سوابق تحقیق و گستره آن چیست؟
مروری بر کتابشناسی تحقیقات انجام شده
مرورپژوهش های گذشته و حال
مروری انتقادی بر تحقیقات گذشته و نارسائیهای آن
چه کوششی در این مقاله انجام شده است؟
روش های استفاده در پژوهش
علت انتخاب این روش ها
چگونگی انجام آن
رفع کمبودهایی که در کارهای قبلی بوده
این تحقیق چه نتایجی را در بر دارد؟
ارائه نتایج به طور مختصر 12 ساختار مقدمه بیان موضوع: طرح روشن و کامل مساله
توجیه تحقیق: اثبات اهمیت واهداف آن
سوابق تحقیق و گستره آن :
سهم هریک از محققان گذشته در مورد موضوع
نارسائیهای کار گذشتگان
تحقیق حاضر چه کمبودهایی را رفع خواهد کرد
بیان روش های استفاده شده وعلت انتخاب این روش خاص
بیان نتایج اساسی حاصل از تحقیق
13 نکته های مهم در مقدمه

 


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت مفاهیم اساسی انگیزش(پاورپوینت)

چهارشنبه 4 بهمن 1396
2:52
جمشید راد
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلppt
تعداد صفحات39
حجم فایل255 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

 قسمتی از متن پاورپوینت :

 

تعداد اسلاید : 39 صفحه

مفاهیم اساسی انگیزش انگیزش انگیزش را به عنوان فرایندی تعریف می كنیم كه شدت جهت گیری و تداوم تلاش افراد به منظور رسیدن به یک هدف را محاسبه می كند.در حالی كه انگیزش تداوم تلاش در مقابل هر نوع هدف تعریف شده است و آن را به اهداف سازمانی در جهت منعكس كردن تمایل خود در رفتار مرتبط با كار می شكنیم
*(درجه انگیزش در بین افراد در شرایط متفاوت،مختلف است) سه عنصر كلیدی در تعریف انگیزش شدت (به میزان تلاش فرد مربوط است)
جهت (تلاش در جهت اهداف سازمان هدایت و كنترل شده)
تداوم (افراد با انگیزه آنقدر در یک وظیفه باقی می مانند تا به اهدافشان دست یابند) اولین تئوریهای انگیزش سه تئوری خاص در دهه 1950:
تئوری سلسله ی نیازها
تئوری Xو تئوری Y
تئوری دو-عاملی دلایل دانستن اولین تئوری ها: آنها اساسی را که تئوریهای معاصر از آن ناشی شده اند ارائه می کنند
مدیران مجرب هنوز مرتباً از این تئوریها و اصلاحات فنی آنها در تشریح انگیزش کارمندان استفاده می کنند تئوری سلسله مراتب نیازها شناخته شده ترین تئوری انگیزش، تئوری سلسله مراتب نیازها متعلق به ابراهام مازلو است
او فرض کرده است که در هر انسانی سلسله مراتبی از پنج نیاز وجود دارد سلسله مراتب نیازهای مازلو فیزیولوژیکی:که شامل گرسنگی،تشنگی،پناهگاه،روابط جنسی و دیگر نیازهای جسمی
امنیت:شامل امنیت و حمایت از آسیبهای فیزیکی و احساسی
اجتماعی:شامل تأثیر،تعلق،پذیرش و دوستی
احترام و اعتبار:شامل فاکتورهای احترام درون فردی مانند احترام به خود،استقلال و موفقیت و فاکتورهای احترام بیرونی مانند شأن و مقام
خودشکوفایی:فرد توانایی دارد که چه باشد وشامل رشد، رسیدن به پتانسیل فردی و خود تکاملی مازلو نیازهای پنجگانه را در دو گروه رده بالا و رده پایین مجزا می کند رده پایین:نیازهای فیزیولوژیکی و ایمنی (به صورت بیرونی ارضا می شوند)
رده بالا:نیازهای اجتماعی، احترام و خودشکوفایی (به صورت درونی ( درون فردی) ارضا می شوند)
*نتیجه:درمواقع رفاه اقتصادی تمام کارمندانی که به طور دائمی استخدام شده اند نیازهای رده پایین تر خود را برآورده کرده اند
تئوری X و تئوریY داگلاس مک گریگور، دو دیدگاه مجزا از انسان پیشنهاد کرد:
به طور اساسی منفی،به عنوان تئوری X
به طور اساسی مثبت،به عنوان تئوری Y

* نتیجه : دیدگاه مدیر از انسان بر پایه مفروضات مشخص قرار گرفته و آن مدیر رفتارش در رابطه با کارمندان مطابق این مفروضات شکل می دهد چهار فرضیه منفی در تئوریX 1.کارمندان به صورت ذاتی از کار متنفر هستند و در صورت امکان، برای اجتناب از آن تلاش خواهند کرد
2.چون کارمندان کار را دوست ندارند آنها را باید وادار کرد، کنترل کرد، و به وسیله تنبیه تهدید کرد تا به اهداف دست یافت
3.تا جایی که امکانپذیر باشد کارمندان از مسئولیتها اجتناب خواهند کرد و رهبری رسمی را جستجو می کنند
4.بیشتر کارمندان امنیت را برتر از فاکتورهای دیگر که مربوط به کار میشوند،قرار می دهند و جاه طلبی کمی ابراز خواهند کرد چهار فرضیه مثبت در تئوری Y 1.کارمندان می توانند کار را به راحتی استراحت یا بازی ببینند
2.افراد خود رهبری و خود کنترلی را تمرین خواهند کرد اگر آنها به اهداف متعهد شده باشند
3.افراد می توانند پذیرفتن، حتی جستجو کردن، پوییدن و مسئولیت را یاد بگیرند
4.توانایی ایجاد تصمیمات ابداعی بطور گسترده در میان افراد پراکنده شده است و لزوماً در بین موقعیتهای رهبری یگانه نیست تئوری دو عاملی(انگیزش- ...

 


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت معلمی و چارچوب معلمی(پاورپوینت)

چهارشنبه 4 بهمن 1396
2:52
جمشید راد
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلppt
تعداد صفحات26
حجم فایل87 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

 قسمتی از متن پاورپوینت :

 

تعداد اسلاید : 26 صفحه

معلمی و چارچوب معلمی مقدمه همه حرفه ها تعریفی دقیق و جا افتاده از تخصص و فعالیتهای عوامل اجرایی خود – چه تازه کار و چه کارآزموده- دارند و این امر تضمینی همه جانبه برای آن افراد است تا خود و همکارانشان را در بالاترین سطح اجرا نگاه دارند. به همین ترتیب، چارچوب معلمی، نه تنها برای معلمان بلکه برای جامعه وسیعتر آموزشی قابل استفاده است، و این معنا را به ذهن متبادر می سازد که معلمان همانند سایر افراد حرفه ای، اعضای یک جامعه حرفه ای هستند. مقدمه از چارچوب معلمی برای مقاصد بسیار متفاوتی می توان استفاده کرد، از برآورده کردن نیازهای یک معلم تازه کار تا تقویت مهارتهای یک معلم کارآزموده. از آنجایی که تدریس امری پیجیده است، خوب است که در مسیر معلمی نقشه راهی وجود داشته باشد که بر حول فهمی مشترک از تدریس ساخته شده باشد: معلمان تازه کار هر روز با مشکلات زیادی روبرو هستند؛ معلمان با تجربه مایلند کارایی خود را افزایش دهند و به همکارانشان در همین امر کمک کنند؛ معلمان موفق شاید بخواهند به عنوان مرجعی برای معلمان کم تجربه تر تلاش کنند.
مقدمه پیچیدگی تدریس بر همه آشکار است و این پیچیدگی جنبه های متعددی از حرفه معلمی را در بر گرفته است. تدریس به لحاظ جسمانی، عاطفی و شناختی طاقت فرسا و پر مسئولیت است. در سطحی کلی تر، می توان معلمی را به مثابه نه یک بلکه چند حرفه در نظر گرفت که مهارتهای مدیریتی، روابط انسانی و هنر های نمایشی را در هم می آمیزد. معلمان به رهبر ارکستر، باغبان، مهندس و هنرمند تشبیه شده اند. در واقع، بسته به اینکه کدام جنبه از حرفه معلمی در نظر است، هر یک از این تشبیهات ممکن است تناسب داشته باشد. معرفی چارچوب چارچوب معلمی به شناسایی آن دسته از جوانب مسئولیت های معلم می پردازد که به پشتوانه مطالعات تجربی و پژوهش های نظری در ارتباط با بهبود یادگیری دانش آموزان مستند گردیده است. این چارچوب تنها راه ممکن برای توصیف معلمی نیست اما بدنبال معرفی آن چیزی است که معلمان بهتر است بدانند و در اجرای حرفه ای خود بتوانند انجام دهند. در این چارچوب فعالیت پیچیده معلمی به 22 مولفه تقسیم می شود که در قالب 4 حوزه مسئولیت تدریس دسته بندی می گردد.
معرفی چارچوب هر مولفه جنبه ای مجزا از یک حوزه را معرفی می کند و 2 الی 5 عنصر به توصیف ویژگی خاصی از یک مولفه می پردازند. مولفه های فعالیت حرفه ای، چارچوبی جامع برای انعکاس جنبه های بسیار مختلف تدریس بدست می دهند. اگرچه مولفه ها مجزا هستند، به یکدیگر ارتباط دارند. برنامه ریزی و آماده سازی معلم بر آموزش او اثر می گذارد و همه اینها تحت تاثیر بازاندیشی در تدریس یک درس قرار می گیرد. بعلاوه، بسیاری از ویژگیهای تدریس، مانند استفاده مناسب از فناوری، به تنهایی تشکیل مولفه نمی دهند بلکه در خدمت همه مولفه ها خواهند بود. چارچوب معلمی حوزه ها و مولفه ها چارچوب معلمی حوزه ها و مولفه ها چارچوب معلمی حوزه ها و مولفه ها چارچوب معلمی حوزه ها و مولفه ها چارچوب معلمی حوزه ها، مولفه ها و عناصر چارچوب معلمی حوزه ها، مولفه ها و عناصر چارچوب معلمی حوزه ها، مولفه ها و عناصر چارچوب معلمی حوزه ها، مولفه ها و عناصر چارچوب معلمی حوزه ها، مولفه ها و عناصر چارچوب معلمی حوزه ها، مولفه ها و عناصر چارچوب معلمی حوزه ها، مولفه ها و شاخص ها چارچوب معلمی حوزه ها، مولفه ها و شاخص ها چارچوب معلمی حوزه ها، مولفه ها و شاخص ها چارچوب معلمی حوزه ها، مولفه ها و شاخص ها چارچوب معلمی حوزه ها، مولفه ها و شاخص ها چارچوب معلمی حوزه ها،

 


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 1172 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234 1235 1236 1237 1238 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 1262 1263 1264 1265 1266 1267 1268 1269 1270 1271 1272 1273 1274 1275 1276 1277 1278 1279 1280 1281 1282 1283 1284 1285 1286 1287 1288 1289 1290 1291 1292 1293 1294 1295 1296 1297 1298 1299 1300 1301 1302 1303 1304 1305 1306 1307 1308 1309 1310 1311 1312 1313 1314 1315 1316 1317 1318 1319 1320 1321 1322 1323 1324 1325 1326 1327 1328 1329 1330 1331 1332 1333 1334 1335 1336 1337 1338 1339 1340 1341 1342 1343 1344 1345 1346 1347 1348 1349 1350 1351 1352 1353 1354 1355 1356 1357 1358 1359 1360 1361 1362 1363 1364 1365 1366 1367 1368 1369 1370 1371 1372 1373 1374 1375 1376 1377 1378 1379 1380 1381 1382 1383 1384 1385 1386 1387 1388 1389 1390 1391 1392 1393 1394 1395 1396 1397 1398 1399 1400 1401 1402 1403 1404 1405 1406 1407 1408 1409 1410 1411 1412 1413 1414 1415 1416 1417 1418 1419 1420 1421 1422 1423 1424 1425 1426 1427 1428 1429 1430 1431 1432 1433 1434 1435 1436 1437 1438 1439 1440 1441 1442 1443 1444 1445 1446 1447 1448 1449 1450 1451 1452 1453 1454 1455 1456 1457 1458 1459 1460 1461 1462 1463 1464 1465 1466 1467 1468 1469 1470 1471 1472 1473 1474 1475 1476 1477 1478 1479 1480 1481 1482 1483 1484 1485 1486 1487 1488 1489 1490 1491 1492 1493 1494 1495 1496 1497 1498 1499 1500 1501 1502 1503 1504 1505 1506 1507 1508 1509 1510 1511 1512 1513 1514 1515 1516 1517 1518 1519 1520 1521 1522 1523 1524 1525 1526 1527 1528 1529 1530 1531 1532 1533 1534 1535 1536 1537 1538 1539 1540 1541 1542 1543 1544 1545 1546 1547 1548 1549 1550 1551 1552 1553 1554 1555 1556 1557 1558 1559 1560 1561 1562 1563 1564 1565 1566 1567 1568 1569 1570 1571 1572 1573 1574 1575 1576 1577 1578 1579 1580 1581 1582 1583 1584 1585 1586 1587 1588 1589 1590 1591 1592 1593 1594 1595 1596 1597 1598 1599 1600 1601 1602 1603 1604 1605 1606 1607 1608 1609 1610 1611 1612 1613 1614 1615 1616 1617 1618 1619 1620 1621 1622 1623 1624 1625 1626 1627 1628 1629 1630 1631 1632 1633 1634 1635 1636 1637 1638 1639 1640 1641 1642 1643 1644 1645 1646 1647 1648 1649 1650 1651 1652 1653 1654 1655 1656 1657 1658 1659 1660 1661 1662 1663 1664 1665 1666 1667 1668 1669 1670 1671 1672 1673 1674 1675 1676 1677 1678 1679 1680 1681 1682 1683 1684 1685 1686 1687 1688 1689 1690 1691 1692 1693 1694 1695 1696 1697 1698 1699 1700 1701 1702 1703 1704 1705 1706 1707 1708 1709 1710 1711 1712 1713 1714 1715 1716 1717 1718 1719 1720 1721 1722 1723 1724 1725 1726 1727 1728 1729 1730 1731 1732 1733 1734 1735 1736 1737 1738 1739 1740 1741 1742 1743 1744 1745 1746 1747 1748 1749 1750 1751 1752 1753 1754 1755 1756 1757 1758 1759 1760 1761 1762 1763 1764 1765 1766 1767 1768 1769 1770 1771 1772 1773 1774 1775 1776 1777 1778 1779 1780 1781 1782 1783 1784 1785 1786 1787 1788 1789 1790 1791 1792 1793 1794 1795 1796 1797 1798 1799 1800 1801 1802 1803 1804 1805 1806 1807 1808 1809 1810 1811 1812 1813 1814 1815 1816 1817 1818 1819 1820 1821 1822 1823 1824 1825 1826 1827 1828 1829 1830 1831 1832 1833 1834 1835 1836 1837 1838 1839 1840 1841 1842 1843 1844 1845 1846 1847 1848 1849 1850 1851 1852 1853 1854 1855 1856 1857 1858 1859 1860 1861 1862 1863 1864 1865 1866 1867 1868 1869 1870 1871 1872 1873 1874 1875 1876 1877 1878 1879 1880 1881 1882 1883 1884 1885 1886 1887 1888 1889 1890 1891 1892 1893 1894 1895 1896 1897 1898 1899 1900 1901 1902 1903 1904 1905 1906 1907 1908 1909 1910 1911 1912 1913 1914 1915 1916 1917 1918 1919 1920 1921 1922 1923 1924 1925 1926 1927 1928 1929 1930 1931 1932 1933 1934 1935 1936 1937 1938 1939 1940 1941 1942 1943 1944 1945 1946 1947 1948 1949 1950 1951 1952 1953 1954 1955 1956 1957 1958 1959 1960 1961 1962 1963 1964 1965 1966 1967 1968 1969 1970 1971 1972 1973 1974 1975 1976 1977 1978 1979 1980 1981 1982 1983 1984 1985 1986 1987 1988 1989 1990 1991 1992 1993 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 2026 2027 2028 2029 2030 2031 2032 2033 2034 2035 2036 2037 2038 2039 2040 2041 2042 2043 2044 2045 2046 2047 2048 2049 2050 2051 2052 2053 2054 2055 2056 2057 2058 2059 2060 2061 2062 2063 2064 2065 2066 2067 2068 2069 2070 2071 2072 2073 2074 2075 2076 2077 2078 2079 2080 2081 2082 2083 2084 2085 2086 2087 2088 2089 2090 2091 2092 2093 2094 2095 2096 2097 2098 2099 2100 2101 2102 2103 2104 2105 2106 2107 2108 2109 2110 2111 2112 2113 2114 2115 2116 2117 2118 2119 2120 2121 2122 2123 2124 2125 2126 2127 2128 2129 2130 2131 2132 2133 2134 2135 2136 2137 2138 2139 2140 2141 2142 2143 2144 2145 2146 2147 2148 2149 2150 2151 2152 2153 2154 2155 2156 2157 2158 2159 2160 2161 2162 2163 2164 2165 2166 2167 2168 2169 2170 2171 2172 2173 2174 2175 2176 2177 2178 2179 2180 2181 2182 2183 2184 2185 2186 2187 2188 2189 2190 2191 2192 2193 2194 2195 2196 2197 2198 2199 2200 2201 2202 2203 2204 2205 2206 2207 2208 2209 2210 2211 2212 2213 2214 2215 2216 2217 2218 2219 2220 2221 2222 2223 2224 2225 2226 2227 2228 2229 2230 2231 2232 2233 2234 2235 2236 2237 2238 2239 2240 2241 2242 2243 2244 2245 2246 2247 2248 2249 2250 2251 2252 2253 2254 2255 2256 2257 2258 2259 2260 2261 2262 2263 2264 2265 2266 2267 2268 2269 2270 2271 2272 2273 2274 2275 2276 2277 2278 2279 2280 2281 2282 2283 2284 2285 2286 2287 2288 2289 2290 2291 2292 2293 2294 2295 2296 2297 2298 2299 2300 2301 2302 2303 2304 2305 2306 2307 2308 2309 2310 2311 2312 2313 2314 2315 2316 2317 2318 2319 2320 2321 صفحه بعد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ایران دانلود است. || طراح قالب bestblog.ir